Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Zdrowa Żywność > Diety > Co jeść, aby być piękną?
Co jeść, aby być piękną?

Co jeść, aby być piękną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
To co jemy ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie, zdrowie, ale również na to, jak wyglądamy. Ważne jest, aby w naszej diecie znalazły się produkty, które będą dostarczać nam potrzebnych witamin i minerałów. Prawidłowo dobrana dieta powinna być zróżnicowana i dostarczać nam wszystkiego po trochę. Co zatem jeść, by przyniosło nam to korzyści nie tylko zdrowotne, ale również odbiło się na plus na naszej urodzie? Odpowiedź poniżej.
1
Winogrona.

Winogrona. Naładowane witaminami, minerałami i antyoksydantami. Spowalniają proces starzenia się przez zwalczanie wolnych rodników w naszych ciałach. Dzięki nim nasz system immunologiczny pracuje wydajniej.

2
Kurkuma

Kurkuma. Stosowana jest od wieków w medycynie naturalnej. Pomoże przy gojeniu się ran oraz w problemach trawiennych. Jest również bardzo pomocna jeśli chodzi o detoks wątroby czy łagodzenie stanów zapalnych (świetnie sprawdzi się w walce z trądzikiem).

3
Pietruszka.

Pietruszka. Bogata w witaminy A i C. Zawiera antyoksydanty, które pomagają spowolnić starzenie się komórek organizmu. Pietruszka to również świetny środek na problemy z trawieniem, wspomaga oczyścić wątrobę z toksyn. Nie lekceważ więc siły pietruszki. Zawartość witaminy C w pietruszce jest trzykrotnie większa niż w cytrynie i dwukrotnie większa niż w szpinaku.

4
Olej kokosowy

Olej kokosowy ma właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybicze. Wspomaga prawidłowe trawienie. Olej kokosowy to wspaniale źródło zdrowych tłuszczów.

15 zdrowych przekąsek poniżej 100 kcal
Jak powinna wyglądać zrównoważona dieta?
Jak schudnąć bez diety i tabletek?
Co jeść żeby wyglądać młodo?
Wskazówki
  • Lista tych produktów nie jest oczywiście listą zamkniętą. Nie zapominaj o orzechach, produktach zbożowych, cytrusach takich jak grapefruit, jagodach, szpinaku czy jabłkach.
strona 1 z 3następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie jest niespodzianką, że potrawy w restauracjach są bardzo kaloryczne i mają wiele ukrytych, dodatkowych składników....
5 błędów kulinarnych, które powodują tycie
Nie jest niespodzianką, że potrawy w restauracjach są...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub