Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Diety i Powrót Do Figury > Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?
Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (423 ocen)
Oceń 
Poszukujesz sposobu, który pozwoli ci zgubić nadmierne kilogramy w zdrowy sposób? Chcesz, aby to nastąpiło jak najszybciej? Poniżej znajdziesz instrukcję jak stworzyć zdrowy plan odżywiania, aby osiągnąć upragniony cel: płaski brzuch i piękną figurę.
1
Poprawny plan odżywiania może pomóc ci stracić nie tylko 5 kg, ale i nawet 20. Wszystko polega na tym, że musi być poprawnie skonstruowany i odpowiedni do twoich potrzeb oraz mieć odpowiednio zbilansowane proporcje spożywanego pożywienia.
2
Wprowadzanie podanego niżej planu odżywiania powinno następować stopniowo. Nigdy nie powinno się zmieniać całej diety i przyzwyczajeń w jednej chwili.
3
Podziel główne posiłki na 6 małych podczas całego dnia. Wlicz w to również zdrowe i smaczne smakołyki pomiędzy posiłkami. Spożywając 6 posiłków dziennie nie powinnaś odczuwać głodu.
4
Nie jedz na noc. Ustal sobie godzinę ostatniego posiłku w ciągu dnia. Powinno to być 3-4h przed snem.
5
Zaplanuj godziny swoich posiłków z wyprzedzeniem, wówczas będziesz wiedzieć co zjesz na następne danie. Sporządzanie posiłku w ostatniej chwili przeważnie kończy się tym. że jest on mniej pożywny i bardziej kaloryczny.
6
Jako zdrowe i smaczne przekąski możesz spożywać świeże i suszone owoce, jogurty, orzechy i nasiona słonecznika, dyni i inne. Staraj się unikać czipsów, ciastek, lodów. Nie dość, że bardzo tuczą, to są jeszcze niezdrowe.
Jak zgubić brzuch?
Jak schudnąć na twarzy?
Co jeść w fazie uderzeniowej diety Dukana?
Jak schudnąć w 2 tygodnie?
Wskazówki
  • Jeżeli "domowe" sposoby okażą się nieskuteczne, wypróbuj bezpieczne suplementy diety, np. wyciąg z zielonej herbaty, ekstrakt z garcinia cambogia, preparaty zawierające błonnik i/lub białko serwatkowe (zobacz tutaj).
strona 1 z 2następna >
 2.7/5 (423 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (31)

klaudia0704 - 2013-12-30
Szybko schudnąć = efekt jojo
Kaska - 2013-12-20
Trzeba się ruszać, jeść uważnie, tylko zdrowe rzeczy. To podstawa, jak komuś zależy na czasie to tak jak ja slimcea i podwojenie zrzucanej masy. Ale jak ktoś ma na tyle uporu, żeby spędzić wiecej czasu aktywnie, to droga wolna!
tadaa - 2013-10-05
Ważne aby posiłki wysokowartościowe jeść do południa po to aby moc je spalić w ciagu dnia i miec duzo energii. Kolacje powinny byc lekkie, np. salatka. Zmiana nawyków żywieniowych to pierwszy krok do szczupłej sylwetki i pięknej skóry, włosów i paznokci. Będziesz czuć się lepiej i zyskasz wiecej energii. Aby wzmocnić efekt warto pokusić sie o cwiczenia, spacery bądź inne zajęcia sportowe.
paula_1505 - 2013-08-18
Mało mówi ta porada :(
adiris - 2013-06-04

misia napisał

,Soki z kartonu mają mnóstwo cukru, tylko naiwni uważają że tak nie jest! Nie wierzcie reklamom. Zamiast soku pomarańczowego lepiej wycisnąć pomarańczę. To zdrowe a jak raz spróbujecie to docenicie ten smak! Ja od równo miesiąca nie pije soków z kartonu. Poza tym bardzo słuszna jest zasada dotycząca tłustego nabiału, jest bardzo zdrowy i pomaga wyszczuplić talię, produkty light to syf!

Jeśli są niesłodzone to nie mają dodanego cukru. :)

misia - 2013-06-03
Soki z kartonu mają mnóstwo cukru, tylko naiwni uważają że tak nie jest! Nie wierzcie reklamom. Zamiast soku pomarańczowego lepiej wycisnąć pomarańczę. To zdrowe a jak raz spróbujecie to docenicie ten smak! Ja od równo miesiąca nie pije soków z kartonu. Poza tym bardzo słuszna jest zasada dotycząca tłustego nabiału, jest bardzo zdrowy i pomaga wyszczuplić talię, produkty light to syf!
adiris - 2013-05-06
Jak można stawiać soki na równi z napojami gazowanymi. Soki w kartonach są co prawda pasteryzowane, ale bez cukru. To po prostu sam zdrowy sok i nic więcej.
STELLA176 - 2013-04-20
Wszystko fajne, ale ja bym zalecała na stałe wprowadzić i pić zieloną herbatę.
JustynaDąbek - 2013-04-10
mi się w ten sposób udało 13 kg :)
pacik:) - 2013-03-10
najlepsza dieta to jeść 5 posiłków dziennie, latem codziennie na rowery, wiosną, zimą i jesienią trochę pobiegać.
zenek50zenek - 2012-12-14
3-4 h przed snem to już bede znowu godny
Julka152 - 2012-11-10
Ja uważam że dieta sama w sobie nie daje jakiś większych rezultatów aby schudnąć lepiej więcej się ruszać ; pp
Karolinas - 2012-10-23
Ja sięgam dodatkowo po wszelakie suplementy diety, staram się jednak zażywać tylko te z naturalnych składników t.j. guarana, czy zielona herbata. Regularne ich spożywanie może nie tyle pomaga schudnąć co utrzymać prawidłową wagę :)
Kredens - 2012-07-21

Ja biegam codziennie przez pół godziny. Schudłem dzięki temu koło 10 kilkogram ale niestety trzeba było poczekać pół roku.

alicja z krainy czarów - 2012-07-20
Napewno to pomoże ??
Waże 50kg i chce schudnąć przynajmniej 5kg..
Kiedy przybierasz na wadze, poza dodatkowymi fałdkami na brzuchu czy tłuszczykiem na biodrach, możesz również przytyć...
Jak schudnąć na twarzy?
Kiedy przybierasz na wadze, poza dodatkowymi fałdkami na brzuchu czy tłuszczykiem na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub