Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Kolory i wzory w dekoracji > Jak wybrać kolor do małych pomieszczeń?
Jak wybrać kolor do małych pomieszczeń?

Jak wybrać kolor do małych pomieszczeń?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (8 ocen)
Oceń 
Prawda czy fałsz: Biały kolor sprawi, że mieszkanie będzie wydawać się większe. Fałsz! Jest to błędne przekonanie dotyczące aranżacji małych pomieszczeń. Również nieprawdą jest, że małe pomieszczenie będzie wyglądało na większe jeśli będzie w nim mniej mebli. Najważniejsza zasada kolorystyczna dotycząca małych pomieszczeń? Nie ma żadnych zasad! Pamiętaj, że twoje mieszkanie ma się tobie podobać i ty masz się w nim dobrze czuć. W każdym bądź razie eksperci od aranżacji wnętrz mają kilka swoich sposobów. A oto i one:
1

Wybierz ostre kolory

Jednym z najlepszych sposobów optycznego powiększenie pomieszczeń jest wybór czystych i ostrych kolorów znajdujących się po przeciwnej stronie koła palety. Mocne kolory przeznacz na dodatki np. pledy ogniście czerwone i jaskrawo niebieskie, żółte i zielone - pomiędzy poszczególnymi kolorowymi przedmiotami powinno być sporo miejsca.

2

Pokoloruj nieoczekiwane akcenty

Wiele emocji i głębi wnętrzu nada kolorowy kaloryfer, wnętrze półki z książkami czy parapet. Jeśli masz hol lub duży korytarz pomaluj go na ciemny kolor zaś pokój dzienny w jego jaśniejsze odcienie. Dzięki temu, poprzez porównanie, pokój będzie wydawać się bardziej przestronny.

3

Podkreśl ścianę

Niektórzy dekoratorzy wnętrz nie lubią ściany pomalowanej na inny bądź ciemniejszy kolor jednak w małych pomieszczeniach ten zabieg jest w stanie zdziałać cuda. Nie należy się bać odważnych kolorów. Czasami ściana pomalowana na ciemniejszy kolor od pozostałych sprawia wrażenie, że się cofa, przez co pomieszczenie wydaje się być większe.

strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak wybrać kolor ścian?
 3.3/5 (8 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jaki jest najprostszy sposób, żeby odmienić mieszkanie? Przemalować je na ciekawe kolory, pasujące zarówno do twojej...
Jak łączyć kolory w mieszkaniu?
Jaki jest najprostszy sposób, żeby odmienić mieszkanie?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub