Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Uszy i Słyszenie > Domowe sposoby na ból ucha

Domowe sposoby na ból ucha

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 3.7/5 (41 ocen)
Oceń 
 1 z 11 
Ból ucha to przypadłość występująca najczęściej u dzieci, ale zdarza się coraz częściej i u dorosłych. Obecnie chyba każdy przynajmniej raz w życiu odczuwał ból ucha. Zazwyczaj ból ten pojawia się po przebytym przeziębieniu lub infekcji górnych dróg oddechowych. Ból ucha może pojawić się również po opróżnieniu nosa i położeniu się spać. Przyczyną tego są gromadzące się w przewodzie Eustachiusza płyny. Wywierają one nacisk na ucho, powodując ból i dyskomfort. Ból ten często występuje nocą, nie dając nam spać. Nie należy go jednak ignorować i liczyć, że kiedyś minie. Są przecież domowe sposoby, które mogą nam pomóc uśmierzyć ból i pozbyć się go na dobre.
 3.7/5 (41 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

zerrkos - 2014-07-17
"Bierzemy wiec aspiryne i/lub apap/i /lub ibuprom".
Oczywiście, że można to brać jak ktoś ma ochotę i dzięki tym specyfikom minie ból ucha. Ale ja się pytam czy mamy uśmierzyć ból czy leczyć? Najlepszym lekarstwem jest rozgrzanie ucha. A sposoby no cóż, jest wiele sposobów. Każdy wybiera jego zdaniem najlepszy jaki zna, niestety w większości przypadków opiera się na lekarzach. A ja zawsze powtarzam najlepszym lekarzem jesteśmy My sami, a to,m że nie umiemy wielu rzeczy to normalne. Nic nie przychodzi łatwo.
vito - 2014-07-17
wspolczuje tym,ktorzy zaczna stosowac te metody.Po co wypisywac glupoty ?
Jaki wplyw moz emeic cebula owinieta szmatka ???Jaki wplyw oliwa w uchu???Chyba tylko po to,zeby szybciej zebrak sie brod w tlustym uchu.
Ucho boli z powodow takich samych jak zatoki.Bierzemy wiec aspiryne i/lub apap/i /lub ibuprom.
Sprawdzoen jest jednoczesne wziecie aspiryny (wystarczy 375 mg) i apapu.Dziala synergia i takie jednoczesne branie bardzos zybko leczy i bole i zaziebienia a nwaet wyciagnie nas szybko z przeziebienia juz zaawansowanego.
jesli chodzi o samo ucho,to zawsze polecano i to dziala:kulka z liscia geranium.Kiedys roslina powszechnie trzymana w domach,dzis dosc rzadka ale napewno znajdzie sie u znajomych.
Ja - 2014-07-17
a poczciwe Geranium stosowane przez nasze babcie?? dziala.
Leszek - 2013-11-07
Ból ustąpił natychmiast, zrobiło się w uchu gorąco i piekło ale pieczenie po 4/5 minutach ustało.
Daniel - 2013-10-18
Co do soku z czosnku. Po aplikacji dosłownie 3 kropel tak mnie to ucho zaczęło boleć, że biegiem pod kran wypłukać ciepłą wodą. Muszę jednak przyznać, że po tej operacji ból naprawdę się zmniejszył
Apomaster - 2013-06-04
Jeżeli użyjecie czosnku to poczujecie jak wam wypala mózg, nie sądzę aby to pomogło, najbardziej polecam iść do lekarza i dostać krople do uszu oraz tabletki przeciwzapalne oraz przeciwbólowe, a jeżeli nie możecie spać w nocy to ciepła poduszka pomaga i aspiryna. Pozdrawiam
zuziazyl - 2013-01-04
Moi rodzice zawsze stosowali olejek kamforowy.
Ból ucha to dość często spotykana dolegliwość. Jego przyczyny mogą być bardzo różne. Począwszy od zmiany ciśnienia...
Jak zapobiegać bólom uszu?
Ból ucha to dość często spotykana dolegliwość. Jego przyczyny mogą być bardzo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub