Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak zrobić wzór arbuza na paznokciach?
Jak zrobić wzór arbuza na paznokciach?

Jak zrobić wzór arbuza na paznokciach?

, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (15 ocen)
Oceń 
Jeśli szukasz świetnego sposobu, aby odnowić swój styl, wypróbuj wzór arbuza na paznokciach, ponieważ ten nowoczesny i wesoły manicure sprawi, że Twoje paznokcie będą wyglądać uroczo i stylowo. Dowiedz się, jak krok po kroku stworzyć ten wspaniały wzór na swoich paznokciach.
1
Czy jesteś zmęczona ciągłym tym samym sposobem malowania swoich paznokci? Jeśli tak, to Twój problem został rozwiązany, gdyż powstały nowe techniki i zostały opracowane nowe wystrzałowe projekty manicure, tak aby Twoje paznokcie wyglądały wspaniale i stylowo.

Dlaczego zawsze musisz być taka ponura, jeśli chodzi o paznokcie, skoro Twój manicure może być naprawdę zabawny i atrakcyjny, idealny na wiosenne i letnie dni, które podnoszą na duchu, wnoszą szczęście i radość w nasze życie. Wiosna i lato to doskonała pora roku, aby poeksperymentować i wypróbować nowy sposób malowania paznokci, a także doskonała okazja, aby wypróbować wspomniany już wzór arbuza na swoich paznokciach.

Ten styl robienia manicure nie wymaga od Ciebie profesjonalnego zaplecza lub dużych umiejętności, gdyż jego stworzenie jest niezwykle szybkie i wygląda stylowo. Takim sposobem przy odrobinie pielęgnacji można poprawić wygląd dłoni. Wzory na paznokciach są sposobem na wydobycie naturalnego piękna dłoni i podkreśleniem wyglądu stroju.
Jak malować paznokcie kolorowym lakierem?
Jak zrobić paznokcie w dmuchawce?
Jak cieniować paznokcie?
Jak malować paznokcie?
strona 1 z 3następna >
 4.7/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Love K.♥ - 2013-05-13
to proste . !
Serduszka na paznokciach wyglądają świetnie każdego dnia - nie tylko na Walentynki. Namalowanie na paznokciach...
Jak zrobić serduszka na paznokciach?
Serduszka na paznokciach wyglądają świetnie każdego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub