Tutaj jesteś: Zdrowie > Stomatologia > Wybielanie Zębów > Sposoby na wybielenie zębów
Sposoby na wybielenie zębów

Sposoby na wybielenie zębów

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (7 ocen)
Oceń 
Czy twoje zęby straciły blask i pokryły się szarym lub żółtym osadem? Zęby mogą ciemnieć z wiekiem, ale ich kolor może zmieniać się także pod wpływem niektórych pokarmów, napojów, a nawet płynów do płukania jamy ustnej! Zęby pomogą wybielić środki dentystyczne lub specyfiki przygotowane domowym sposobem. Zapobiegną one również późniejszym przebarwieniom. Poniżej lista sposobów na wybielenie zębów. Wybierz spośród nich te, które najlepiej sprawdzą się w twoim przypadku.
4
sposoby na białe zęby - krok 4

Pasty wybielające

Jak pozbyć się osadu? Codziennie myć zęby pastą wybielającą. Pasty takie zawierają łagodne substancje ścierne, chemiczne i polerujące, które delikatnie oczyszczają zęby. W przeciwieństwie do stosowanych w żelach lub paskach wybielaczy, pasty nie zmieniają naturalnego koloru zębów.

5
sposoby na białe zęby - krok 5

Domowe sposoby na białe zęby

Niektórzy wolą stare, sprawdzone sposoby na wybielanie zębów. Jednym z nich jest nałożenie na szczoteczkę papki z sody oczyszczonej i delikatne mycie nią zębów. Również niektóre owoce i warzywa pomagają usunąć z zębów osad. Zaliczamy do nich jabłka, gruszki, czy marchew. Zalecane jest również żucie gumy do żucia bez cukru. Wszystkie te pokarmy powodują zwiększone wydzielanie śliny, która nie tylko usuwa osad, ale również neutralizuje kwasy niszczące szkliwo zębów. Osad z zębów skutecznie usuwa również skórka z banana. Należy regularnie czyścić zęby wewnętrzną stroną skórki.

6
sposoby na białe zęby - krok 6

Wybielanie, a plomby

Zachowaj ostrożność przy wybielaniu zębów, jeśli masz słabe szkliwo, dużo ubytków, plomby, korony, czy mostki. Środek wybielający nie rozjaśni elementów stomatologicznych, sprawiając, że na tle białych zębów staną się bardzo widoczne. Weź więc pod uwagę to, że prawdopodobnie trzeba będzie zainwestować w nowe plomby, czy mostki.

 4.6/5 (7 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

Mariox - 2013-12-21
To z bananem to nie słyszałem wypróbuje
ząbki - 2013-04-23
czy to działa? i czy jest zdrowe?
Wybielanie zębów za pomocą skórki od banana jest bezpieczne i zdrowe dla zębów. Skórka banana jest doskonałym źródłem...
Jak wybielić zęby skórką od banana?
Wybielanie zębów za pomocą skórki od banana jest bezpieczne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub