Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Dania Główne > Potrawy z grilla > Jak zrobić marynatę z pieprzem do mięsa na grill?
Jak zrobić marynatę z pieprzem do mięsa na grill?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Do urozmaicenia grillowania warto zastanowić się nad odpowiednim przyrządzeniem mięsa. Doskonałym rozwiązaniem jest przygotowanie marynaty. Przyrządzone w ten sposób mięso zyska niepowtarzalny smak, będzie kruche i soczyste. Poniżej znajdziesz sposób jak wykonać doskonałą marynatę.
Po 1 łyżce marynowanego w zalewie pieprzu zielonego i czerwonego, 4 ząbki czosnku, 1 łyżka sosu tabasco, 200 ml oliwy z oliwek, Miseczka, Plastikowy pojemnik
1
Marynowany zielony pieprz i marynowany czerwony pieprz odsączyć z zalewy i posiekać. Nie siekaj go jednak zbyt drobno, większe kawałki będą doskonale wyglądać w marynacie. Ząbki czosnku dokładnie obierz i wyciśnij przez praskę.
2
Posiekany pieprz i wyciśnięty czosnek wymieszaj w małej miseczce, dodaj do tego łyżkę sosu tabako. Po zmieszaniu tych składników odmierz 200 ml oliwy z oliwek i dodaj do miseczki. Wszystkie te składniki dokładnie wymieszaj.
3
Teraz możesz zabrać się za marynowanie przygotowanego mięsa. Weź płaski i szeroki plastikowy pojemnik i na jego dno wlej odrobinę przygotowanej marynaty. Ułóż kawałki mięsa przeznaczonego na grill tak, aby każdy był w niej zanurzony. Następnie polej te kawałki ze wszystkich stron resztą marynaty.
4
Tak przygotowane mięso w pojemniku szczelnie zamknij i włóż do lodówki. Najlepiej, by marynować je, co najmniej 12 godzin. Pamiętaj, więc, by przygotować to odpowiednio wcześniej. Po upływie tego czasu mięso odsącz z marynaty i upiecz na grillu.
5
Marynata ta doskonale nadaje się do steków wołowych, kotletów jagnięcych, a także steków wieprzowych, kotletów z karkówki lub schabu środkowego. Tak przygotowana starcza dla około 4 porcji mięsa.
Jak zrobić marynatę do mięsa?
Jak zrobić sos barbecue?
Jak zrobić szaszłyki z grilla?
Jak przygotować banany z czekoladą na grillu?
 4/5 (4 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Krewetki z grilla? Brzmi burżujsko. Ale w sumie, czemu nie? Krewetki są coraz popularniejsze, ogólnodostępne i ...
Jak zrobić krewetki z grilla?
Krewetki z grilla? Brzmi burżujsko. Ale w sumie, czemu nie? Krewetki są coraz popularniejsze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub