Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Desery > Ciasta > Jak zrobić tort dla dziecka – małpka?
Jak zrobić tort dla dziecka – małpka?

Jak zrobić tort dla dziecka – małpka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (6 ocen)
Oceń 
Twoje dziecko ma lada dzień urodziny? Zaskocz go czymś wyjątkowym i podaruj w prezencie pyszny tort czekoladowo-orzechowy wyglądający jak małpka. Jego przygotowanie jest naprawdę bardzo proste.
ciasto czekoladowe w proszku lub tort czekoladowy (przepis poniżej), śmietanka Śnieżka, mleko (do rozrobienia śmietany), 2 łyżki masła orzechowego, 2 szklanki czekoladowych płatków śniadaniowych (najlepiej Chocapic), 2 okrągłe ciastka (mogą być biszkopty lub Delicje), 2 ciastka owsiane, 1 banan, polewa czekoladowa, sok z cytryny
1

Zacznij od zrobienia tortu czekoladowego. Możesz kupić ciasto czekoladowe w proszku i przygotować je według instrukcji na opakowaniu. Jeśli chcesz upiec tort deluxe – dwuwarstwowy, z kremem czekoladowym, polecam skorzystać z przepisu zamieszczonego tutaj. Nie dekoruj ciasta z wierzchu kremem. Tym zajmiemy się w kolejnych krokach.

2
Gdy tort ostygnie, możesz przystąpić do jego dekorowania. Zmiksuj z mlekiem śmietankę Śnieżkę na sztywno. Pół szklanki gotowej śmietanki zmieszaj z 2 łyżkami masła orzechowego. Gotową masę rozsmaruj z wierzchu tortu tak, by tworzyła pyszczek małpki.
3
Polewę czekoladową podgrzej. Nanieś ją na pozostałą część tortu, a na wierzchu poukładaj płatki Chocapic.
4
Resztką polewy zrób na pyszczku małpki nos i usta. Z biszkoptów zrób oczy małpki. Dla lepszego efektu możesz najpierw zanurzyć biszkopty w polewie.
5
Z ciasteczek owsianych zrób uszy małpki. Wsuń je między obie warstwy tortu.
6
Tuż przed podaniem tortu, obierz banana i zachowaj skórkę. Pokrop ją sokiem z cytryny, żeby nie zbrązowiała. Połóż skórkę na górze talerza, tak jak pokazano na zdjęciu. Tort gotowy.
Jak zrobić szarlotkę?
Jak zrobić tort dla dziecka?
Jak zrobić złocisty syrop (golden syrup)?
Jak zrobić bajaderkę?
 4.7/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Gdy byliśmy mali wmawiano nam, że w miejscu w którym tęcza się kończy można znaleźć garnuszek pełen monet lub...
Jak zrobić tort tęczowy?
Gdy byliśmy mali wmawiano nam, że w miejscu w którym tęcza się kończy można znaleźć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub