Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Nadciśnienie Tętnicze > Czego nie jeść przy nadciśnieniu?

Czego nie jeść przy nadciśnieniu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (29 ocen)
Oceń 
 1 z 14 
Nadciśnienie to problem, który dotyka coraz większej liczby ludzi. W obecnych czasach można uznać je za chorobę cywilizacyjną. Nieleczone jest bardzo niebezpieczne, może prowadzić do udaru, wylewu lub zawału. Osoby ze zbyt wysokim ciśnieniem tętniczym muszą więc być bardzo ostrożne. Nadciśnienie wymaga zmiany stylu życia i sposobu odżywiania. Pierwszą bardzo ważną rzeczą jest ruch. Razem z nim musi iść w parze odpowiednia dieta. Należy unikać produktów tłustych i o dużej zawartości sodu. Czego się więc wystrzegać?
Przeczytaj teraz: Jak obniżyć ciśnienie?
 3.3/5 (29 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

malkontent - 2014-10-02
to po co żyć , lepiej się wiuchnąć na suchej gałęzi jak niczego nie wolno !!!Pewnie seks też tylko w niedzielę ;-)
Kucharka - 2014-10-02
Pierdołyjak zwykle w tym dziale. Rosołu nie solę, ziemniaków nie solę i niczego nie solę. Dzięki temu poznałam smaki wszystkich produktów z osobna w potrawach. Sól jem tylko w przetworzonej przemysłowo żywności np. pieczywo i wędliny. Nie mam problemu z ciśnieniem chociaż mam kilka niewykupionych recept na ogłupiające leki nadciśnieniowe.
kiss - 2014-10-02
A mogę oddychać?
Bogna - 2014-10-02
Wyrzuciłam sól :( Nie obyło się bez płaczu...
STELLA176 - 2013-04-19
. . . (~") . . . Wszystko z umiarem i bedzie dobrze.
OPTYmalna25 - 2012-11-18
Przede wszystkim w przypadku nadciśnienia należy unikać spożywania produktów konserwowych, które zawierają bardzo dużo soli. Polecałabym zdrową, zbilansowaną dietę z dużą ilością surowych owoców i warzyw i rezygnację z dosalania potraw.
Jak zapobiegać nadciśnieniu?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub