Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Mozilla Firefox > Jak zablokować reklamy w Firefox?
Jak zablokować reklamy w Firefox?

Jak zablokować reklamy w Firefox?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Mozilla Firefox udostępnia swoim użytkownikom szereg dodatków, tzw. add-onów, które pozwalają dostosować jej pracę do własnych potrzeb. Wśród nich na pewno warto zwrócić uwagę na Adblock Plus - dodatek, który automatycznie zablokuje różnego rodzaju denerwujące reklamy, zarówno te wkomponowane w aktualnie przez nas przeglądaną stronę internetową, jak i te wyskakujące na cały ekran. Ten dodatek przyspiesza wczytywanie się stron i uwalnia nas od konieczności oglądania wszechobecnych reklam. Można go w każdej chwili wyłączyć, jeśli tylko stwierdzimy, że ukrył coś, co akurat mieliśmy ochotę obejrzeć.
przeglądarka internetowa Mozilla Firefox
1
blokowanie reklam w firefox - krok 1
Włączamy przeglądarkę. Korzystam z wersji Firefox 10.0, ale w starszych wersjach operacja będzie wyglądała praktycznie tak samo.
W górnym menu wyszukujemy zakładkę DODATKI (lub wybieramy z menu Narzędzia opcję Dodatki).
2
blokowanie reklam w firefox - krok 2
Klikamy na POBIERZ DODATKI.
3
blokowanie reklam w firefox - krok 3
W prawym górnym rogu wpisujemy nazwę dodatku ADBLOCK PLUS.
4
blokowanie reklam w firefox - krok 4
Klikamy w przycisk ZAINSTALUJ. Firefox sam pobierze dodatek i automatycznie go zainstaluje. Czas trwania tego etapu zależy od szybkości twojego łącza internetowego.
5
Po zakończeniu instalacji wyświetli się komunikat, w którym zostaniemy poproszeni o ponowne uruchomienie przeglądarki, aby instalacja mogła zostać dokończona. Kliknij na "Uruchom ponownie program Firefox".
6
GOTOWE - strony ładują się szybciej, nie ma wyskakujących reklam, możemy się teraz cieszyć szybszym serfowaniem.
Jak zablokować reklamy w Internecie?
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?
Jak wyświetlić zapamiętane hasła (Firefox)?
Jak wyczyścić historię przeglądarki?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

To ulubiony przysmak dzieci i dorosłych, a także bardzo zdrowa przekąska. Jabłka możesz nafaszerować innymi owocami....
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub