Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Diety i Powrót Do Figury > Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (433 ocen)
Oceń 
 1 z 13 
Poszukujesz sposobu, który pozwoli ci zgubić nadmierne kilogramy w zdrowy sposób? Chcesz, aby to nastąpiło jak najszybciej? Poniżej znajdziesz instrukcję jak stworzyć zdrowy plan odżywiania, aby osiągnąć upragniony cel: płaski brzuch i piękną figurę.
 2.7/5 (433 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (33)

odchudzajaca sie - 2014-09-29
Glupoty... Suszone orwoce, orzechy, to tez bomby kaloryczne! Owszem, sa zdrowe, ale tucza, jesli sie zjada np. wiecej niz 10 orzeszkow dziennie.
Diet - 2014-09-24
Moja sąsiadka ważyła 80 kg. W ciągu m-ca schudła 90 kg, czyli w tym momencie waży -10 kg. I dziwię się, że o tym fenomenie nie piszecie. Przecież to sensacja dla pismaków.
klaudia0704 - 2013-12-30
Szybko schudnąć = efekt jojo
Kaska - 2013-12-20
Trzeba się ruszać, jeść uważnie, tylko zdrowe rzeczy. To podstawa, jak komuś zależy na czasie to tak jak ja slimcea i podwojenie zrzucanej masy. Ale jak ktoś ma na tyle uporu, żeby spędzić wiecej czasu aktywnie, to droga wolna!
tadaa - 2013-10-05
Ważne aby posiłki wysokowartościowe jeść do południa po to aby moc je spalić w ciagu dnia i miec duzo energii. Kolacje powinny byc lekkie, np. salatka. Zmiana nawyków żywieniowych to pierwszy krok do szczupłej sylwetki i pięknej skóry, włosów i paznokci. Będziesz czuć się lepiej i zyskasz wiecej energii. Aby wzmocnić efekt warto pokusić sie o cwiczenia, spacery bądź inne zajęcia sportowe.
paula_1505 - 2013-08-18
Mało mówi ta porada :(
adiris - 2013-06-04

misia napisał

,Soki z kartonu mają mnóstwo cukru, tylko naiwni uważają że tak nie jest! Nie wierzcie reklamom. Zamiast soku pomarańczowego lepiej wycisnąć pomarańczę. To zdrowe a jak raz spróbujecie to docenicie ten smak! Ja od równo miesiąca nie pije soków z kartonu. Poza tym bardzo słuszna jest zasada dotycząca tłustego nabiału, jest bardzo zdrowy i pomaga wyszczuplić talię, produkty light to syf!

Jeśli są niesłodzone to nie mają dodanego cukru. :)

misia - 2013-06-03
Soki z kartonu mają mnóstwo cukru, tylko naiwni uważają że tak nie jest! Nie wierzcie reklamom. Zamiast soku pomarańczowego lepiej wycisnąć pomarańczę. To zdrowe a jak raz spróbujecie to docenicie ten smak! Ja od równo miesiąca nie pije soków z kartonu. Poza tym bardzo słuszna jest zasada dotycząca tłustego nabiału, jest bardzo zdrowy i pomaga wyszczuplić talię, produkty light to syf!
adiris - 2013-05-06
Jak można stawiać soki na równi z napojami gazowanymi. Soki w kartonach są co prawda pasteryzowane, ale bez cukru. To po prostu sam zdrowy sok i nic więcej.
STELLA176 - 2013-04-20
Wszystko fajne, ale ja bym zalecała na stałe wprowadzić i pić zieloną herbatę.
JustynaDąbek - 2013-04-10
mi się w ten sposób udało 13 kg :)
pacik:) - 2013-03-10
najlepsza dieta to jeść 5 posiłków dziennie, latem codziennie na rowery, wiosną, zimą i jesienią trochę pobiegać.
zenek50zenek - 2012-12-14
3-4 h przed snem to już bede znowu godny
Julka152 - 2012-11-10
Ja uważam że dieta sama w sobie nie daje jakiś większych rezultatów aby schudnąć lepiej więcej się ruszać ; pp
Karolinas - 2012-10-23
Ja sięgam dodatkowo po wszelakie suplementy diety, staram się jednak zażywać tylko te z naturalnych składników t.j. guarana, czy zielona herbata. Regularne ich spożywanie może nie tyle pomaga schudnąć co utrzymać prawidłową wagę :)
Kiedy przybierasz na wadze, poza dodatkowymi fałdkami na brzuchu czy tłuszczykiem na biodrach, możesz również przytyć...
Jak schudnąć na twarzy?
Kiedy przybierasz na wadze, poza dodatkowymi fałdkami na brzuchu czy tłuszczykiem na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub