Tutaj jesteś: Nauka i Edukacja > Przedszkola > Zajęcia z Dziećmi w Przedszkolu > Przebrania na Dzień Wiosny
Przebrania na Dzień Wiosny

Przebrania na Dzień Wiosny

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (322 ocen)
Oceń 
Dzień wiosny najczęściej przypada na 21 marca, czyli na dzień równonocy wiosennej. Przez większość uczniów znany przede wszystkim jako Dzień Wagarowicza. Na samą myśl o tym dniu na twarzach wielu osób pojawia się uśmiech na twarzach. Co raz więcej słońca i wszechobecna zieleń sprawiają, że jest jeszcze przyjemniejszy. Jeśli tego dnia planujesz przebrać się za jakąś śmieszną postać, poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych propozycji.
3
Punk
Punk

Punk kojarzony jest głównie z brakiem jakichkolwiek ideologii oraz ruchem przeciwko instytucjom, które ograniczają wolność i niezależność człowieka (w tym instytucji szkolnictwa).

* Włosy

Fryzura powinna być jak najbardziej kolorowa i dziwna. Najlepiej oczywiście jest zrobić sobie irokeza. Irokez wymaga jednak niestety stosunkowo krótkich włosów oraz wygolenia boków (z tego właśnie względu nie jest to dobry pomysł na jednodniową fryzurę). Włosy najlepiej pofarbować farbą do włosów w spray’u - kolor będzie bardziej intensywny, niż po użyciu innych farb. Ułożenie fryzury wymaga użycia bardzo mocnych żeli oraz lakierów do włosów (np. Taft Extra Stark).

* Makijaż
Makijaż powinien być mocny - zwłaszcza makijaż oczu. Oczy należy podkreślić czarną konturówką oraz pomalować powieki mocno czarnymi cieniami.

* Strój

Strój całkowicie dowolny. Mogą być zwykłe jeansy (poprzecierane, podarte) oraz t-shirt (z jakimś śmiesznym napisem lub obrazkiem).

* Dodatki
Dodatki są tutaj najważniejsze. Im więcej kolczyków oraz metalowych wisiorków tym lepiej. Niekoniecznie musimy przebijać sobie brew czy język dla potrzeb stroju na Dzień Wagarowicza - wystarczą sztuczne kolczyki. Należy pamiętać o gadżetach z ćwiekami jak np. paski, bransoletki, obroże.

Do krótkich spodni czy spódnic dobrze wyglądają podciągnięte wysoko podkolanówki.

* Buty

Glany lub wysokie tenisówki.
Jak zrobić skrzydła wróżki?
Jak błyskawicznie zrobić sztuczną krew?
Jak zrobić wampirze kły?
Jak przebrać się za ducha?
< poprzedniastrona 2 z 2
 3.9/5 (322 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Każda mała dziewczynka chciałaby być bajkową wróżką. I ma okazję, aby się nią stać właśnie dzięki uszyciu pięknej sukni...
Jak zrobić skrzydła wróżki?
Każda mała dziewczynka chciałaby być bajkową wróżką...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub