Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić dynię z papieru na Halloween?
Jak zrobić dynię z papieru na Halloween?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (7 ocen)
Oceń 
Dynie, dynie wszędzie! Wszyscy o tej porze roku je kochamy. Proponuję zrobić dynie z papieru. Są równie urocze, jak prawdziwe. Choć, może nawet bardziej. Super prosty sposób na jesienne udekorowanie domu na Halloween. Dobry pomysł na spędzenie czasu z dziećmi i znalezienie im zajęcia na chłodne popołudnie.
brystol lub papier z bloku technicznego w dyniowych kolorach, zielone, brązowe i czarne druciki kreatywne, nożyczki, ołówek, dziurkacz.
1
Dynia z papieru na Halloween krok 1
Przygotuj sobie wszystkie materiały. Papier potnij na kwadraty dowolnej wielkości: mniejsze i większe. Dzięki temu będziesz mieć dynie w różnych rozmiarach.
2
Dynia z papieru na Halloween krok 2
Weź jeden kwadrat z papieru. Złóż go na pół, następnie jeszcze raz na pół, aby otrzymać mały kwadracik. Ten mały kwadracik złóż w poprzek tak, aby powstał trójkąt.
3
Dynia z papieru na Halloween krok 3
Rozłóż teraz kwadrat. Linie zagięcia powinny wyglądać tak, jak jest to pokazane na zdjęciu obok.
4
Dynia z papieru na Halloween krok 4
Następnie chwyć nożyczki i zrób nacięcia wzdłuż naciętych linii. Ale pod żadnym pozorem nie docinaj linii do samego końca. Zostaw około 2-3 cm nieprzeciętego papieru w środku kwadratu. Gdy już to zrobisz potnij chwyć papier i prowadź nożyczki od rogu papieru do środka, aby powstał łuk. Możesz wcześniej narysować sobie te linie ołówkiem.
5
Dynia z papieru na Halloween krok 5
Tak powinien wyglądać efekt końcowy cięcia.
6
Dynia z papieru na Halloween krok 6
Dziurkaczem zrób dziurki na końcach każdej połówki 'płatka'. Zrób dziurkę również w środku.
7
Dynia z papieru na Halloween krok 7
Przełóż końcówkę drucika kreatywnego przez dziurkę środku papieru. Wywiń ją jak widać na zdjęciu, aby nie przeszła z powrotem przez papier, ale aby drucik zahaczył się o papier.
8
Dynia z papieru na Halloween krok 8
Bierz teraz po kolei każdą połówkę płatków papierowych i zakładaj je na drucik przez dziurki w nich zrobione, jedna po drugiej.
9
Dynia z papieru na Halloween krok 9
Kontynuuj zakładanie kolejnych części, aż dojdziesz do końca.
10
Dynia z papieru na Halloween krok 10
Gdy skończysz przyciśnij papier i nadaj mu pożądany kształt. Chwyć ołówek i nawiń na niego resztę drucika kreatywnego, aby zakręcił się w spiralę. Dzięki temu też, papier nie ześliźnie się tak łatwo z drucika i dynia zachowa kształt.
11
Dynia z papieru na Halloween krok 11
A oto gotowe dynie. Musisz przyznać, że wyglądają uroczo.
Jak zrobić miotłę dekoracyjną na Halloween?
Jak zrobić wieniec na Halloween z pająkiem?
 4.3/5 (7 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeden z wielu halloweenowych pomysłów na udekorowanie dyni. Oklej swoją dynię płaskimi koralikami w wybranym kolorze....
Jak ozdobić dynię płaskimi koralikami?
Jeden z wielu halloweenowych pomysłów na udekorowanie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub