Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Urodziny > Imprezy Urodzinowe > Jak zorganizować urodziny dla dziecka?

Jak zorganizować urodziny dla dziecka?

, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (17 ocen)
Oceń 
Zbliżają się urodziny Twojego dziecka? Jeśli planujesz imprezę urodzinową z pewnością chciałabyś, aby było to wydarzenie, które twoje dziecko zapamięta na długi czas. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci zaplanować wspaniałą imprezę urodzinową.
1
Dziecięce przyjęcie powinno składać się z czterech części. Pierwszą jest zawsze uroczyste przywitanie każdego gościa z osobna. Drugą część można rozpocząć, gdy przybędą wszyscy zaproszeni goście, są to gry i zabawy, które musisz dobrze przemyśleć. Trzecia część to poczęstunek, czwarta to pożegnanie, najlepiej, jeżeli jest równie uroczyste jak powitanie.
2
Wspólnie z dzieckiem przygotuj zaproszenia dla jego gości. Dopilnuj by zaproszenie zawierało również informacje istotne dla rodziców, czyli godzinę rozpoczęcia i orientacyjny czas trwania imprezy oraz pożądany strój (jeżeli dzieci mają być przebrane lub jeżeli planujesz zabawy, podczas których mogą się ubrudzić).
3
Aby dzieci chętnie zaangażowały się w zabawy zorganizuj im konkurs z nagrodami. Perspektywa otrzymania choćby małego upominku szybko zachęci je do zabawy.
4
Jeżeli mamy taką możliwość warto zorganizować przyjęcie w ogrodzie. Dzieci będą się czuły swobodnie i nie przejmą się okruszkami czy rozlanym napojem.
Jak zrobić kostium pirata?
Jakie menu przygotować na urodziny dziecka?
Jak zrobić tort z ręczników?
Jak zorganizować urodziny dziecka w stylu Harrego Pottera?
Wskazówki
  • Nie zostawiaj na stole butelek i kartonów z napojami, jeżeli nie chcesz by dzieci oblały siebie lub stół. Lepiej donosić napoje, kiedy jest to konieczne.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zrobić mapę skarbów?
 2.8/5 (17 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Agata - 2013-02-07
A ja ostatnio robiłam mojej córce urodziny w JUPI PARKU – taka sala zabaw dla dzieci. Świetne miejsce, dzieciakami przez cały czas opiekowała się przesympatyczna Pani przebrana za wróżkę, organizowała im zabawy i malowała buzie. Miałam też do swojej dyspozycji boks urodzinowy przystrojony balonikami i kolorową zastawę. Córka wniebowzięta a ja miałam problem organizacji urodzin w domu z głowy. Polecam serdecznie!
rodzice - 2011-05-31
Porady słuszne i na pewno fajnym pomysłem byłoby zorganizowanie urodzin dziecku w ogrodzie. Niestety mieszkamy w bloku i w dodatku mamy tylko jeden pokój. Jestem już trochę zmęczona tymi wszystkimi urodzinami, przygotowaniem, zabawianiem gości, a potem trzeba jeszcze posprzątać. Pomyślałam sobie, że poszukam innego rozwiązania. Najpierw trafiłam na ten artykuł, bo szukałam pomysłów w internecie. Teraz do niego wracam, żeby podzielić się tym, co udało mi się znaleźć ostatecznie. Może ktoś też ma problem z ciasnym mieszkaniem tak jak my, albo w ogóle ma ochotę zrobić inne urodziny. Wiedziałam, że są takie sale zabaw dla dzieci, ale bardziej mi się to kojarzyło z urodzinami dzieci mieszkających gdzieś za granicą. Mąż mi podpowiedział, żeby sprawdzić ile takie urodziny w ogóle kosztują. Znalazłam taką salę zabaw dla dzieci w Chorzowie. Ponoć nowo otwarta, bo nawet taki napis na szyldzie jest. Okazało się, że wcale takie urodziny nie wychodzą drożej niż w domu. Wynegocjowałam sobie dobrą cenę, bo przy większej grupie zawsze warto zapytać o jakąś zniżkę i byłam pod wrażeniem. Dzieciaki tak szalały, tak się śmiały, że aż pozazdrościłam tym Paniom animatorkom, że mają takie fajne zdolności. Dorosła część rodziny usiadłą spokojnie, porozmawiała, napiła się kawy, potem dzieciom robiliśmy zdjęcia. Naprawdę polecam! Dosyć z urodzinami w domu. W końcu byłam w tym dniu wypoczęta i cieszyłam się razem z córką. Pani mi też powiedziała, że gdybym nie miała kiedyś z kim zostawić dziecka, to u nich jest taka możliwość, a ja w tym czasie mogę iść nawet na zakupy. Dzieci będą wtedy bawiły się i będą pod dobrą opieką. Ta sala zabaw nazywa się Kangurek czy jakoś tak. Bynajmniej znajduje się na ul. 3-go Maja. Pozdrawiam wszystkich zapracowanych rodziców.
mama - 2010-06-20
U mnie robiły urodziny dziewczyny z urodzinowo.republika.pl U mnie w domu, ciekawe zabawy, konkursy, nagrody. Przygotowały wszystko, jedzenie też co dla zapracowanej mamy jest błogosławieństwem. Co najważniejsze posprzątały po imprezie.
Odnośnie mamy Jaśka - 2010-03-31
Witam. Nazywam się klaun Dyzio i komentarz mamy Jaśka spotkałem już w kilku serwisach, więc uważam to za trollowanie.
MAMA - 2009-10-23
Witam
Chciałbym się podzielić moim doświadczeniem związanym z firmą robocamp, moje dziecko w zeszłym tygodniu obchodziło swoje 10 urodziny, jako, że właśnie do okrągłych rocznic przykładamy w rodzinie duże znaczenie postanowiłam, że te urodziny będą dla niego niezapomniane. Tylko, co tu wymyślić skoro moja pociecha miała już urodziny w McDonaldzie, w salonie zabaw, itp. Gdzie zauważyłam, że organizacja przyjęcia polega głównie nie podaniu poczęstunku( oczywiście wcześniej przeze mnie przyniesionego, jak było w przypadku salonu zabaw) i pomalowaniu twarzy dzieci, z czego nie wszyscy rodzice po przyjęciu byli zadowoleni, bo ile można tłumaczyć(, że farbki użyte do malowania twarzy nie uczulają), dzieci nie robiły nic, czego by nie mogły robić w domu, tzn. same biegały jak opętane po salonie zabaw, w sumie nic innego nie mogły tam robić, bądź siedziały na krzesełkach w „ restauracji”, ograniczone do małego pomieszczenie przeznaczonego do organizacji „ przyjęć” urodzinowych. Po długim namyśle i usilnych poszukiwaniach natrafiłam w szkole mojego dziecka na plakat reklamujący firmę zajmująca się łączeniem zabawy i nauki robocamp. Jaśkowi obiecałam przyjęcie niespodziankę, proszę sobie tylko wyobrazić zadowolenie mojego dziecka, gdy na jego przyjęciu pojawił się jak to sam określił „ najprawdziwszy robot”, którego wspólnie ze swoimi kolegami, pod czujnym okiem, bardzo cierpliwych, miłych i ciepłych opiekunów zbudowali z ulubionych klocków Lego, zerkając z zaciekawienie na to jak maluchy z wypiekanymi na twarzy, programują swojego „ nowego przyjaciela”, przy czym zachowywali się tak jakby zadane im przez opiekunów polecenie, w jaki sposób mają to uczynić, było najważniejszym i najbardziej odpowiedzialnym zadaniem w ich życiu, przypominało mi to trochę moich kolegów z pracy,( pracuję w firmie komputerowej), którzy z równym zapałem testują nowe oprogramowania, dzieciaki brały również udział w ciekawych konkursach z dziedziny robotyki, a po przyjęciu każdy z przyjaciół mojego dziecka otrzymał pamiątkowy dyplom od organizatorów. Nie ukrywam, że poczułam ogromną dumę i zadowolenie jak usłyszałam jak kolega mojego synka, opowiadał swojemu tacie o nowych umiejętnościach, jakich się nauczył i to, że było to najfajniejsze przejęcie urodzinowe, na jakim był. Dzięki temu, że natrafiłam na ofertę firmy robocamp teraz wiem, że nie tylko wybór organizacji przyjęcia urodzinowego Jaśka, był starzałem się w dziesiątkę, ale również nie musze się zastanawiać na tym, co zrobię z synkiem w czasie ferii, ponieważ firma robocamp organizuje również półkolonie, na które już teraz mój syn wyraził chęć uczestnictwa, wspólnie z kolegami z przyjęcia.
Pozdrawiam Mama Jaśka
annastopka1 - 2009-05-21
fajna sprawa ale jak zrobić tą karocę z kartonu?
można prosić o jakiś wzór takiej karocy?
Jeżeli jesteś mamą chłopca, który pasjonuje się samolotami, w tym artykule znajdziesz sposób na to jak przyozdobić jego...
Jak zrobić girlandę z papierowych samolocików?
Jeżeli jesteś mamą chłopca, który pasjonuje się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub