Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Komunijne > Jak udekorować stół na Komunię?
Jak udekorować stół na Komunię?

Jak udekorować stół na Komunię?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (317 ocen)
Oceń 
Przygotowanie przyjęcia komunijnego wymaga wiele pracy i długiego planowania. W tym natłoku zajęć nie powinniśmy jednak zapominać o dekoracjach. Dekoracja stołu nadaje przyjęciu uroczysty charakter, dlatego też zasługuje na szczególną uwagę. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na przygotowanie dekoracji, które z pewnością zachwycą Twoje dziecko i przybyłych gości.
Biały materiał, Różyczki lub wstążeczki, Białe serwetki lub bibuła, Biała wstążeczka, Serwetki, Przeźroczyste naczynie, Świece pływające, Ozdobne kamyczki, Płatki kwiatów
1
nakrycia na krzesła - komunia
Spraw, by Twoje dziecko czuło się w tym dniu wyjątkowo. Oparcie jego krzesła przykryj białym materiałem, a na jego brzegach upnij białe różyczki lub wstążeczki. Możesz również dodać nieco kolorów, ale powinny być one stonowane – pastelowe róże czy pastelowa zieleń. Jeśli nie masz pomysłu, jak samodzielnie wykonać nakrycie krzesła poszukaj w Internecie. Ozdoby możesz zakupić w specjalnych sklepach.
2
Odpowiednio złożone serwetki nadadzą przyjęciu uroczysty charakter. Kwadratową serwetkę złóż po przekątnej tak, aby utworzyła trójkąt. U jego podstawy zrób zakładkę na 5 cm. Odwróć serwetkę tak, aby zakładka znalazła się na spodzie, a następnie lewy róg trójkąta zwiń do środka. W ten sam sposób zwiń prawy róg, odwróć serwetkę i ułóż ją na specjalnie przeznaczonym do tego celu talerzyku.
3
Ważną rolę w zachowaniu estetyki stołu odgrywają także ozdoby szkła. Niewątpliwie jedną z nich jest tzw. muszka na kieliszku. Kwadratową serwetkę złóż na pół, a następnie w harmonijkę. Tak złożoną serwetkę przewiąż na środku białą wstążeczką i przymocuj do nóżki kieliszka. Boki harmonijki rozłóż tak, aby utworzyły muszkę. Do tego celu możesz również wykorzystać białą bibułę.
Jak zrobić tort komunijny w kształcie książki?
Jak powinny wyglądać torty komunijne?
Ile dać pieniędzy na pierwszą komunię?
Jak zrobić zaproszenia komunijne?
strona 1 z 2następna >
 4.6/5 (317 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

max123 - 2012-04-22
mnie na wszelaki okazje pomaga sklep godan. do dekoracji mają dosłownie wszystko począwszy od świeczek, serwetek, baloników itd. ja korzystam i moje przyjęcia zawsze wyglądaja fajnie.
Andzela - 2010-03-05

Pewnie najlepszy byłby biały. Ale chyba nie ma co przesadzać z dekoracjami. Przecież nie o stół w tym wszystkim chodzi..

ANULAp - 2010-03-05
W JAKIM KOLORZE MOŻNA UDEKOROWAĆ STÓŁ??
Przyjęło się że dziecko przystępujące do pierwszej komunii świętej otrzymuje Biblię lub łańcuszek z medalikiem, czy...
Ile dać pieniędzy na pierwszą komunię?
Przyjęło się że dziecko przystępujące do pierwszej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub