Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Kolory i wzory w dekoracji > Jak wybrać kolor do małych pomieszczeń?

Jak wybrać kolor do małych pomieszczeń?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (8 ocen)
Oceń 
Prawda czy fałsz: Biały kolor sprawi, że mieszkanie będzie wydawać się większe. Fałsz! Jest to błędne przekonanie dotyczące aranżacji małych pomieszczeń. Również nieprawdą jest, że małe pomieszczenie będzie wyglądało na większe jeśli będzie w nim mniej mebli. Najważniejsza zasada kolorystyczna dotycząca małych pomieszczeń? Nie ma żadnych zasad! Pamiętaj, że twoje mieszkanie ma się tobie podobać i ty masz się w nim dobrze czuć. W każdym bądź razie eksperci od aranżacji wnętrz mają kilka swoich sposobów. A oto i one:
1

Wybierz ostre kolory

Jednym z najlepszych sposobów optycznego powiększenie pomieszczeń jest wybór czystych i ostrych kolorów znajdujących się po przeciwnej stronie koła palety. Mocne kolory przeznacz na dodatki np. pledy ogniście czerwone i jaskrawo niebieskie, żółte i zielone - pomiędzy poszczególnymi kolorowymi przedmiotami powinno być sporo miejsca.

2

Pokoloruj nieoczekiwane akcenty

Wiele emocji i głębi wnętrzu nada kolorowy kaloryfer, wnętrze półki z książkami czy parapet. Jeśli masz hol lub duży korytarz pomaluj go na ciemny kolor zaś pokój dzienny w jego jaśniejsze odcienie. Dzięki temu, poprzez porównanie, pokój będzie wydawać się bardziej przestronny.

3

Podkreśl ścianę

Niektórzy dekoratorzy wnętrz nie lubią ściany pomalowanej na inny bądź ciemniejszy kolor jednak w małych pomieszczeniach ten zabieg jest w stanie zdziałać cuda. Nie należy się bać odważnych kolorów. Czasami ściana pomalowana na ciemniejszy kolor od pozostałych sprawia wrażenie, że się cofa, przez co pomieszczenie wydaje się być większe.

Jak zrobić makijaż piwnych oczu?
Jak zrobić temblak z chusty?
Na jaki kolor pomalować sufit?
Jak wybrać kolor farby do pokoju?
strona 1 z 3następna >
 3.3/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jaki jest najprostszy sposób, żeby odmienić mieszkanie? Przemalować je na ciekawe kolory, pasujące zarówno do twojej...
Jak łączyć kolory w mieszkaniu?
Jaki jest najprostszy sposób, żeby odmienić mieszkanie?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub