Tutaj jesteś: Nauka i Edukacja > Podstawówki i Gimnazja > Problemy w Szkole > Jaka dieta na lepszą koncentrację?
Jaka dieta na lepszą koncentrację?

Jaka dieta na lepszą koncentrację?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Zwiększ swoją zdolność do koncentrowania się jedząc odpowiednie produkty. To co jesz i pijesz ma bezpośredni wpływ na efektywność pracy Twojego mózgu, zdolność koncentracji, wykonywanie różnych zadań, na to jak się czujesz, jak odnajdujesz się w świecie. Dlatego tak ważnym jest, aby dokonywać właściwych wyborów jeśli chodzi o pożywienie. Zwiększ swoją efektywność, polepsz samopoczucie właśnie przez jedzenie odpowiednich produktów. Stare powiedzenie mówi 'jesteś tym, co jesz'. W stu procentach się z tym zgadzam. Pokarmy, które poprawiają pracę naszego mózgu i mają duży wpływ na naszą koncentrację powinny zawierać dużo składników odżywczych, witamin i minerałów. Które produkty znajdują się w czołówce, jeśli chodzi o poprawę naszej koncentracji? Które z nich najbardziej pomogą również w kontroli stresu, zwiększeniu zdolności do zapamiętywania różnych rzeczy, przyspieszą czas reakcji, pobudzą Cię do działania, dodadzą energii, zmotywują, a nawet wydłużą czas starzenia się komórek w mózg? Odpowiedź w krokach poniżej.
1
Jagody

Jagody. Jagody to kopalnia antyoksydantów i kwasów omega-3. Badania dowiodły, iż jagody mogą pomóc w ochronie mózgu przed uszkodzeniami ze strony wolnych rodników. Składniki zawarte w jagodach, zmniejszają również ryzyko wystąpienia chorób związanych ze starzeniem się, takich jak na przykład Alzheimer czy demencja. Jagody przydadzą się również uczniom, studentom i wszystkim innym, którzy się uczą się nowych rzeczy. Dlaczego? Otóż okazało się, że dieta bogata w jagody poprawia zdolności do nauki, koncentracji, a co za tym idzie zapamiętywania nowych rzeczy. Antyoksydanty przyspieszają przepływ krwi do mózgu, co oznacza, iż działa on lepiej i pracuje wydajniej. Kwasy omega-3 poprawiają nastrój i pewność siebie.

2
Ryby

Ryby. Są one doskonałym źródłem protein i kwasów omega-3, które są niezbędne w prawidłowej pracy mózgu i jego rozwijania się. Dzięki temu dużo lepiej koncentrujemy się na różnych rzeczach, przez co lepiej i na dłużej je zapamiętujemy. Poza tym, że omega-3 zwiększają zdolności do zapamiętywania, to dodatkowo niwelują demencję, czy oddalają ryzyko udaru mózgu. Jeśli masz uczulenie na ryby, lub ich po prostu nie lubisz jedz mnóstwo orzechów włoskich. One również naładowane są kwasami omega-3.

Jak nie iść do szkoły?
Jak zgubić nadmiar tłuszczu na brzuchu?
Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby
Jak przestać przeklinać?
strona 1 z 5następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Sandra30012 - 2013-11-05
orzechy ? -_-
Jak nie iść do szkoły?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub