Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak ozdobić poduszkę kolorowym liściem z filcu?
Jak ozdobić poduszkę kolorowym liściem z filcu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (175 ocen)
Oceń 
Tani i dość łatwy sposób na ozdobienie poduszek. Kawałek filcu i maszyna do szycia to wszystko, co dzieli cię od tych pięknych jesiennych poszewek, które staną się dekoracją każdego pokoju lub sypialni. Poświęć chwilę na wykonanie tego projektu. Zapewniam cię, że warto.
filc wybranej palecie kolorystycznej (u mnie: jasnożółty, żółty, pomarańczowy, ceglasty, czerwony i ciemnobrązowy), maszyna do szycia, nożyczki, długopis, szpilki, kreda krawiecka
1
szablon liścia klonu
Pobierz dostępny w tym kroku szablon. Wydrukuj go w sześciu egzemplarzach, każdy w powiększeniu 140% w porównaniu do poprzedniego.
2
Odrysuj poszczególne szablony na filcu i wytnij je. Najmniejszy liść powinien mieć najjaśniejszy kolor, im większy rozmiar liścia – tym ciemniejszy kolor filcu użytego do jego wykonania.
3
Wybierz miejsce na poduszce, w którym ma znajdować się emblemat. Odmierz jaka jest różnica w centymetrach między liściem największym, a drugim od końca. Przyszyj największy liść na poszewce, robiąc szew w takiej odległości od krawędzi liścia, jaką otrzymałaś na podstawie przeprowadzonego przed chwilą pomiaru. Dla ułatwienia, podczas szycia przymocuj liść szpilkami.
4
poduszka z liściem z filcu - krok 4
Na największym, ciemnobrązowym liściu, naszyj liść czerwony. Umieść go dokładnie na środku pierwszego liścia i zamocuj szpilkami. Obszyj liść dookoła, zachowując taką jak poprzednio odległość szwu od jego krawędzi.
5
Analogicznie naszyj na środku czerwonego liścia liść w kolorze ceglastym.
Jak ozdobić doniczkę?
Jak ozdobić świeczki?
Jak zrobić ozdobne pinezki?
Jak zrobić świąteczną poduszkę z filcu?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (175 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każda z nas chce mieć ładnie i ze smakiem urządzony dom. Furorę ostatnimi czasy robią poduszki 3d, które już nie są...
Jak ozdobić poduszkę kwiatami z filcu?
Każda z nas chce mieć ładnie i ze smakiem urządzony...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub