Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Diety i Powrót Do Figury > Jak mieć płaski brzuch?
Jak mieć płaski brzuch?

Jak mieć płaski brzuch?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (16 ocen)
Oceń 
Poszukujesz najlepszych i najskuteczniejszych ćwiczeń na płaski brzuch? Oprócz popularnych brzuszków i różnych skłonów najlepszą metodą na płaski brzuch jest jogging oraz ćwiczenia pobudzające pracę serca, czyli np. pływanie, bieganie i chodzenie.
1
Dopóki nie zrzucisz tłuszczu z brzucha, mięśnie będą pod nim ukryte. Pamiętaj też, że nie da się ćwiczyć jednego miejsca, tylko trzeba kompleksowo. Wykonując wszelkie ćwiczenia na mięśnie brzucha, owszem wyrzeźbisz je, ale nadal będą ukryte pod warstwa tłuszczu.
2
Ćwiczenie całego ciała w celu spalenia tłuszczu, w połączeniu z odpowiednią dietą to jest klucz do uzyskania upragnionego płaskiego brzucha.
3
Jeżeli wykonujesz nawet tysiące brzuszków i innych ćwiczeń na brzuch a efektów nie widać, to prawdopodobnie dlatego że nie wykonujesz kompleksowo ćwiczeń w zestawieniu z dietą.
4
Jeśli chcesz aby twój brzuch był płaski wprowadź do swojej diety więcej jogurtów, siemię lniane, warzywa i oliwę. Wypukły brzuch może być spowodowany wzdęciami. Aby ich uniknąć jedz produkty bogate w białko, błonnik i wapń.
5
Zacznij chodzić lub biegać 3-4 razy w tygodniu. Taki wysiłek sprawi że serce będzie szybciej pracować, a to przyspieszy przemianę materii. Szybsza przemiana materii równa się zwiększenie spalania kalorii, co eliminuje nadmiar tłuszczu na twoim ciele.
6
Jedną z najlepszych metod na płaski brzuch jest ćwiczenie aerobicznej szóstki Weidera. Ćwiczenia te mają na celu spalenie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. Ćwiczenia te wykonuje się codziennie, przez 6 tygodni. W jednej serii jest 6 różnych ćwiczeń. Ilość serii i powtórzeń rośnie w miarę upływu dni.
Jak spalić tłuszcz z brzucha?
Jak zgubić brzuch?
Tygodniowy plan ćwiczeń brzucha.
Jak poruszać klatką piersiową podczas tańca brzucha?
Wskazówki
  • Najlepszym sposobem na zgubienie nadmiaru tłuszczu jest ruch. Każda forma ruchu jest dobra i przybliża cię do upragnionego celu, więc nie rezygnuj z niego. Nie musi to być jogging, jeśli preferujesz pływanie czy taniec, nie ma sprawy, tańcz.
 4/5 (16 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Rachela - 2010-09-15
Badania dowodzą, że ludzie którzy pływają mają mniej tkanki tłuszczowej niż ludzie którzy uprawiają rekreacyjnie inne sporty. Każdy styl pływacki, wykonywany w umiarkowanym tempie, pozwala spalić ok. 500 kcal w godzinę. Energiczne pływanie to już wydatek 700 kcal na godzinę!
Gaga - 2010-08-06
Jak chce mieć się płaski brzuch to trzeba unikać napojów gazowanych (nadymają) oraz jeść lekkostrawne produkty, które szybko przelatują przez organizm i nie zatrzymują się w jelitach (biały chleb oraz mięsa potrafią długo zalegać w jelitach). Jak jelita są zapchane to brzuch jest bardziej wydęty.
Na brzuchu pojawiły się wałeczki? Marzysz o płaskim i umięśnionym brzuchu? Jeśli tak przeczytaj 3 proste porady, które...
Jak spalić tłuszcz z brzucha?
Na brzuchu pojawiły się wałeczki? Marzysz o płaskim...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub