Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Diety i Powrót Do Figury > Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (423 ocen)
Oceń 
 1 z 13 
Poszukujesz sposobu, który pozwoli ci zgubić nadmierne kilogramy w zdrowy sposób? Chcesz, aby to nastąpiło jak najszybciej? Poniżej znajdziesz instrukcję jak stworzyć zdrowy plan odżywiania, aby osiągnąć upragniony cel: płaski brzuch i piękną figurę.
 2.7/5 (423 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (31)

klaudia0704 - 2013-12-30
Szybko schudnąć = efekt jojo
Kaska - 2013-12-20
Trzeba się ruszać, jeść uważnie, tylko zdrowe rzeczy. To podstawa, jak komuś zależy na czasie to tak jak ja slimcea i podwojenie zrzucanej masy. Ale jak ktoś ma na tyle uporu, żeby spędzić wiecej czasu aktywnie, to droga wolna!
tadaa - 2013-10-05
Ważne aby posiłki wysokowartościowe jeść do południa po to aby moc je spalić w ciagu dnia i miec duzo energii. Kolacje powinny byc lekkie, np. salatka. Zmiana nawyków żywieniowych to pierwszy krok do szczupłej sylwetki i pięknej skóry, włosów i paznokci. Będziesz czuć się lepiej i zyskasz wiecej energii. Aby wzmocnić efekt warto pokusić sie o cwiczenia, spacery bądź inne zajęcia sportowe.
paula_1505 - 2013-08-18
Mało mówi ta porada :(
adiris - 2013-06-04

misia napisał

,Soki z kartonu mają mnóstwo cukru, tylko naiwni uważają że tak nie jest! Nie wierzcie reklamom. Zamiast soku pomarańczowego lepiej wycisnąć pomarańczę. To zdrowe a jak raz spróbujecie to docenicie ten smak! Ja od równo miesiąca nie pije soków z kartonu. Poza tym bardzo słuszna jest zasada dotycząca tłustego nabiału, jest bardzo zdrowy i pomaga wyszczuplić talię, produkty light to syf!

Jeśli są niesłodzone to nie mają dodanego cukru. :)

misia - 2013-06-03
Soki z kartonu mają mnóstwo cukru, tylko naiwni uważają że tak nie jest! Nie wierzcie reklamom. Zamiast soku pomarańczowego lepiej wycisnąć pomarańczę. To zdrowe a jak raz spróbujecie to docenicie ten smak! Ja od równo miesiąca nie pije soków z kartonu. Poza tym bardzo słuszna jest zasada dotycząca tłustego nabiału, jest bardzo zdrowy i pomaga wyszczuplić talię, produkty light to syf!
adiris - 2013-05-06
Jak można stawiać soki na równi z napojami gazowanymi. Soki w kartonach są co prawda pasteryzowane, ale bez cukru. To po prostu sam zdrowy sok i nic więcej.
STELLA176 - 2013-04-20
Wszystko fajne, ale ja bym zalecała na stałe wprowadzić i pić zieloną herbatę.
JustynaDąbek - 2013-04-10
mi się w ten sposób udało 13 kg :)
pacik:) - 2013-03-10
najlepsza dieta to jeść 5 posiłków dziennie, latem codziennie na rowery, wiosną, zimą i jesienią trochę pobiegać.
zenek50zenek - 2012-12-14
3-4 h przed snem to już bede znowu godny
Julka152 - 2012-11-10
Ja uważam że dieta sama w sobie nie daje jakiś większych rezultatów aby schudnąć lepiej więcej się ruszać ; pp
Karolinas - 2012-10-23
Ja sięgam dodatkowo po wszelakie suplementy diety, staram się jednak zażywać tylko te z naturalnych składników t.j. guarana, czy zielona herbata. Regularne ich spożywanie może nie tyle pomaga schudnąć co utrzymać prawidłową wagę :)
Kredens - 2012-07-21

Ja biegam codziennie przez pół godziny. Schudłem dzięki temu koło 10 kilkogram ale niestety trzeba było poczekać pół roku.

alicja z krainy czarów - 2012-07-20
Napewno to pomoże ??
Waże 50kg i chce schudnąć przynajmniej 5kg..
Warzywa i owoce są produktami sezonowymi. W porach roku ubogich w świeże warzywa i owoce do sporządzania napojów...
Jak robić soki z warzyw i owoców?
Warzywa i owoce są produktami sezonowymi. W porach roku...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub