Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Malowanie i Tapetowanie > Jak pomalować meble kuchenne?

Jak pomalować meble kuchenne?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (42 ocen)
Oceń 
 1 z 10 
Jeśli twoja kuchnia wygląda jak jaskinia to tylko dlatego, że ciemne meble pochłaniają całe światło z pomieszczenia. Aby kuchnia była jaśniejsza nie musisz koniecznie wymieniać mebli na nowe. Jeśli meble kuchenne są w dobrym stanie, to wystarczy, że je oczyścisz i pomalujesz, a już za dzień-dwa będziesz się cieszyć nowym wyglądem kuchni.
 3/5 (42 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

bleble - 2014-11-26
Taaakkk. A 90% ludzi ma fronty z MDFu lub podobnego goowna którego nie da się regenerować tylko trzeba wymienić na nowe.
Ksywka - 2014-11-26
Przemalowanie drewnianych mebli na zielono, to jak zmiana Porsze na gorsze. Delikatnie ujmując!
as - 2014-11-26
To wygląda pieknie do pierwszego zmywania mebli przed świętami. jak zacznie farba sie zdzierac , to juz pozostaje tylko wymiana frontów.
Pablo - 2014-11-26
Pomalowałem kuchnie ale moje obiady dalej smakują okropnie
Kasia - 2014-06-10
nie sądziłam że przemalowanie jest takie pracochłonne. sama się zastanawiam nad zmiana wizerunku mojej kuchni. chce zacząć od przemalowania mebli. nie wiem tylko jaką farbę wybrać. chyba akrylowa będzie najlepsza. nie chce żeby meble się świeciły.
Jak odnowić starą komodę?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub