Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Trendy w modzie > Jak ozdobić bluzkę kamyczkami ozdobnymi?
Jak ozdobić bluzkę kamyczkami ozdobnymi?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Koszule zawsze są w modzie. Zmieniają się tylko ich kolory i różne ozdobniki do nich dodane. Jeśli więc mas w szafie jakąś starą koszulę i chcesz ją zupełnie odmienić, nadać jej nowego wyglądu i smaku wypróbuj prezentowanego tutaj sposobu. Wystarczy, że doszyjesz do koszuli wzdłuż linii guzików ozdobne kamyczki i / lub koraliki i gotowe. Założę się, że koleżanki pozazdroszczą i pobiegną do pasmanterii po kamyczki. Moje pobiegły.
bluzka – koszula zapinana, kamyczki (lub koraliki) ozdobne do przyszywania, igła, nitka, nożyczki.
1
Ozdabianie koszuli krok 1
Kamyczki powinny pasować kolorystycznie do koszuli. Mogą tworzyć z nią ładny zestaw kolorystyczny lub ciekawy kontrast. Pamiętaj jednak, wszystko ze smakiem.
2
Ozdabianie koszuli krok 2
Nawlecz nitkę na igłę i zawiąż supełek na jej końcu. Następnie załóż na igłę pierwszy z kamyczków.
3
Ozdabianie koszuli krok 3
Przełóż igłę przez bluzkę tuż obok kołnierzyka, jak widać na fotografii. Dociśnij kamyczek, aby znalazł się tuż przy materiale.
4
Ozdabianie koszuli krok 4
Doszywaj kolejne kamyczki (lub koraliki) posuwając się w dół koszulki wzdłuż linii guzików.
5
Ozdabianie koszuli krok 5
Wybierz kolor nitki taki, aby gubił się w zestawieniu z koszulą. I nie przejmuj się, że nitka brzydko wygląda na lewej stronie bluzki. I tak nie będzie jej widać, ważne żeby nie rzucała się w oczy. Stąd istotne jest dobranie właściwego koloru.
6
Ozdabianie koszuli krok 6
Kontynuuj doszywanie kolejnych, i kolejnych, i kolejnych kamyczków. Zatrzymaj się na 3/4 długości bluzki licząc od góry.
7
Ozdabianie koszuli krok 7
Tak wygląda nitka z drugiej strony koralików.
8
Ozdabianie koszuli krok 8
Gotowa, piękna koszula z ozdobnymi kamyczkami i koralikami.
 5/5 (4 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Bardzo ciekawy trend w modzie to ozdobione na wzór skrzydeł ramiona koszulek. Niestety co modne, to drogie. Na całe...
Jak ozdobić koszulkę na ramionach?
Bardzo ciekawy trend w modzie to ozdobione na wzór skrzydeł...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub