Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Robienie biżuterii > Jak zrobić koraliki z pasków papieru?
Jak zrobić koraliki z pasków papieru?

Jak zrobić koraliki z pasków papieru?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (8 ocen)
Oceń 
Z papierowych koralików możesz robić biżuterię, girlandy, ozdoby świąteczne a nawet maty i podstawki pod naczynia. Ich robienie jest bardzo proste a jedyne czego ci potrzeba to stare, kolorowe magazyny.
Stare kolorowe magazyny, papier do pakowania, papier ozdobny, kolorowy papier, resztki tapety itp., Ołówek, linijka, nożyczki, Klej, Rurki do picia (raczej cienkie, może być też wykałaczka czy patyczki do szaszłyków), Nitka lub mulina
1
Koraliki z papieru 1
Wytnij z kolorowego magazynu długie trójkąty. Powinny mieć one szerokość (długość podstawy; najkrótszego boku) około 1,2 cm zaś długość (wysokość) około 30 cm (im mniejsza długość tym koralik jest bardziej płaski w kształcie rurki, zwiększanie długości powoduje że koralik staje się okrągły).
2
Koraliki z papieru 2
Nałóż na lewą stronę trójkąta klej omijając pierwsze 1,5 cm przy najszerszej jego stronie (tam nie nakładaj kleju ponieważ później nie ściągniesz koralika z wykałaczki). Zacznij owijać papier ciasno dookoła wykałaczki. Trójkąt możesz owijać również wokół patyczka do szaszłyków czy słomek do picia (wówczas otwór w koraliku będzie dużo większy).
3
Koraliki z papieru 3
Zawijaj trójkąt ostrożnie, aby jego końcówka po zawinięciu znalazła się dokładnie pośrodku koralika. Dzięki temu będzie on mieć symetryczny kształt.
4
Koraliki z papieru 4
Nałóż na końcówkę trójkąta nieco kleju i dokończ obwijanie. Koralik jest gotowy.
5
Koraliki z papieru 5
Na zdjęciu gotowe koraliki.
6
Koraliki z papieru
W zależności od kształtu paska papieru który zwijasz możesz otrzymać różny kształt koralików. Kształty pasków i odpowiadające im koraliki widać na obrazku obok.
Jak zrobić naszyjnik z frędzli?
Jak zrobić kolczyki z drutu pamięciowego i koralików?
Jak zrobić naszyjnik ze sznurka i muliny?
Jak zrobić kolczyki z żołędzi?
 3.4/5 (8 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

W tym artykule pokażę wam jak zrobić kolczyki. Te kolczyki będziesz mogła założyć na ślub lub na inną elegancką...
Jak zrobić kolczyki na ślub?
W tym artykule pokażę wam jak zrobić kolczyki. Te kolczyki będziesz mogła założyć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub