Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Meble > Meble dla dzieci > Jak zrobić kartonowe meble dla dziecka?
Jak zrobić kartonowe meble dla dziecka?

Jak zrobić kartonowe meble dla dziecka?

, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (16 ocen)
Oceń 
Zrób sam kartonowe mebelki dla dziecka! Foldschool.com oferuje na swojej stronie darmowe szablony do ściągnięcia, służące do samodzielnego wykonania mebli dla dzieci. Mamy do wyboru szablon na stołek, krzesełko oraz bujany fotelik.
karbowany karton, pistolet klejowy lub klej do kartonu, linijka, taśma klejąca, ostry nożyk do wycinania.
1
Krzesło
Gotowe, darmowe szablony można pobrać ze strony Foldschool.com i wydrukować na domowej drukarce (wydrukowanie szablonu krzesła wymaga użycia 54 kartek papieru).
2
Bujany fotelik
Po wydrukowaniu należy połączyć ze sobą wszystkie kartki za pomocą taśmy klejącej a następnie całość nakleić na karton, wyciąć odpowiedni wzór, zgiąć w zaznaczonych miejscach, poskładać i przykleić.
3
Krzesełko
Strona zawiera szablony na na stołek, bujany fotelik oraz krzesełko (najbardziej udany projekt).
4
Taborecik
Mebelki te są naprawdę bardzo atrakcyjne oraz mogą być dowolnie przerobione przez Twoje dziecko (można je obkleić, pomalować).
5
Taboret
Czas skonstruowania to około 3,5 - 5,5h.
Jak zrobić pudełko na prezent?
Jak zrobić kulę śnieżną?
Jak udekorować stół słomkami po napojach?
Jak zrobić wiaderko w bałwanki?
 2.8/5 (16 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Jolka - 2010-07-23
No super. Nie miałam co zrobić z dziećmi ostatnio - wakacje a im się nudzi. No i zrobiły sobie to same. Dużo było śmiechu i frajdy. Nawet mnie to wciągnęło.
Moli - 2009-10-27
Mi się osobiście nie chce bawić ze składaniem rzeczy z kartonu dla mojej małej ale jestem jak najbardziej za takimi rzeczami:)są oryginalne i ekologiczne:) ostatnio dla córci na urodziny kupiłam domek dla lalek z kartonu:) co prawda nie należał do najtańszych ale mała jest nim wprost zachwycona!!! polecam:)
Aby dodać uroku swojej własnoręcznie wykonanej szopce bożonarodzeniowej, przygotuj jeszcze aniołka. Będzie to idealne...
Jak zrobić aniołka do szopki bożonarodzeniowej?
Aby dodać uroku swojej własnoręcznie wykonanej szopce...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub