Tutaj jesteś: Komputery > Systemy Operacyjne > System Operacyjny Windows > Jak nagrywać płyty w Windows 7?
Jak nagrywać płyty w Windows 7?

Jak nagrywać płyty w Windows 7?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (4 ocen)
Oceń 
Wbudowane nagrywanie płyt w Windows 7 zostało znacznie ulepszone i rozbudowane, między innymi o funkcję nagrywania płyt DVD i audio CD, które nie były dostępne w systemie Windows XP. Dzięki tej funkcjonalności możesz nagrywać dowolne płyty bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania. Opisane poniżej kroki dotyczą systemu Windows 7, ale w bardzo podobny sposób można również nagrać płytę w Windows Vista.
1
Włóż do napędu czystą płytę CD lub DVD.
2
nagrywanie płyt w windows 7 - krok 2

System wyświetli okienko z zapytaniem jakiego formatu ma użyć do zapisu płyty.

Opcja otwierania płyty „Jak pamięć Flash USB” jest wygodna dla osób, które chcą traktować płytę jak dodatkowy nośnik pamięci – dodawać i kasować z niej pliki (opcja dostępna dla płyt CD-RW, i DVD-RW). Gdy płyta zostanie sformatowana zgodnie z tą opcją, może być odczytywana wyłącznie na komputerach z systemem Windows XP lub nowszym.

Druga opcja, otwieranie płyty „Za pomocą odtwarzacza CD/DVD” zapisuje płytę w tradycyjnym formacie, co sprawia, że jest ona kompatybilna z większością systemów z rodziny Windows oraz innymi systemami operacyjnymi i urządzeniami. Wymaga jednak zamknięcia sesji po zakończeniu nagrywania (tzw. opcja „disk at once”). Na tak nagraną płytę nie będzie można już niczego dograć (w przypadku płyt CD-RW i DVD-RW trzeba będzie najpierw usunąć całą ich zawartość).

Jak przyspieszyć Windows 7?
Jak rozszerzyć partycję systemową Windows 7?
Jak włączyć XP mode w Windows 7?
Jak zainstalować czcionkę XP / Vista / Windows 7?
strona 1 z 2następna >
 4.8/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

MArtwy - 2013-06-03
"Windows prawda".
Wbudowana nagrywarka jak była do dupy, tak jest do dupy, można sobie ją odpuścić, szkoda płyt. Zacina się i nie potrafi zakończyć płyty.
Jak zrobić zdjęcie pulpitu?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub