Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Diety i Powrót Do Figury > Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?
Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (423 ocen)
Oceń 
Poszukujesz sposobu, który pozwoli ci zgubić nadmierne kilogramy w zdrowy sposób? Chcesz, aby to nastąpiło jak najszybciej? Poniżej znajdziesz instrukcję jak stworzyć zdrowy plan odżywiania, aby osiągnąć upragniony cel: płaski brzuch i piękną figurę.
1
Poprawny plan odżywiania może pomóc ci stracić nie tylko 5 kg, ale i nawet 20. Wszystko polega na tym, że musi być poprawnie skonstruowany i odpowiedni do twoich potrzeb oraz mieć odpowiednio zbilansowane proporcje spożywanego pożywienia.
2
Wprowadzanie podanego niżej planu odżywiania powinno następować stopniowo. Nigdy nie powinno się zmieniać całej diety i przyzwyczajeń w jednej chwili.
3
Podziel główne posiłki na 6 małych podczas całego dnia. Wlicz w to również zdrowe i smaczne smakołyki pomiędzy posiłkami. Spożywając 6 posiłków dziennie nie powinnaś odczuwać głodu.
4
Nie jedz na noc. Ustal sobie godzinę ostatniego posiłku w ciągu dnia. Powinno to być 3-4h przed snem.
5
Zaplanuj godziny swoich posiłków z wyprzedzeniem, wówczas będziesz wiedzieć co zjesz na następne danie. Sporządzanie posiłku w ostatniej chwili przeważnie kończy się tym. że jest on mniej pożywny i bardziej kaloryczny.
6
Jako zdrowe i smaczne przekąski możesz spożywać świeże i suszone owoce, jogurty, orzechy i nasiona słonecznika, dyni i inne. Staraj się unikać czipsów, ciastek, lodów. Nie dość, że bardzo tuczą, to są jeszcze niezdrowe.
Jak zgubić nadmiar tłuszczu na brzuchu?
Jak zgubić brzuch?
Co jeść w fazie uderzeniowej diety Dukana?
Jak wygląda owocowa dieta oczyszczająca?
Wskazówki
  • Jeżeli "domowe" sposoby okażą się nieskuteczne, wypróbuj bezpieczne suplementy diety, np. wyciąg z zielonej herbaty, ekstrakt z garcinia cambogia, preparaty zawierające błonnik i/lub białko serwatkowe (zobacz tutaj).
strona 1 z 2następna >
 2.7/5 (423 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (31)

klaudia0704 - 2013-12-30
Szybko schudnąć = efekt jojo
Kaska - 2013-12-20
Trzeba się ruszać, jeść uważnie, tylko zdrowe rzeczy. To podstawa, jak komuś zależy na czasie to tak jak ja slimcea i podwojenie zrzucanej masy. Ale jak ktoś ma na tyle uporu, żeby spędzić wiecej czasu aktywnie, to droga wolna!
tadaa - 2013-10-05
Ważne aby posiłki wysokowartościowe jeść do południa po to aby moc je spalić w ciagu dnia i miec duzo energii. Kolacje powinny byc lekkie, np. salatka. Zmiana nawyków żywieniowych to pierwszy krok do szczupłej sylwetki i pięknej skóry, włosów i paznokci. Będziesz czuć się lepiej i zyskasz wiecej energii. Aby wzmocnić efekt warto pokusić sie o cwiczenia, spacery bądź inne zajęcia sportowe.
paula_1505 - 2013-08-18
Mało mówi ta porada :(
adiris - 2013-06-04

misia napisał

,Soki z kartonu mają mnóstwo cukru, tylko naiwni uważają że tak nie jest! Nie wierzcie reklamom. Zamiast soku pomarańczowego lepiej wycisnąć pomarańczę. To zdrowe a jak raz spróbujecie to docenicie ten smak! Ja od równo miesiąca nie pije soków z kartonu. Poza tym bardzo słuszna jest zasada dotycząca tłustego nabiału, jest bardzo zdrowy i pomaga wyszczuplić talię, produkty light to syf!

Jeśli są niesłodzone to nie mają dodanego cukru. :)

misia - 2013-06-03
Soki z kartonu mają mnóstwo cukru, tylko naiwni uważają że tak nie jest! Nie wierzcie reklamom. Zamiast soku pomarańczowego lepiej wycisnąć pomarańczę. To zdrowe a jak raz spróbujecie to docenicie ten smak! Ja od równo miesiąca nie pije soków z kartonu. Poza tym bardzo słuszna jest zasada dotycząca tłustego nabiału, jest bardzo zdrowy i pomaga wyszczuplić talię, produkty light to syf!
adiris - 2013-05-06
Jak można stawiać soki na równi z napojami gazowanymi. Soki w kartonach są co prawda pasteryzowane, ale bez cukru. To po prostu sam zdrowy sok i nic więcej.
STELLA176 - 2013-04-20
Wszystko fajne, ale ja bym zalecała na stałe wprowadzić i pić zieloną herbatę.
JustynaDąbek - 2013-04-10
mi się w ten sposób udało 13 kg :)
pacik:) - 2013-03-10
najlepsza dieta to jeść 5 posiłków dziennie, latem codziennie na rowery, wiosną, zimą i jesienią trochę pobiegać.
zenek50zenek - 2012-12-14
3-4 h przed snem to już bede znowu godny
Julka152 - 2012-11-10
Ja uważam że dieta sama w sobie nie daje jakiś większych rezultatów aby schudnąć lepiej więcej się ruszać ; pp
Karolinas - 2012-10-23
Ja sięgam dodatkowo po wszelakie suplementy diety, staram się jednak zażywać tylko te z naturalnych składników t.j. guarana, czy zielona herbata. Regularne ich spożywanie może nie tyle pomaga schudnąć co utrzymać prawidłową wagę :)
Kredens - 2012-07-21

Ja biegam codziennie przez pół godziny. Schudłem dzięki temu koło 10 kilkogram ale niestety trzeba było poczekać pół roku.

alicja z krainy czarów - 2012-07-20
Napewno to pomoże ??
Waże 50kg i chce schudnąć przynajmniej 5kg..
Dieta Dukana jest obecnie najzdrowszą, najskuteczniejszą i z tego powodu najbardziej popularną dietą wśród osób...
Dieta Dukana jest obecnie najzdrowszą, najskuteczniejszą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub