Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Dekoracje na Halloween > Jak zrobić kapelusz Szalonego Kapelusznika – dekorację na Halloween?

Jak zrobić kapelusz Szalonego Kapelusznika – dekorację na Halloween?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (7 ocen)
Oceń 
Bajka „Alicja w Krainie Czarów” może stać się doskonałym motywem przewodnim imprezy z okazji Halloween. Nawet jeśli nie decydujesz się na nawiązanie do tego tematu, możesz przygotować oryginalną dekorację halloweenową w postaci kapelusza Szalonego Kapelusznika. Instrukcja poniżej.
brystol lub karton, taśma dwustronna, flizelina krawiecka, samoprzylepna, brązowy welur lub aksamit, klej do tkanin, szpilki, klej hobbystyczny, drut o średnicy 0,5mm, obcęgi, igła z nitką, wstążka siatkowa i klamerka do dekoracji
1
szablon kapelusza
Pobierz szablon dostępny w tym kroku. Powiększ go do 400% i wydrukuj.
2
robienie kapelusza
Element nazwany na szablonie „Szkielet kapelusza” odrysuj na brystolu i wytnij. Zwiń go w rulon i sklej w miejscu zaznaczonym przerywaną linią. Możesz posłużyć się w tym celu taśmą dwustronną.
3
Wierzch kapelusza odrysuj w jednym egzemplarzu na flizelinie. Wytnij. Naklej flizelinę na lewej stronie kawałka brązowego weluru lub aksamitu. Wytnij materiał wzdłuż krawędzi wyznaczonej przez flizelinę. Dookoła zewnętrznej obręczy zrób nacięcia na głębokość około 1cm.
4
Górną część kartonowego kapelusza oklej taśmą dwustronną. Połóż na niej okrągły wierzch kapelusza i przyklej go do kartonu za pomocą naciętych pasków.
5
Teraz odrysuj na brązowym welurze/aksamicie szablon o nazwie „Bok kapelusza”. Górną krawędź kapelusza zagnij pod spód wzdłuż przerywanej linii i sklej.
6
Szpilkami przypnij materiał do kartonowego szkieletu. Obie boczne krawędzie tkaniny powinny nieco na siebie nachodzić. Postaraj się, by miejsce łączenia pokrywało się z miejscem klejenia kartonu. Następnie przyklejaj welur kawałek po kawałku, odpinając kolejne szpilki. Zastosuj w tym celu klej do tkanin.
Jak ozdobić dynię płaskimi koralikami?
Jak zrobić dynię wampira?
Jak zrobić dynie na Halloween - Angry Birds?
Jak zrobić podkładki na Halloween – pajęczyny?
strona 1 z 2następna >
 4.1/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wnętrze przystrojone z okazji Halloween powinno sprawiać wrażenie mrocznego i opuszczonego. W takiej scenerii doskonale...
Jak zrobić żyrandol na Halloween w pajęczyny?
Wnętrze przystrojone z okazji Halloween powinno sprawiać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub