Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić choinkę ze styropianu i bibuły?
Jak zrobić choinkę ze styropianu i bibuły?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Świąteczne dekoracje nie mogą ograniczać się wyłącznie do przystrojenia choinki. Musimy zadbać o to, by udekorować całe wnętrze, tak, by całość tworzyła atrakcyjną, przemyślaną kompozycję. Prostym i uniwersalnym elementem świątecznego wystroju mieszkania mogą być ozdobione bibułą styropianowe stożki. Samodzielne ich wykonanie sprawi, że bez problemu dopasujesz je do każdego motywu kolorystycznego i stylu innych bożonarodzeniowych dekoracji.
styropianowe stożki (do kupienia tutaj), bibuła, pistolet z klejem na gorąco (do kupienia tutaj), nożyczki
1
choinka z bibuły i styropianu - krok 1
Bibułę potnij na paski o szerokości 4cm. Paski te podziel na 4-centymetrowe kawałki. Otrzymasz w ten sposób kwadraty o wymiarach 4cm x 4cm.
2
choinka z bibuły i styropianu - krok 2
Każdy taki kwadrat złóż na pół, a następnie jeszcze raz na pół. Zgnieć miejsce zgięcia tworząc coś w rodzaju papierowego piórka.
3
choinka z bibuły i styropianu - krok 3
Zacznij oklejać choinkę dookoła, począwszy od dołu. Używaj w tym celu kleju na gorąco.
4
choinka z bibuły i styropianu - krok 4
Przyklejaj bibułki na tyle blisko, by nie było widać spod nich styropianu, ale jednocześnie nie upychaj ich zbyt ciasno. Choinka powinna wydawać się lekka, jakby zrobiona z piórek.
5
choinka z bibuły i styropianu - krok 5
Możesz również ozdobić styropianową choinkę różyczkami z bibuły. W tym celu potnij bibułę na paski o szerokości 4cm i skręcając je w rulon uformuj różyczki, tak jak pokazuje zdjęcie obok. Oklej choinkę dookoła, zaczynając od dołu.
6
choinka z bibuły i styropianu - krok 6
Oto jak wygląda efekt końcowy.
Jak zrobić bombkę z bibuły i styropianu?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić choinkę 3D?
 5/5 (4 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Możesz w łatwy sposób wykonać dekoracje na Boże Narodzenie ze sznurka i drucika. Do kompletu zrób bałwanka, choinkę,...
Jak zrobić dekoracje bożonarodzeniowe ze sznurka?
Możesz w łatwy sposób wykonać dekoracje na Boże Narodzenie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub