Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Małżeństwo i Rozwiązywanie Problemów > Co mężczyźni cenią w kobietach?

Co mężczyźni cenią w kobietach?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (14 ocen)
Oceń 
 1 z 11 
To co mężczyźni kochają w kobietach tak na dobrą sprawę nie ma nic wspólnego z wyglądem, rozmiarem stanika czy długimi nogami. W zasadzie tylko nasze pierwsze wrażenie opiera się na wyglądzie, dlatego jest on ważny, żeby przyciągnąć jednak wzrok mężczyzny i samego mężczyznę do siebie. Wygląd jednak wcale nie jest najważniejszy. Okazuje się, że mężczyźni nie chcą spędzić życia z woskową lalką, która potrafi tylko wyglądać. Oczekują oni jednak czegoś więcej, a mianowicie partnerstwa. Wierzcie lub nie, ale żaden facet nie będzie nudził się z piękną zewnętrznie kobietą przez całe życie. Taki związek raczej nie ma szans powodzenia. Jeśli zapytasz swojego faceta, co najbardziej w Tobie ceni, na pewno nie skupi się na walorach zewnętrznych, przynajmniej nie tylko. A jeśli tak, to może oznaczać, że coś jest nie tak. Co więc mężczyźni cenią najbardziej? Jakie cechy kobiet są przez mężczyzn najbardziej pożądane? Lista poniżej.
Przeczytaj teraz: Jak poderwać faceta?
 4.4/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

zenek50zenek - 2013-04-22
Nie znalazłem takiej jeszcze co by spelniala wszytskie wymagania
botak - 2013-04-08
wszystko to co napisane robiłam, a i tak mnie zostawił na dwa miesiące przed ślubem :(
G.M.S. - 2013-03-18
Autor(-ka) myli się.... wyglad tez jest wazny.Facet szukajac kobiety ra cale zycie szuka plodnej łani (taki instynkt) ,jesli bedzie bystra,ladna i powabna-nie szuka dalej.Jesli jest typową feministką-on ucieka.W koncu to on jest mysliwym a nie baba ktora nosi spodnie.Szukamy kobiet atrakcyjnych tak samo fizycznie jak i umyslowo.Jesli gruntem zapoznania jest dyskoteka,oczywiste ze zwracamy na wygląd.A jesli wyklad lub biblioteka-bardziej na umysl,.A i tak najbardziej przyciaga i odpycha (w rownej mierze) charakter. I tego nie zmienisz :)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub