Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Inne Święta i Uroczystości > Święta i Uroczystości w Polsce > Dzień kobiet, dzień kobiet, niech każdy się dowie!
Dzień kobiet, dzień kobiet, niech każdy się dowie!

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (17 ocen)
Oceń 
Czy Twojemu mężczyźnie zdarza się zapominać o takich datach jak 14 luty, 8 marzec czy dzień Twoich urodzin? Jeśli tak, nie masz się czym martwić - większość populacji męskiej nie zna tych dat, a jeśli nawet je zna, to są one dla nich zbyt błahe, żeby w ogóle zawracać sobie głowę. Zatem, co zrobić aby Twój mężczyzna NIE zapomniał w tym roku o Dniu Kobiet? Najprościej i najskuteczniej będzie mu jakoś subtelnie o tym przypomnieć. Poniżej przedstawiamy sposoby na “delikatne” przypomnienie wszystkim Panom o zbliżającym się święcie.
ulotki związane z Dniem Kobiet, artykuły itp, zaprzyjaźniony sąsiad lub dobry znajomy Twojego chłopaka
1
Ulotki, artykuły - wszystko związane z Dniem Kobiet 

Znajdź jakieś artykuły w prasie na temat Dnia Kobiet lub ulotki z promocjami obowiązującymi w ten dzień. Im bliżej do Dnia Kobiet, tym więcej będzie takich materiałów. Rozłóż je w różnych miejscach w domu - na biurku, przy którym pracuje, na stole w jadalni i we wszystkich miejscach, w których On zwykle przebywa. Powinno ich być sporo (nie jedna czy dwie). Prawdopodobnie, nawet jeśli podsuniesz Mu pod nos czasopismo otwarte na stronie z artykułem na temat “Co kupić swojej żonie na Dzień Kobiet”, nie zwróci on na nie żadnej uwagi - chyba że przesunie na bok, ponieważ będzie mu przeszkadzało. Właśnie z tego powodu powinnaś ulotki i artykuły umieścić w wielu miejscach. Im będzie ich więcej - tym większe prawdopodobieństwo, że w końcu zauważy.
2
Śpiewaj piosenkę “Dzień kobiet, dzień kobiet, niech każdy się dowie!” 

Nie śpiewaj mu jej do ucha, aby go przypadkiem nie zirytować - byłoby to katastrofalne z punktu widzenia przyszłych niespodzianek i całusów, których powinnaś oczekiwać. Śpiewaj cicho, jednak na tyle głośno, aby mógł usłyszeć słowa i melodię. Melodie szybko wpadają w ucho i jak dobrze pójdzie to po takiej porannej przyśpiewce, piosenka ta będzie mu chodziła po głowie przez cały dzień.
Jakie kwiaty lubią dziewczyny?
Jak zrobić ciekawy i oryginalny bukiet?
Jak pomysłowo zapakować prezent dla mężczyzny?
50 niebanalnych bukietów bez kwiatów
Wskazówki
  • Pamiętaj! To ciągle zapominanie o ważnych dla Ciebie datach nie wynika absolutnie z braku zainteresowania ze strony Twojego mężczyzny Twoją osobą. Z pewnością On bardzo Cię kocha, szanuje i ceni, jednak jest po prostu mężczyzną. Oni tacy są, nie da się ich zmienić w żaden sposób. Uczucia swoje niechętnie okazują, a przynajmniej nie w taki sposób w jaki byśmy chciały. Zatem nie miej do niego pretensji, jeśli zdarzy mu się zapomnieć.
strona 1 z 3następna >
 4.1/5 (17 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

hubert - 2014-03-07
Hmm... niezłe sposoby... Mnie moja "koleżanka" podesłała link z promocją na DZIEŃ KOBIET w Poradni Chorób Stopy w Warszawie, żebym przypadkiem nie zapomniał ;P
Dzień Kobiet to święto obchodzone od 1911 roku na cześć ofiar walki o równouprawnienie płci pięknej. Zwyczajowo...
Prezenty na Dzień Kobiet
Dzień Kobiet to święto obchodzone od 1911 roku na cześć ofiar walki o równouprawnienie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub