Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Kolory pokoju dziecięcego
Kolory pokoju dziecięcego

Kolory pokoju dziecięcego

, specjalista Tipy.pl
 1.3/5 (250 ocen)
Oceń 
Wystrój pokoju dziecięcego a szczególnie prawidłowe dobranie kolorów ma ogromny wpływ na samopoczucie naszego dziecka. Starannie dobrane dekoracje oraz zadbanie o najmniejsze szczegóły sprawi, że pokój nabierze niecodziennego uroku a nasze dziecko zapamięta swój dziecięcy pokoik na długie, długie lata.
1
Niebieski pokój
Pokój dla niemowlaka

Kolor pokoju dla niemowlaka nie musi być sterylnie śnieżnobiały. Sypialnia bobasa utrzymana w kolorystyce niebiesko-zielono-białej wygląda świeżo i orzeźwiająco. Ciemny kolor ścian jest przełamany bielą mebli oraz jasnych dodatków. Namalowana na ścianie dekoracja dodatkowo rozjaśnia przestrzeń oraz sprawia, że pokój wydaje się być bardziej przytulny.
2
Niebieski pokój
Dolna część ściany pomalowana jest na kolor zielony. Od części niebieskiej została oddzielona białą listwą. Kolorystyka zielono-niebieska przywodzi na myśl zieleń przyrody i błękit nieba.
3
Pokój dla małego dziecka
Pokoik dla niemowlaka - motyw krowich łatek

Wiele osób jest zdania, że kolor czarny jest ostatnim jaki powinien znaleźć się w pokoju malutkiego dziecka. Jednak w połączeniu z jasnymi kolorami (tutaj z białym i złotym) może nadać pokojowi ciekawego wyglądu i pomóc w wyróżnieniu się spośród tysięcy innych dziecięcych pokoi.
4
Pokój dla małego dziecka
Pomalowane na czarno szczeble w łóżeczku na tle białej pościeli oraz poduszek z motywem księżyca wyglądają bardzo oryginalnie. Całości dopełniają czarne ramki, ładnie oddzielające jasne obrazy od złotej ściany.

Nie trzeba mieć talentu plastycznego, aby namalować na ścianie plamki przypominające krowie łatki a efekt zawsze będzie rewelacyjny.
Jak tanio odnowić kuchnię?
Jak urządzić sypialnię wg zasad Feng Shui?
Jak złożyć chusteczkę na kształt koszuli męskiej?
Jak ozdobić mieszkanie jesiennymi liśćmi?
strona 1 z 3następna >
 1.3/5 (250 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Masz w domu rozbrykanego chłopca albo dwóch? Zastanawiasz się jak urządzić mu pokój, by nie tylko był funkcjonalny, ale...
Jak urządzić pokój dla chłopca?
Masz w domu rozbrykanego chłopca albo dwóch? Zastanawiasz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub