Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Akcesoria dla Psów > Jak uszyć bluzę dla psa?

Jak uszyć bluzę dla psa?

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Zimą podczas spacerów naszym psom też jest zimno. Aby je nieco ogrzać możesz uszyć dla nich cieplutką bluzę z polaru. Twojemu psu będzie ciepło no a poza tym będzie wyglądał bardzo stylowo.
Szablon bluzy - poniżej, Polar, Szpilki, Maszyna do szycia, Nitka, Nożyczki, Gumka, Naszywki - litery do przyprasowania, Ściągacz do gumki
1
Szablon po polsku

Ściągnij i wydrukuj szablon bluzy (szablon bluzy Marthy Stewart). Szablon możesz powiększać i zmniejszać - dostosuj jego wielkość do wielkości swojego psa. Dla francuskiego buldoga ze zdjęcia powyżej szablon został powiększony do 225%.

2
Wytnij przód bluzy. Szablon przodu bluzy (na brzuch psa) przyłóż do złożonego polaru w taki sposób, aby linia zgięcia polaru pokrywała się z linią zgięcia szablonu. Tak samo wytnij tył bluzy (na wierzch psa). Z polaru wytnij również 2 rękawy. Odłóż szablony na bok, aby wiedzieć jak zszywać.
3
Zepnij szpilkami przód bluzy (na brzuch) do rękawów w taki sposób, aby pojedyncza strzałka z szablonu rękawów stykała się z pojedynczą strzałką przodu bluzy (--><-- patrz obrazek obok). Jeśli położysz na stole szablon rękawa tak jak jest na głównym szablonie, to musisz go odwrócić na drugą stronę. Za pomocą maszyny do szycia zszyj boczne krawędzie (zaznaczone na obrazku).
4
Teraz przypnij do bluzy jej tył (wierzch bluzy psa) w taki sposób, aby podwójne strzałki zaznaczone na szablonie się ze sobą stykały. Zszyj wzdłuż zaznaczonych szwów.
5
Przytnij nadmiar materiału pomiędzy szwami. Zrób szwy wzdłuż zaznaczonych na szablonie szwów bocznych.
6
Zagnij wycięcie na głowę do środka bluzy na około 5 cm. Zagięcie to jest zaznaczone na szablonie kropkowaną linią. Przeszyj maszyną dookoła szyi około 4 cm od zagięcia.
7
Aby stworzyć tunel dla gumki wokół szyi przeszyj wokół szyi jeszcze raz, tym razem około 2,5 cm od zagięcia. Zrób nożyczkami małe nacięcie z tyłu szyi i za pomocą agrafki przepchaj przez tunel gumkę.
8
Na końcówki gumki nałóż ściągacz i zrób na końcówkach pętelki, aby zabezpieczyć gumki przez wyślizgnięciem się ze ściągaczy. Podetnij końce gumki.
9
Ozdób bluzę za pomocą liter do przyprasowania.
Co robić, kiedy pies wszystko gryzie?
Jak nauczyć psa spania w legowisku?
10 pomysłów na zabawę z psem!
Jak poznać charakter swojego psa?
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

szatan - 2013-10-04
Ja uszyję takie ciuszki dla kota i świnek morskich :)
Joletta - 2012-01-11
o tym marzyłam jesteś naprawdę swietna . Dzieki za szablon.
Ten test pozwoli wam sprawdzić, jak dobrze znacie charakter swojego psa. 

ODP. PISZCIE SOBIE NA KARTKACH A POTEM...
Jak poznać charakter swojego psa?
Ten test pozwoli wam sprawdzić, jak dobrze znacie charakter...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub