Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak pisać fajne statusy na Facebooka?
Jak pisać fajne statusy na Facebooka?

Jak pisać fajne statusy na Facebooka?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (7 ocen)
Oceń 
Zatem masz już konto na Facebooku oraz parudziesięciu znajomych. Piszesz posty, jednak rzadko kiedy ktoś na nie odpowiada lub je "lubi". Jak to zmienić? Jak sprawić, aby twoje statusy były fajne i popularne?
1

Pisz statusy, które są ważne i istotne.

Zamiast co chwilę pisać jak ci się nudzi w pracy, w szkole czy jak długo spałeś napisz coś ciekawszego.

- Napisz coś śmiesznego.
- Napisz coś w inny sposób np. zamiast "Właśnie zjadłam czekoladową babeczkę" napisz "Moje smukłe ciało niezwykle rozpacza nad właśnie zjedzoną babeczką pełną kalorii".
- Zamieść ciekawego linka z komentarzem.
- Postaraj się, aby status był zwięzły i krótki.

2

Skup się na dobrych wiadomościach

Bez względu na to czy dobra wiadomość dotyczy nas samych czy naszych znajomych większość ludzi lubi czytać pozytywne informacje. Na świecie dzieje się wystarczająco wiele złego.

- Znajdź coś zabawnego co skłoni znajomych do śmiechu - dobry dowcip, zabawna historia, śmieszna anegdotka.
- Znajdź coś, co sprawi, że znajomi się uśmiechną - fajne zdjęcie, słodki cytat.

3

Zadawaj pytania i proś o rady.

Takie statusy zachęcają osoby, które lubią radzić innym, wygłaszać opinie czy mówić o swoich pomysłach. Do zadawana tego typu pytań możesz wykorzystać pytania ankietowe. Unikaj pytań, które wymagają zbyt dużo myślenia lub specyficznej wiedzy. Dla znajomych odpowiedź na dane pytanie powinna być prosta jak np. "Jaki jest twój ulubiony kolor". Możesz zadawać rónież pytania zamknięte, które wymagają odpowiedzi "tak" lub "nie". Nie pytaj o zbyt wiele szczegółów. Przykładowo zapytanie ludzi o radzenie sobie z kryzysem może sprawić, że zamiast napisania odpowiedzi pomyślą sobie, że to wymaga za dużo myślenia i przewiną stronę w dół.

Jak zmienić hasło na Facebooku?
Jak usunąć konto na Facebooku?
Jak zablokować zdjęcia na Facebooku?
Jak zmienić status związku na Facebooku?
strona 1 z 2następna >
 3.1/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

joannanowa8019 - 2013-04-02
ja p....lę! super poradni, moja obecność na fb przez te kilka lat nie miała żadnego sensu, aż do dziś!
NeCiiADg - 2013-04-02
kurde te porady są podawane jak wskazówki na randki xD
Jeśli myślisz, że Facebook jest tylko dobrym sposobem na utrzymanie kontaktu ze znajomymi to pomyśl jeszcze raz....
Jak pozyskać fanów na Facebooku?
Jeśli myślisz, że Facebook jest tylko dobrym sposobem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub