Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Komunijne > Jak udekorować stół na Komunię?
Jak udekorować stół na Komunię?

Jak udekorować stół na Komunię?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (317 ocen)
Oceń 
Przygotowanie przyjęcia komunijnego wymaga wiele pracy i długiego planowania. W tym natłoku zajęć nie powinniśmy jednak zapominać o dekoracjach. Dekoracja stołu nadaje przyjęciu uroczysty charakter, dlatego też zasługuje na szczególną uwagę. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na przygotowanie dekoracji, które z pewnością zachwycą Twoje dziecko i przybyłych gości.
Biały materiał, Różyczki lub wstążeczki, Białe serwetki lub bibuła, Biała wstążeczka, Serwetki, Przeźroczyste naczynie, Świece pływające, Ozdobne kamyczki, Płatki kwiatów
1
nakrycia na krzesła - komunia
Spraw, by Twoje dziecko czuło się w tym dniu wyjątkowo. Oparcie jego krzesła przykryj białym materiałem, a na jego brzegach upnij białe różyczki lub wstążeczki. Możesz również dodać nieco kolorów, ale powinny być one stonowane – pastelowe róże czy pastelowa zieleń. Jeśli nie masz pomysłu, jak samodzielnie wykonać nakrycie krzesła poszukaj w Internecie. Ozdoby możesz zakupić w specjalnych sklepach.
2
Odpowiednio złożone serwetki nadadzą przyjęciu uroczysty charakter. Kwadratową serwetkę złóż po przekątnej tak, aby utworzyła trójkąt. U jego podstawy zrób zakładkę na 5 cm. Odwróć serwetkę tak, aby zakładka znalazła się na spodzie, a następnie lewy róg trójkąta zwiń do środka. W ten sam sposób zwiń prawy róg, odwróć serwetkę i ułóż ją na specjalnie przeznaczonym do tego celu talerzyku.
3
Ważną rolę w zachowaniu estetyki stołu odgrywają także ozdoby szkła. Niewątpliwie jedną z nich jest tzw. muszka na kieliszku. Kwadratową serwetkę złóż na pół, a następnie w harmonijkę. Tak złożoną serwetkę przewiąż na środku białą wstążeczką i przymocuj do nóżki kieliszka. Boki harmonijki rozłóż tak, aby utworzyły muszkę. Do tego celu możesz również wykorzystać białą bibułę.
Jadłospis na pierwszą komunię
Jak nakryć stół na przyjęcie komunijne?
Jakie mięsa podać na obiad komunijny?
Jak zrobić zaproszenia komunijne?
strona 1 z 2następna >
 4.6/5 (317 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

max123 - 2012-04-22
mnie na wszelaki okazje pomaga sklep godan. do dekoracji mają dosłownie wszystko począwszy od świeczek, serwetek, baloników itd. ja korzystam i moje przyjęcia zawsze wyglądaja fajnie.
Andzela - 2010-03-05

Pewnie najlepszy byłby biały. Ale chyba nie ma co przesadzać z dekoracjami. Przecież nie o stół w tym wszystkim chodzi..

ANULAp - 2010-03-05
W JAKIM KOLORZE MOŻNA UDEKOROWAĆ STÓŁ??
Po uroczystości w kościele, goście przyjdą na poczęstunek i pierwszą rzeczą na jaką zwrócą uwagę będzie dekoracja...
Jak dekorować pomieszczenie na przyjęcie komunijne?
Po uroczystości w kościele, goście przyjdą na poczęstunek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub