Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Style aranżacji > Jak urządzić mieszkanie w stylu minimalistycznym?
Jak urządzić mieszkanie w stylu minimalistycznym?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Kluczem do stylu minimalistycznego jest pozbycie się z widoku wszystkich niepotrzebnych rzeczy. Powinno być ich możliwie jak najmniej, aby nie wprowadzały chaosu i zamieszania. Przykładowo, na podłodze w jadalni powinno znajdować się tylko kilka najważniejszych mebli a mianowicie stół (niezastawiony) i krzesła. W kuchni mogą to być szafki na których znajdują się: toster, mikrofalówka czy ekspres do kawy. Czy takie mieszkanie w stylu minimalistycznym jest pozbawione życia i radości? Niektórzy tak uważają, jednak właściciele takich mieszkań czują satysfakcję rozglądając się po niezabałaganionych pomieszczeniach. Mieszkania takie działają uspokajająco i są po prostu ładne. Jak je urządzić?
1

Zalety stylu minimalistycznego:

- Mniej stresu. Cokolwiek znajduje się na widoku przyciąga chociaż odrobinę naszą uwagę przez co mamy problem ze skupieniem myśli. Im mniejszy bałagan tym nasze myśli są bardziej klarowne. Dom urządzony w stylu minimalistycznym działa uspokajająco.

- Przyciągające. Pomyśl o zdjęciach pomieszczeń, które są zagracone różnymi przedmiotami i takich, które są minimalistyczne. Te, które nie mają nic oprócz pięknych mebli, ciekawej sztuki i zaledwie kilku artykułów dekoracyjnych są tymi, które najbardziej do nas przemawiają.

- Prostsze w sprzątaniu. Ciężko jest sprzątać półki zastawione setkami drobiazgów i pomieszczenia pozastawiane różnymi meblami. Im masz więcej rzeczy tym więcej musisz sprzątać a sprzątanie jest bardziej skomplikowane. Pomyśl sobie o ile łatwiej byłoby wysprzątać pusty pokój niż ten w którym znajduje się 50 różnych przedmiotów. To jest ekstremalny przypadek, jednak dobrze pokazuje różnice.

Poniżej znajdziesz przewodnik, który pomoże ci stworzyć wnętrze w stylu minimalistycznym.

Jak urządzić wnętrze w stylu greckim?
Darmowe projekty wnętrz
Jak urządzić mieszkanie w stylu toskańskim?
Jak urządzić pokój zgodnie z charakterem człowieka?
strona 1 z 5następna >
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli nie jesteś fanką kolorowych pisanek, lubisz ład i minimalizm nic nie stoi na przeszkodzie,  aby Twoje pisanki...
Jak zrobić minimalistyczne pisanki?
Jeśli nie jesteś fanką kolorowych pisanek, lubisz ład...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub