Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Małżeństwo i Rozwiązywanie Problemów > Co mężczyźni cenią w kobietach?
Co mężczyźni cenią w kobietach?

Co mężczyźni cenią w kobietach?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (12 ocen)
Oceń 
To co mężczyźni kochają w kobietach tak na dobrą sprawę nie ma nic wspólnego z wyglądem, rozmiarem stanika czy długimi nogami. W zasadzie tylko nasze pierwsze wrażenie opiera się na wyglądzie, dlatego jest on ważny, żeby przyciągnąć jednak wzrok mężczyzny i samego mężczyznę do siebie. Wygląd jednak wcale nie jest najważniejszy. Okazuje się, że mężczyźni nie chcą spędzić życia z woskową lalką, która potrafi tylko wyglądać. Oczekują oni jednak czegoś więcej, a mianowicie partnerstwa. Wierzcie lub nie, ale żaden facet nie będzie nudził się z piękną zewnętrznie kobietą przez całe życie. Taki związek raczej nie ma szans powodzenia. Jeśli zapytasz swojego faceta, co najbardziej w Tobie ceni, na pewno nie skupi się na walorach zewnętrznych, przynajmniej nie tylko. A jeśli tak, to może oznaczać, że coś jest nie tak. Co więc mężczyźni cenią najbardziej? Jakie cechy kobiet są przez mężczyzn najbardziej pożądane? Lista poniżej.
1
kobieta słucha

Dobry słuchacz. Większość mężczyzn docenia u kobiet umiejętność słuchania. Wszystkie komentarze typu 'a nie mówiłam', 'a ja na Twoim miejscu...', 'mam nadzieję, że jesteś z siebie teraz zadowolony', 'wiedziałam, że w sumie sobie nie poradzisz', 'mogłeś poprosić o pomoc' czy przeróżne wykłady, które prowadzimy facetom w naszych domach niczego nie wskórają. Doprowadzą jedynie do niepotrzebnych napięć i kłótni. Ty też nie chciałabyś być pouczana i prowadzona na każdym kroku. Problemy nie rozwiążą się same, trzeba nad nimi usiąść i porozmawiać. Zamiast ganić partnera czy zasypywać go potokiem niepotrzebnych słów usiądź z nim i spokojnie go wysłuchaj, naprawdę mam na myśli słuchanie. Bardzo uważne. Pokaż mu, że Ci na nim zależy. Mężczyźni, wbrew panującym pozorom lubią się wygadać swojej kobiecie. I nie chodzi o to, że pokazują swoją słabość. Po prostu są rzeczy, o których rozmawiać się powinno, a nawet trzeba. Wymaga to oczywiście cierpliwości, zrozumienia, wejścia w czyjeś położenie, ale myślę, że dla utrzymania zdrowych relacji w związku warto. Nie próbuj jednak wyciągać żadnych informacji na siłę, on sam przyjdzie, gdy będzie gotowy. Ważne, żebyś go wtedy nie pogoniła. Zobaczysz, że gdy Ty przyjdziesz do niego, on też Cię nie odprawi z kwitkiem.

Jak sprawdzić czy się komuś podobasz?
Jak powiedzieć dziewczynie, że ci się podoba?
Jak oczarować chłopaka?
Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
strona 1 z 6następna >
Przeczytaj teraz: Jak poderwać faceta?
 4.3/5 (12 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (3)

zenek50zenek - 2013-04-22
Nie znalazłem takiej jeszcze co by spelniala wszytskie wymagania
botak - 2013-04-08
wszystko to co napisane robiłam, a i tak mnie zostawił na dwa miesiące przed ślubem :(
G.M.S. - 2013-03-18
Autor(-ka) myli się.... wyglad tez jest wazny.Facet szukajac kobiety ra cale zycie szuka plodnej łani (taki instynkt) ,jesli bedzie bystra,ladna i powabna-nie szuka dalej.Jesli jest typową feministką-on ucieka.W koncu to on jest mysliwym a nie baba ktora nosi spodnie.Szukamy kobiet atrakcyjnych tak samo fizycznie jak i umyslowo.Jesli gruntem zapoznania jest dyskoteka,oczywiste ze zwracamy na wygląd.A jesli wyklad lub biblioteka-bardziej na umysl,.A i tak najbardziej przyciaga i odpycha (w rownej mierze) charakter. I tego nie zmienisz :)
Nie ma na świecie chyba żadnej dziewczyny czy kobiety, która nie chciałaby być w związku z fantastycznym facetem. Jeśli...
Co zrobić żeby chłopak oszalał na twoim punkcie?
Nie ma na świecie chyba żadnej dziewczyny czy kobiety...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub