Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Inne Święta i Uroczystości > Święta i Uroczystości w Polsce > Dzień kobiet, dzień kobiet, niech każdy się dowie!
Dzień kobiet, dzień kobiet, niech każdy się dowie!

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (17 ocen)
Oceń 
Czy Twojemu mężczyźnie zdarza się zapominać o takich datach jak 14 luty, 8 marzec czy dzień Twoich urodzin? Jeśli tak, nie masz się czym martwić - większość populacji męskiej nie zna tych dat, a jeśli nawet je zna, to są one dla nich zbyt błahe, żeby w ogóle zawracać sobie głowę. Zatem, co zrobić aby Twój mężczyzna NIE zapomniał w tym roku o Dniu Kobiet? Najprościej i najskuteczniej będzie mu jakoś subtelnie o tym przypomnieć. Poniżej przedstawiamy sposoby na “delikatne” przypomnienie wszystkim Panom o zbliżającym się święcie.
ulotki związane z Dniem Kobiet, artykuły itp, zaprzyjaźniony sąsiad lub dobry znajomy Twojego chłopaka
1
Ulotki, artykuły - wszystko związane z Dniem Kobiet 

Znajdź jakieś artykuły w prasie na temat Dnia Kobiet lub ulotki z promocjami obowiązującymi w ten dzień. Im bliżej do Dnia Kobiet, tym więcej będzie takich materiałów. Rozłóż je w różnych miejscach w domu - na biurku, przy którym pracuje, na stole w jadalni i we wszystkich miejscach, w których On zwykle przebywa. Powinno ich być sporo (nie jedna czy dwie). Prawdopodobnie, nawet jeśli podsuniesz Mu pod nos czasopismo otwarte na stronie z artykułem na temat “Co kupić swojej żonie na Dzień Kobiet”, nie zwróci on na nie żadnej uwagi - chyba że przesunie na bok, ponieważ będzie mu przeszkadzało. Właśnie z tego powodu powinnaś ulotki i artykuły umieścić w wielu miejscach. Im będzie ich więcej - tym większe prawdopodobieństwo, że w końcu zauważy.
2
Śpiewaj piosenkę “Dzień kobiet, dzień kobiet, niech każdy się dowie!” 

Nie śpiewaj mu jej do ucha, aby go przypadkiem nie zirytować - byłoby to katastrofalne z punktu widzenia przyszłych niespodzianek i całusów, których powinnaś oczekiwać. Śpiewaj cicho, jednak na tyle głośno, aby mógł usłyszeć słowa i melodię. Melodie szybko wpadają w ucho i jak dobrze pójdzie to po takiej porannej przyśpiewce, piosenka ta będzie mu chodziła po głowie przez cały dzień.
Jak nadziewać pączki?
Jak szanować kobietę?
Romantyczny prezent dla faceta
Prezenty na Dzień Kobiet
Wskazówki
  • Pamiętaj! To ciągle zapominanie o ważnych dla Ciebie datach nie wynika absolutnie z braku zainteresowania ze strony Twojego mężczyzny Twoją osobą. Z pewnością On bardzo Cię kocha, szanuje i ceni, jednak jest po prostu mężczyzną. Oni tacy są, nie da się ich zmienić w żaden sposób. Uczucia swoje niechętnie okazują, a przynajmniej nie w taki sposób w jaki byśmy chciały. Zatem nie miej do niego pretensji, jeśli zdarzy mu się zapomnieć.
strona 1 z 3następna >
 4.1/5 (17 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

hubert - 2014-03-07
Hmm... niezłe sposoby... Mnie moja "koleżanka" podesłała link z promocją na DZIEŃ KOBIET w Poradni Chorób Stopy w Warszawie, żebym przypadkiem nie zapomniał ;P
Dzień Kobiet to święto znane chyba wszystkim Polakom. Wielu z nich sądzi również, że to typowo polskie święto,...
Jak Dzień Kobiet obchodzi się na świecie?
Dzień Kobiet to święto znane chyba wszystkim Polakom...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub