Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Desery > Ciasta > Jak zrobić tort dla dziecka – małpka?

Jak zrobić tort dla dziecka – małpka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (6 ocen)
Oceń 
Twoje dziecko ma lada dzień urodziny? Zaskocz go czymś wyjątkowym i podaruj w prezencie pyszny tort czekoladowo-orzechowy wyglądający jak małpka. Jego przygotowanie jest naprawdę bardzo proste.
ciasto czekoladowe w proszku lub tort czekoladowy (przepis poniżej), śmietanka Śnieżka, mleko (do rozrobienia śmietany), 2 łyżki masła orzechowego, 2 szklanki czekoladowych płatków śniadaniowych (najlepiej Chocapic), 2 okrągłe ciastka (mogą być biszkopty lub Delicje), 2 ciastka owsiane, 1 banan, polewa czekoladowa, sok z cytryny
1

Zacznij od zrobienia tortu czekoladowego. Możesz kupić ciasto czekoladowe w proszku i przygotować je według instrukcji na opakowaniu. Jeśli chcesz upiec tort deluxe – dwuwarstwowy, z kremem czekoladowym, polecam skorzystać z przepisu zamieszczonego tutaj. Nie dekoruj ciasta z wierzchu kremem. Tym zajmiemy się w kolejnych krokach.

2
Gdy tort ostygnie, możesz przystąpić do jego dekorowania. Zmiksuj z mlekiem śmietankę Śnieżkę na sztywno. Pół szklanki gotowej śmietanki zmieszaj z 2 łyżkami masła orzechowego. Gotową masę rozsmaruj z wierzchu tortu tak, by tworzyła pyszczek małpki.
3
Polewę czekoladową podgrzej. Nanieś ją na pozostałą część tortu, a na wierzchu poukładaj płatki Chocapic.
4
Resztką polewy zrób na pyszczku małpki nos i usta. Z biszkoptów zrób oczy małpki. Dla lepszego efektu możesz najpierw zanurzyć biszkopty w polewie.
5
Z ciasteczek owsianych zrób uszy małpki. Wsuń je między obie warstwy tortu.
6
Tuż przed podaniem tortu, obierz banana i zachowaj skórkę. Pokrop ją sokiem z cytryny, żeby nie zbrązowiała. Połóż skórkę na górze talerza, tak jak pokazano na zdjęciu. Tort gotowy.
Jak ozdobić tort?
Jak zrobić karmelowe sprężynki do dekoracji tortów i ciastek?
Jak zrobić tort szachownica?
Jak zrobić dużego Twixa?
 4.7/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Gdy byliśmy mali wmawiano nam, że w miejscu w którym tęcza się kończy można znaleźć garnuszek pełen monet lub...
Jak zrobić tort tęczowy?
Gdy byliśmy mali wmawiano nam, że w miejscu w którym tęcza się kończy można znaleźć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub