Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Zwyczaje Halloween > Jak obchodzić Halloween?
Jak obchodzić Halloween?

Jak obchodzić Halloween?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (161 ocen)
Oceń 
Istnieje wiele sposobów obchodzenia Halloween. Możesz wybrać jeden z pomysłów na imprezę dla dzieci lub zorganizować bal przebierańców dla dorosłych. Imprezy Halloween to świetny sposób na oderwanie się od szarej codzienności na jeden dzień. Więc zabawmy się!
4

Halloween w mieście.

Sprawdź imprezy z okazji Halloween organizowane w twoim mieście. Często organizują je kluby (zwykle przebierańcy mają wówczas wstęp za free) oraz kina, które zapraszają na "noc grozy".

5

Cukierek albo psikus.

Ostatnio coraz częściej można się spotkać w Polsce z amerykańskim zwyczajem Halloween "Cukierek albo psikus". Poprzebierane dzieci chodzą od domu do domu prosząc ich domowników o słodycze. Tradycyjnie dzieci chodzą tylko po domach, które mają przed wejściem halloweenowe dekoracje (oznacza to, że domownicy są przygotowani do zabawy i mają przygotowane coś słodkiego dla najmłodszych). Jeśli chcesz się zabawić zrób kilka zabawnych lampionów z dyni i postaw je przed frontowymi drzwiami do swojego domu (mieszkania). Robienie lampionów z dyni jest świetną kreatywną zabawą zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci a poza tym - gotowe są przepiękną, jesienną ozdobą.

W co się bawić na imprezie halloweenowej? Przerażające gry na Halloween.
Jak zrobić dynie na Halloween - Angry Birds?
Jak zrobić sztuczną krew na Halloween?
Jak się bawić w Halloween?
< poprzedniastrona 2 z 2
 3/5 (161 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zrobić serwetki - pajęczyny?
W dzieciństwie wykonywało się serwetki wycinanki. Taka...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub