Tutaj jesteś: Komputery > Sieci Komputerowe > Sieci Lokalne > Jak przyspieszyć internet radiowy?
Jak przyspieszyć  internet radiowy?

Jak przyspieszyć internet radiowy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Jaki jest sens płacić za szybki internet, z którego możliwości nie możesz w pełni korzystać? W przypadku internetu bezprzewodowego różnica między rzeczywistym transferem, a tym, który mamy zakontraktowany w umowie, może być dość wyraźna. Jeśli zauważyłeś, że twój internet nie jest tak szybki jak powinien, przeczytaj tę poradę. Poznasz kilka prostych trików, które pozwolą ci go przyspieszyć.
1

Kwestie związane z routerem

Jeśli używasz routera bezprzewodowego (wifi), żeby zyskać dostęp do internetu, upewnij się, że jest on właściwie skonfigurowany i umieszczony we odpowiednim miejscu. Po pierwsze, pamiętaj, by kupić najszybszy router, na jaki cię stać. Najnowszy standard wifi to 802.11n. Zapewnia on największy transfer. Również położenie routera ma bardzo duże znaczenie dla rzeczywistej prędkości internetu. Im większa odległość między urządzeniem bezprzewodowym (np. laptopem), a routerem, tym mniejszy będzie transfer. Przeszkody takie jak ściany, drzwi, urządzenia elektroniczne i meble również mogą zakłócać sygnał. Żeby straty transferu były jak najmniejsze, umieść router wysoko nad podłogą i jak najbliżej miejsca, gdzie zazwyczaj korzystasz z laptopa. Możesz również dokupić specjalną antenę do routera, która wzmocni sygnał. Na koniec upewnij się, że na routerze jest zainstalowane najnowsze oprogramowanie i uaktualniaj je na bieżąco pobierając aktualizacje ze strony producenta routera.

Jak stworzyć sieć ad hoc w Windows 8?
Jak zmienić IP?
Jak skonfigurować router TP LINK?
Jak skonfigurować sieć ad hoc?
strona 1 z 4następna >
 2.3/5 (6 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak sprawdzić IP swojego komputera?
Każdy komputer pracujący w sieci ma swój unikalny adres...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub