Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Zdrowa Żywność > Diety > Co jeść, aby być piękną?
Co jeść, aby być piękną?

Co jeść, aby być piękną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
To co jemy ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie, zdrowie, ale również na to, jak wyglądamy. Ważne jest, aby w naszej diecie znalazły się produkty, które będą dostarczać nam potrzebnych witamin i minerałów. Prawidłowo dobrana dieta powinna być zróżnicowana i dostarczać nam wszystkiego po trochę. Co zatem jeść, by przyniosło nam to korzyści nie tylko zdrowotne, ale również odbiło się na plus na naszej urodzie? Odpowiedź poniżej.
1
Winogrona.

Winogrona. Naładowane witaminami, minerałami i antyoksydantami. Spowalniają proces starzenia się przez zwalczanie wolnych rodników w naszych ciałach. Dzięki nim nasz system immunologiczny pracuje wydajniej.

2
Kurkuma

Kurkuma. Stosowana jest od wieków w medycynie naturalnej. Pomoże przy gojeniu się ran oraz w problemach trawiennych. Jest również bardzo pomocna jeśli chodzi o detoks wątroby czy łagodzenie stanów zapalnych (świetnie sprawdzi się w walce z trądzikiem).

3
Pietruszka.

Pietruszka. Bogata w witaminy A i C. Zawiera antyoksydanty, które pomagają spowolnić starzenie się komórek organizmu. Pietruszka to również świetny środek na problemy z trawieniem, wspomaga oczyścić wątrobę z toksyn. Nie lekceważ więc siły pietruszki. Zawartość witaminy C w pietruszce jest trzykrotnie większa niż w cytrynie i dwukrotnie większa niż w szpinaku.

4
Olej kokosowy

Olej kokosowy ma właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybicze. Wspomaga prawidłowe trawienie. Olej kokosowy to wspaniale źródło zdrowych tłuszczów.

Jak prowadzić zdrowy tryb życia?
Co jeść, żeby mieć zdrowe oczy?
Dlaczego czerwone mięso jest niezdrowe?
Jak zrobić jabłkowe batoniki energetyczne?
Wskazówki
  • Lista tych produktów nie jest oczywiście listą zamkniętą. Nie zapominaj o orzechach, produktach zbożowych, cytrusach takich jak grapefruit, jagodach, szpinaku czy jabłkach.
strona 1 z 3następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub