Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Mozilla Firefox > Jak zablokować reklamy w Firefox?
Jak zablokować reklamy w Firefox?

Jak zablokować reklamy w Firefox?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Mozilla Firefox udostępnia swoim użytkownikom szereg dodatków, tzw. add-onów, które pozwalają dostosować jej pracę do własnych potrzeb. Wśród nich na pewno warto zwrócić uwagę na Adblock Plus - dodatek, który automatycznie zablokuje różnego rodzaju denerwujące reklamy, zarówno te wkomponowane w aktualnie przez nas przeglądaną stronę internetową, jak i te wyskakujące na cały ekran. Ten dodatek przyspiesza wczytywanie się stron i uwalnia nas od konieczności oglądania wszechobecnych reklam. Można go w każdej chwili wyłączyć, jeśli tylko stwierdzimy, że ukrył coś, co akurat mieliśmy ochotę obejrzeć.
przeglądarka internetowa Mozilla Firefox
1
blokowanie reklam w firefox - krok 1
Włączamy przeglądarkę. Korzystam z wersji Firefox 10.0, ale w starszych wersjach operacja będzie wyglądała praktycznie tak samo.
W górnym menu wyszukujemy zakładkę DODATKI (lub wybieramy z menu Narzędzia opcję Dodatki).
2
blokowanie reklam w firefox - krok 2
Klikamy na POBIERZ DODATKI.
3
blokowanie reklam w firefox - krok 3
W prawym górnym rogu wpisujemy nazwę dodatku ADBLOCK PLUS.
4
blokowanie reklam w firefox - krok 4
Klikamy w przycisk ZAINSTALUJ. Firefox sam pobierze dodatek i automatycznie go zainstaluje. Czas trwania tego etapu zależy od szybkości twojego łącza internetowego.
5
Po zakończeniu instalacji wyświetli się komunikat, w którym zostaniemy poproszeni o ponowne uruchomienie przeglądarki, aby instalacja mogła zostać dokończona. Kliknij na "Uruchom ponownie program Firefox".
6
GOTOWE - strony ładują się szybciej, nie ma wyskakujących reklam, możemy się teraz cieszyć szybszym serfowaniem.
Jak wyświetlić zapamiętane hasła (Firefox)?
Jak wyświetlić zapisane hasła (Internet Explorer)?
Jak przyspieszyć przeglądarkę?
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Zobacz równieżInternet Explorer (11)Inne przeglądarki (4)Opera (4)Google Chrome (6)
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wiele firm reklamuje swoją działalność poprzez Internet, korzystając ze specjalnych okienek pop-up lub pop-under, które...
Wiele firm reklamuje swoją działalność poprzez Internet...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub