Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Zwyczaje Wielkanocne > Gdzie na Wielkanoc? Wielkanoc w górach
Gdzie na Wielkanoc? Wielkanoc w górach

Gdzie na Wielkanoc? Wielkanoc w górach

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Mimo rodzinnego charakteru tych świąt coraz częściej Wielkanoc świętujemy poza domem. Jak zaplanować ten czas by spędzić go bez nudy? A może warto spędzić tegoroczną Wielkanoc w Bieszczadach?
1
droga krzyżowa na Tarnicę
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów właściciele bazy turystycznej wymyślają oferty wypełnione okołoświątecznymi atrakcjami. Świąteczny urlop warto rozpocząć już w Wielki Czwartek. Po zaaklimatyzowaniu się i przyzwyczajeniu organizmu do nieskazitelnie czystego powietrza rozpoczynamy bieszczadzki wypoczynek na łonie natury. W Wielki Piątek wybrać się możemy na słynną drogę krzyżową na najwyższy szczyt polskich Bieszczadów - Tarnicę (1346 m n.p.m.). Jak co roku tysiące pielgrzymów przemierza ten malowniczy szlak.
2
Wielkanoc w Bieszczadach
Wieczorem miło będzie spędzić czas na wspólnym malowaniu pisanek i przygotowaniu koszyków do święcenia. Tradycją w Bieszczadach jest przygotowywanie ozdób z bibuły - jest to wspaniałe zajęcie dla całej rodziny. Kręcąc bibułę przy kominku zapomnisz o całym świecie i problemach codzienności.
3
święcenie koszyków
W Wielką Sobotę warto wybrać się na święcenie koszyków do jednego z wielu w Bieszczadach starego, drewnianego kościółka.
4
rajd terenowy po Bieszczadach
Ciekawym pomysłem na sobotę może być rodzinna wyprawa samochodem 4x4 przez bieszczadzkie bezdroża pełne tajemnic i niesamowitych historii.
5
Niedzielę należy przywitać strzelając z karbitu a następnie zakosztować lokalnych smakołyków.
6
poszukiwania Wielkanocnego Królika
Lany poniedziałek na wsi wygląda zupełnie inaczej, niż w mieście. Wszędzie czekają kawalerowie uzbrojeni w wiadra pełne zimnej wody - czekają na okazję, by zawartość wiadra wylać na głowę pięknej panny.
W poniedziałek wszystkie dzieci wyruszyć mogą na poszukiwanie Wielkanocnego Królika.
7
droga krzyżowa

Może zamiast tradycyjnego siedzenia w domu warto wybrać się w trasę, by spędzić tegoroczną Wielkanoc w Bieszczadach?

Jak zrobić pojemniczki z wytłaczanki na jajka?
Jak zrobić kraszanki i pisanki? Tradycyjne ozdoby wielkanocne.
Tradycja lanego poniedziałku
Tradycyjny koszyk wielkanocny
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Te śliczne podstawki na jajka będą wspaniałym dodatkiem wystroju twojego stołu wielkanocnego. Ugotowane na twardo jajko...
Jak zrobić wielkanocne podstawki na jajka?
Te śliczne podstawki na jajka będą wspaniałym dodatkiem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub