Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Lecznicza Energia > Jak odblokować czakry?

Jak odblokować czakry?

, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (359 ocen)
Oceń 
Czakry (czakramy) są ośrodkami energetycznymi w ciele człowieka. Istnieje siedem głównych czakramów - czakra korony, trzeciego oka, gardła, serca, słoneczna, genitalna i podstawy. Harmonijne działanie wszystkich czakr ma bardzo istotne znaczenie. Zablokowana czakra jest równoznaczna z zaburzonym swobodnym przepływem energii w ciele człowieka. Jeśli tak się dzieje, wówczas pojawiają się schorzenia i choroby organów wewnętrznych przypisanych danej czakrze. Przykładowo zablokowana czakra genitalna może być przyczyną nieregularnego okresu u kobiet, częstych zapaleń pęcherza czy zmniejszonego popędu seksualnego. Zablokowane czakry mogą być przyczyną wielu chorób i dolegliwości, dlatego bardzo ważne jest, aby takiej sytuacji zapobiec. Energia, którą uwolnimy sprawi, że szybko zaczniemy wracać do zdrowia.
1
Znajdź ciche i ustronne miejsce, w którym nikt nie będzie ci przeszkadzać przez przynajmniej 10 do 15 minut. Upewnij się, że do wybranego miejsca nie docierają żadne odgłosy i dźwięki z zewnątrz.
2
Bardzo może ci pomóc atmosfera panująca w pomieszczeniu. Aby taką stworzyć, zapal kadzidełka, świeczki, możesz włączyć jakąś muzykę relaksacyjną. Przyjemny zapach dają suszone zioła zmieszane ze świeżymi kwiatami.
3
Usiądź w wygodnej pozycji. Wiele osób preferuje siedzenie na podłodze po turecku lub w pozycji lotosu.
4
Weź głęboki oddech, zrelaksuj się i wycisz umysł. Postaraj się wyrzucić z głowy wszystkie myśli. Oddychaj regularnie, swobodnie i spokojnie.
5
Czakry
Wyobraź sobie, że czarka (ta, która jest zablokowana) powoli otwiera się, tak jak pąk kwiatu. Wyobraź kolor, z jakim dana czakra jest powiązana. Możesz pracować nad wszystkimi czakrami po kolei zaczynając od czerwonej czakry podstawy i kierując się ku górze. Powtarzaj to ćwiczenie codziennie.

Kliknij na zdjęcie obok, aby zobaczyć kolory czakr i miejsce ich lokalizacji.
6
Jeśli nie potrafisz wyobrazić sobie rozkwitających pąków kwiatów, wówczas możesz wyobrazić sobie punkty światła. Możliwe, że będziesz musiał poeksperymentować i sprawdzić jaki sposób wizualizacji najbardziej ci odpowiada. Wyobrażaj sobie każdą czakrę jako kulę kolorowego światła w odpowiednim kolorze.
7
Staraj się wykonywać ćwiczenia powoli i jak najdłużej wizualizować otwarcie czakr. Nie spiesz się. Prawdopodobnie bardzo długo były one w uśpieniu, zatem należy dać im czas. Czakra otworzy się, gdy nadejdzie odpowiednia pora.
Jakie są zastosowania wody utlenionej?
Co mówią o tobie twoje oczy?
Jak wywołać gorączkę leczniczą?
Jakie są właściwości krwawnika pospolitego?
Przeczytaj teraz: Jak otworzyć czakry?
 2.9/5 (359 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (21)

rapsodus - 2012-07-09
Do Popiol - Czakramy pomimo tych pieczęci można odblokować. Stopień zblokowania można określić za pomocą metody termo energetycznej Dr-a Krupki.
Popiol - 2012-06-30
Wszystko fajnie, ale czemu nie piszecie o tym ze sakramenty KK zakladaja pieczeci na czakry blokujac je? Np chrzest blokuje korone, komunia czakre serca, bierzmowanie pieczetuje czakre trzeciego oka.
kami - 2012-05-05
Od jakiegos czasu czuje się mocno poblokowana,objawia się to brakiem energi ( wiecznie bym spała,nie mam anemii ani żadne choroby nie wchodzą w gre poniewaz robiłam badania i wszystko jest ok)pozatym brak mobilizacji ,nic mi się nie układa ,brak pieniędzy,którą z czakr powinnam odblokować?może wszystkie?
maro - 2012-02-19
Bardzo dobry poradnik ;)
A możesz napisać w jaki sposób ujrzeć aurę ?
dacgposzukiwacz - 2011-11-21

Pieĸło to stan umysłu tu zgadzam się z Poinformowanym, jednakże dla każdego będzie to stan odmienny.

Co do czakr:

Nie zostawiałbym ich otwartych ponieważ mogą się podpiąć pod nie jakieś odmienne byty.

Ja bardzo żadko otwieram swoje czakry i czuję się świetnie zarówno psychicznie jak i fizycznie (mam 34 lata).

Co do zależności pomiedzy duchem a ciałem, to tak jak przewodnik z płynącym prądem wytwarza pole magnetyczne i kŧóre to pole jest zależne od prądu(gdyż prąd je wywołuje) tak samo prąd jest zależny od pola magnetycznego( bez pola magnetycznego nie ma przepływu prądu)- podobnie choć nie do końca jest z ciałem i duszą. Nie do końca- ponieważ bez ciała duch potrafi istnieć nadal. Jednak podobnie jak poprzednio "słaba kondycja" naszej duszy będzie się manifestowała przez dolegliwości na naszym fizycznym ciele. Jeśli zablokujemy chi to wystąpi np. ból głowy. i na odwrót poprzez optymistyczne podejście do życia i odpowiednie wizualizacje potrafimy wyjść ze WSZYSTKICH chorób które toczą nasz organizm. Wiem że zabrzmiało to jak słowa szaleńca- dodatkowo w czasach zaawansowanej medycyny i techniki-ale uważam że na prawdę nic nam do zdrowia nie potrzeba tylko odpowiednio wysokiego stanu wibracyjnego(im wyższe tym lepiej gdyż dobre emocje wprowadzają nas na wysokie częstotliwości). I odwrotnie im więce czasu poświęcamy na negatywne emocje(związane z gniewem, zazdrością, strachem itp), tym bardziej schodzimy na niskie wibracje(bardzo niskie doprowadzają do ciężkich chorób i śmierci).

olo - 2011-11-08

Zofia napisał

,To diabeł jakiś jest.Nie róbcie tego bo pójdziecie do piekła.Wnuczka to robiła kiedyś i teraz ma torbiel na jajniku.Ksiądz powiedział że tak się kończy zabawa ze złymi mocami i bałwochwalstwem.Dziewczyna była zdrowa i co teraz.Oddajcie jej pieniądze chociaż złodzieje parszywe.

No. Gdy czegoś nie rozumamy, to na szatana złe zwalamy. Gdy czegoś nie kumamy a dobre jest, no to dzięki Bogu musi być.

zass - 2011-07-28
umiem zrobić kule ognia mam 12 lat
GMGelo - 2011-01-26
świetnie wyglądasz
GMGelo - 2011-01-26
a tak przy okazji czy znasz techniki telekinetyczne?
GMGelo - 2011-01-26
jesteś bardzo mądra mam 12 lat i uczę się telekinezy i pirokinezy dzięki bardzo
yod - 2010-12-12
Czakry powinny być cały czas otwarte, bo one czerpią dla nas energię. Powinny być ze sobą w równowadze. Dobrze działające czakry swobodnie wirują i biją swoją barwą.
Piteryio - 2010-11-06
Jak zaczołem odblokowywać czakry miałem jakieś syczenie takie jak syczy wąż . Moze mi ktos cos o tym powiedzieć ?
Piteryio - 2010-11-06
Ja mam od jakiegoś czasy syczenie w uszach tak jak bym słyszał syczenie jakiegoś węza. Moze mi ktos cos o tym powiedziec ??
helix - 2010-07-22
studiuje temat od dluzszego czasu. i niestety ( lub stety ) jest to tylko dla ' kazdego prawdziwego , ktory to uslyszy '
maria - 2010-02-21
Nie można mieć ciągle otwartych czakr !!! TO MOŻE DOPROWADZIĆ DO NIESZCZĘŚCIA A NAWET TRAGEDII !!! Na koniec każdej medytacji należy zamknąć każdą czakrę wyobrażając sobie jak kwiat zamyka się w pączek lub jak zapina się ekspres w odpowiednim kolorze (w kolejności odwrotnej do otwierania czakr, czyli: fioletowy, ciemno niebieski, jasnoniebieski, zielony, żółty, pomarańczowy i czerwony). W pracy z Energią nie ma żartów! Ćwiczenia takie powinny być wykonywane pod okiem specjalistów. Na świecie (w UK) istnieje tylko jedna profesjonalna (zarejestrowana Sądownie) Instytucja prowadząca tego typu treningi. Z otwieraniem czakr nie ma żartów !!
Człowiek pozbawiony wewnętrznej energii życiowej jest apatyczny, zobojętniały, przygnębiony i stale senny. Brak energii...
Jak dodać sobie energii?
Człowiek pozbawiony wewnętrznej energii życiowej jest apatyczny, zobojętniały, przygnębiony...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub