Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Masaże > Jak zrobić masaż pleców?

Jak zrobić masaż pleców?

, ekspert Tipy.pl
 4.2/5 (534 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Masaż i dotyk świetnie redukuje stres, zmęczenie po pracy, pomaga uwolnić się od wszystkich problemów oraz jest to wspaniały pomysł na prezent dla ukochanej osoby. Nie ma na świecie prawdopodobnie nikogo, kto nie lubiłby masaży relaksujących. Nie wiesz jak zrobić masaż partnerowi? Dzięki wskazówkom zamieszczonym poniżej, już wkrótce sprawisz, że Twój partner poczuje się jak w niebie!
Olejek do masażu
 4.2/5 (534 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (14)

Kris - 2014-03-27
Mając pracę siedzącą, w pakiecie dostałem częste bóle pleców. Raz w tygodniu funduję sobie "lekarstwo" na moje spięte mięśnie:). Korzystam z masażu firmowego "after work". Masaż 45 minutowy, w którym główny nacisk kładzie się na wymasowanie pleców. Osobiście polecam ten rodzaj masażu ( skoncentrowany na masowaniu pleców - tam odczuwam największy dyskomfort) mi pomaga i przynosi znacząca ulgę. Korzystam w Krakowie z usługi masaż z dojazdem do klienta tzw. masaż u siebie:)
Ganicza - 2014-02-07
Mój ulubiony masaż to masaz kamieniami – świetnie odpręża! Chodze do Spa elegance i wierzcie mi, ż enigdzie w Częstochowie nie ma takiej masażystki, jak tam  Dla mnie masaz to wazny rytuał, staram sie z niego korzystać przynajmniej raz na 3 tygodnie, a najchętniej to codziennie, ale wiadomo, że to zniszczyloby moje finanse.
masażysta - 2014-01-04
W treści artykułu napisane jest, że wszystkie czynności wykonujemy dosercowo, otóż nie zawsze, przy nadciśnieniu odsercowo i to jest bardzo istotne.
zigitrn - 2012-11-05
Ostatnio za taki masaż moja dziewczyna bardzo była zadowolona ;D
egambler - 2012-10-15
Ostatnio byłem na świetnym masażu czekoladą (facet i masaż ???) ale powiem że naprawdę ciekawa sprawa, sam masaż relaksuje a tutaj jeszcze zapach czekolady, po ciężkim tygodniu świetny relaks
ROSITA1986 - 2011-11-12

Ciekawy artykuł :) Mimo, że znam zasady masażu mogłam dowiedzieć się tu kilku nowych rzeczy :)

Alicja - 2010-05-25

do: dla niej. Nie można. Zarówno na początku jak i na końcu masażu powinno się wykonać głaskanie. Nie ma co pobudzać "zrelaksowanego ciała" ponieważ masaż sam w sobie pobudza układ krwionośny i limfatyczny.

dla niej - 2010-05-24
Czy można rozpocząć masaż delikatnym głaskaniem uspokajając organizm masowanej osoby, a zakończyć go głaskaniem energicznym w celu pobudzenia zrelaksowanego ciała? ;)
Lakshmi - 2010-05-21
uwielbiam masaże
Alekszja - 2010-05-07

Masaż grzebyczkami - dłonie zaciska się w piąstki. Masuje się delikwenta kostkami palców - pierwszą i drugą od paznokcia. Podczas przesuwania dłoni, porusza się delikatnie palcami - tak jakby zgięte paluszki "chodziły" po ciele równocześnie zataczając małe okręgi. Okręg robi raz jedna ręka raz druga - na zmianę, powinny znajdować się na takiej samej wysokości.

mizio - 2010-05-07
Jak ułożyć ręce aby powstały owe "grzebyczki"? :)
Ika - 2010-04-05
Ja wczoraj otworzyłam taki mały domowy salon masażu..
Omówiłam godziny, zrobiłam wizytowki z moim imieniem i wszystkim sie podobało...
Ale mi nie za bardzo, ja chciałam dopracować moją technikę i gdy weszłam na tą stronę pomyślałam "TO MI SIĘ PRZYDA", bardzo mi się to przydało...
Andzela - 2010-03-04

Świetna porada, musiałam co prawda trochę przymusić mojego mężczyznę, żeby przećwiczył na mnie wszystkie kroki, ale przyznaję - czuję się jak nowo narodzona!

xd - 2010-01-25
1-wszy ;DDDD
Nie ma lepszego sposobu na wyrażenie swoich uczuć i wyznanie miłości niż zrobienie masażu swojemu ukochanemu....
Jak zrobić masaż swojemu chłopakowi?
Nie ma lepszego sposobu na wyrażenie swoich uczuć i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub