Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić ozdoby z drewna na choinkę?

Jak zrobić ozdoby z drewna na choinkę?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Drewniane ozdoby choinkowe są nie tylko bardzo atrakcyjne, ale również ekologiczne. Możecie iść na łatwiznę i kupić je w sklepie, ale po co skoro możecie zrobić je samemu. Wbrew pozorom wcale nie są trudne do wykonania i nie wymagają wiele wysiłku. Bardzo ładnie prezentują się na żywym drzewku, nadając mu niesamowitego charakteru. Nie ulega wątpliwości, że takie dekoracje zachwycą niejedną osobę. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w ich zrobieniu.
gałęzie, piła, papier ścierny, papier ozdobny, nożyczki, koraliki, cekiny, filc, brokat, marker, serwetki, sznurek / włóczka, wiertarka, wiertło, klej.
1
Wybierz gałąź dość grubą, powiedzmy o średnicy nie mniejszej niż 4-5 centymetrów.
2
Potnij ją tak jakby na talarki, o grubości około 1 centymetra.
3
Każdy drewniany 'talarek' wypoleruj papierem ścierny. Możesz zdjąć korę, ale nie musisz.
4
Teraz przewierć niewielką dziurkę w każdym kawałku drewna, taką, w którą bez problemu zmieści się sznureczek lub włóczka.
5
Drewniane ozdoby
Każdy kawałek udekoruj zgodnie z tym, co Ci się podoba. Możesz na przykład cały element okleić papierem ozdobnym, udekorować brokatem, zamienić w Mikołaja. Co tylko sobie wymyślisz.
6
Przez gotowy element przełóż włóczkę lub sznureczek i powieś na choince.
Jak ozdobić bombki na choinkę farbą puchnącą?
Jak zrobić gwiazdę na choinkę?
Jak zrobić gwiazdę betlejemską z filcu?
Jak zrobić ozdoby na choinkę z płyt CD i materiału?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kolejny pomysł na świąteczną ozdobę choinkową z filcu. Tym razem stawiamy na renifera, koniecznie z czerwonym nosem....
Jak zrobić głowę renifera z filcu na choinkę?
Kolejny pomysł na świąteczną ozdobę choinkową z...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub