Tutaj jesteś: Elektronika > Telefony Komórkowe, Smartphony, Tablety i Akcesoria > Sieci Komórkowe > Jak wyłączyć Granie Na Czekanie?
Jak wyłączyć Granie Na Czekanie?

Jak wyłączyć Granie Na Czekanie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (572 ocen)
Oceń 
Masz już dosyć usługi Granie na Czekanie w T-Mobile, Czasoumilacza w Plusie czy Muzyka na czekanie w Play? Poniżej podaję instrukcję jak wyłączyć te funkcje.
1
T-Mobile (Granie na Czekanie). Jeśli chcesz wyłączyć Granie Na Czekanie wyślij SMS na numer 80333 o treści NIE.

Dezaktywacja Serwisu Standard - wyślij SMS o treści „NIE” na bezpłatny numer 80333 lub SMS o treści „M [numer telefonu]”, np. „M 604604123”, na numer 80333.

Dezaktywacja Serwisu bez Limitu/na Maxa - wyślij SMS o treści „NIE” na bezpłatny numer 80444 lub SMS o treści „M [numer telefonu]”, np. „M 604604123”, na numer 80444.

W momencie dezaktywacji Granie na Czekanie wszystkie dźwięki oraz twoje ustawienia związane z tą usługą zostają bezpowrotnie usunięte. Granie na Czekanie zostanie usunięte w ciągu 60 minut.
2

PLUS (Czasoumilacz). Wyłączenie Usługi jest bezpłatne i dokonuje się go przez wysłanie wiadomości SMS o treści "DEZAKTYWACJA" na bezpłatny numer 80333. Za chwilkę przyjdzie sms z prośbą o potwierdzenie. Wyślij TAK na ten sam numer.

Wyłączenie Usługi nastąpi w ciągu 24 godzin od wysłania przez ciebie wiadomości SMS.
3
Play (Muzyka na czekanie) - możesz dezaktywować usługę wciskając na klawiaturze kod *111*19*2# (za darmo) lub poprzez wysłanie SMS o treści NIE na numer 3000 (opłata jak za zwykłego SMS-a zgodnie z planem taryfowym).
Jak przyciąć kartę SIM do microSIM?
Jak znaleźć zgubiony telefon?
Kody serwisowe Samsung
Jak usunąć numer z usługi Bezlik do 5-ciu?
Ostrzeżenia
  • Jeśli zawiesisz Granie na Czekanie/Czasoumilacz musisz nadal płacić abonament ale nie tracisz utworów. Jeśli wyłączysz tą usługę przestajesz płacić abonament ale tracisz wszystkie utwory.
 3.4/5 (572 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (77)

Budzik - 2014-01-13
W plusie po wpisaniu w sms "DEZAKTYWACJA" i wysłaniu pod numer 80333 cały czas odsyłają NIEPRAWIDŁOWE POLECENIE. W jaki sposób można to dziadostwo jeszcze wyłączyć???????????????
marletka22 - 2013-05-13
DZIAŁA DZIAŁA :)
ravi - 2013-03-21
dzieki w plus ta metoda dziala w 100%
ela - 2013-01-22
Dzieki wielkie, usunelam nareeeeszcie granie na czekanie w T-mobile, uff...
martakali2889 - 2013-01-04
Przydało się.
niewiem - 2012-11-28
mi nadal nie chce sie to zaakceptować. Co moge jeszcze zrobić?
nalesnick - 2012-09-20
wielkie dzięki koleś :D
ms - 2012-07-03
dzieki udalo sie
kokosik - 2012-02-25
UDAŁO SIE DZIENKI
mala - 2012-02-21
UDAŁO SIĘ DZIĘKI :)
blandi - 2012-02-17
UDAŁO SIĘ
xxxxxxx - 2012-02-15
SPOKO KOLO JESTEŚ - THANX !
AS - 2011-11-29
DZIĘKI :)))
koks - 2011-09-18
To tam ma być M czy N????????
adammmmm - 2011-09-15
Wielkie dzieki :P pomoglo :)) juz od dawna chcialem sie tego pozbyc, ale jakos za kazdym razem nie udawalo mi sie... a w salonie PLUSA nie chciano mi go usunac... jeszcze raz dzieki :))
W dzisiejszych czasach prawie każdy z nas jest użytkownikiem telefonu komórkowego. Ci, którzy użytkują go „intensywnie”...
Jak odzyskać skasowane smsy?
W dzisiejszych czasach prawie każdy z nas jest użytkownikiem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub