Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Problemy Dermatologiczne > Domowe sposoby na grzybicę paznokci.

Domowe sposoby na grzybicę paznokci.

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 3.1/5 (37 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Leczenie grzybicy paznokci może trwać bardzo długo, zwłaszcza kiedy zaniedbamy pierwsze objawy i zabierzemy się za walkę z już rozwiniętą grzybicą. Udaj się do lekarza po maści i inne specyfiki by walczyć z chorobą paznokci. Ale możesz też walczyć z grzybicą w domu. Nie od dziś wiadomo, że domowe sposoby naszych babć są skuteczne.
 3.1/5 (37 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (9)

Jola - 2014-10-13
mialam grzybice na paznokciu u nogi i w ciagu 2 tygodni ja wyleczylam . codziennie wieczorem na czysty paznokiec oblóz watá namaczana w cieplym moczu , zaloz na to gumowy palec i skarpete zeby nie zmoczyc poscieli i w ciacu 2 tygodni schodzi caly paznokiec z choroba . minélo juz 6 lat i grzybica jakos nie wystapila sprubujcie bo warto. pozdrawiam.
agromka - 2014-09-02
Mnie leki domowe nie pomogły i w końcu lekarka mi przepisała doustny trioxal. I dopiero po nim widzę poprawę. A było naprawdę kiepsko.
kasia - 2014-07-24
ja nie wiem jaka ja mialam grzybice na paznokciu walczylam z nia miesiac . ( nie mozna malowac lakierem paznokci - grzyb sie wtedy rozmnaza ) Niezastapiony olejek z drzewa herbacianego mi pomogl , rano jak wstalam dalam krople i wieczorem po kapieli .
Mozolne ... dlugotrwale ale warto !!!
lolo - 2014-07-24
mam nadzieje, ze juz nie masz tej grzybicy paznokci, ja mialam na paznokciach u dloni, jak chcesz to napisz evagio@interia.eu
Kobiet@ - 2014-07-24
czysty ocet spirytusowy 10 %. Kuracja trwa tyle ile rośnie paznokieć. Rezultat gwarantowany.
ja - 2014-07-24
Terbinafina w tabletkach (na recepte) + kwas borowy do moczenia nog i po grzybach.
grzybiarz - 2014-07-24
Grzybicy sie nie wyleczy !!! Mozna ZALECZYC ale zawsze wroci w roznych okresach czasu !!! Przerabiam juz to kilkanascie lat uzywajac roznych metod i lekarstw !!! Najdluzszym okresem "bezgrzybicznym" bylo 3 lata !!!
madzia - 2013-06-03
bardzo długo,ja walczę już ponad rok i co zniknie to się pojawia na nowo!!!
martakali2889 - 2013-02-12
Ile może trwać leczenie takiej grzybicy?
Twoje paznokcie u stóp odchodzą lub są odbarwione? Może to być spowodowane jakąś infekcją grzybiczą lub brakiem...
Jak walczyć z grzybicą paznokci?
Twoje paznokcie u stóp odchodzą lub są odbarwione?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub