Tutaj jesteś: Zwierzęta > Koty > Zabawki dla Kotów > Jak zrobić domek dla kota z kartonu?
Jak zrobić domek dla kota z kartonu?

Jak zrobić domek dla kota z kartonu?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (15 ocen)
Oceń 
Koty uwielbiają kartonowe pudła i chyba dobrze o tym wiesz. Dlaczego więc nie zrobić dla swojego pupila kartonowego domku w którym będzie mógł się bawić i wypoczywać? Zobacz jak zbudować taki domek z 3 kartonów. To proste!
Szablon okien i drzwi (poniżej), 3 tej samej wielkości pudła kartonowe, dość duże, każde z nich większe od wielkości kota, Ołówek, Linijka, Nożyk biurowy, Mata do cięcia papieru, Pistolet na gorący klej
1
Dom z kartonu dla kota 1
Na obrazku obok znajdziesz szablon drzwi i okna. Powiększ go do odpowiednich rozmiarów lub na jego podstawie narysuj sam. Przerywane kreski to miejsca w których nie należy przecinać kartonu tylko go zgiąć.
2
Dom z kartonu dla kota 2
Rozłóż kartonowe pudło i połóż je płasko na ziemi. Przyłóż do niego w odpowiednich miejscach szablony okna i drzwi a następnie przerysuj ołówkiem. Włóż do pudła matę do cięcia i ułóż ją pod narysowanymi drzwiami a następnie wytnij (pamiętaj, aby nie przeciąć linii przerywanych). Wygnij krawędzie drzwi w miejscach z przerywaną linią. Tak samo wytnij okna. W drugim kartonie wytnij tylko okna.
3
Dom z kartonu dla kota 3
Złóż na powrót spód pudła z drzwiami zaś nachodzące na siebie klapki sklej gorącym klejem. Weź drugie pudło z samymi oknami i otwórz je z jednej strony. Odetnij od niego dwie naprzeciwległe klapki. Następnie odetnij połowę z jednej z pozostałych klapek (patrz zdjęcie). Pozostałą połowę klapki zamknij. Połóż teraz na nią dużą klapkę. Sprawdź jak duży pozostał otwór, czy twój kot się przez niego przeciśnie i czy uda mu się wyjść nim na 2 piętro domku. Jeśli nie to powiększ nieco otwór nacinając odpowiednio większą klapkę. Jak już otwór będzie wystarczająco duży złóż mniejszą klapkę, nałóż na nią gorący klej a następnie dociśnij do niej klapkę większą. Przytrzymaj obydwie klapki rękami z obydwu stron, aby klej dobrze złapał i poczekaj aż dokładnie zaschnie.
Jak wychować kota?
Jak rozpoznać, że kotka jest w ciąży?
Jak karmić kota?
Jak obliczyć wiek kota?
strona 1 z 2następna >
 4.4/5 (15 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

ZuzannaDzierwa - 2014-02-07
Domek marzenie,muszę spróbować go zrobić dla moich pupilek!
Kamil Rutkowski - 2012-01-24
to jest super!!!!!!
Jak się bawić z kotem?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub