Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Co zrobić, żeby włosy szybciej rosły?

Co zrobić, żeby włosy szybciej rosły?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (98 ocen)
Oceń 
 1 z 18 
Jeśli zapuszczasz włosy, zapewne zastanawiasz się co możesz zrobić, aby przyspieszyć ten proces. Otóż sposobów jest wiele, trzeba tylko znaleźć te najlepiej działające na Ciebie i Twoje włosy. Możesz sobie oczywiście włosy po prostu przedłużyć, ale jeśli chcesz mieć naturalnie długie włosy powinnaś zastosować kilka sztuczek. Zapoznaj się z nimi.
 3.7/5 (98 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (20)

henryka-fika - 2014-07-28
Ja używałam olejków wcierałam je w głowę i innych cudów na porost włosów. Najskuteczniejsze okazało się być zwykłe czesanie! Czeszę włosy kilka minut dziennie robiąc sobie taki krótki masaż głowy i dzięki temu skóra ma większe ukrwienie i włosy szybciej rosną to naprawdę doby sposób!
Zmora - 2014-07-24
Co to za bzdury? Włosy nie rosną szybciej lub wolniej. Każdy ma dany genotyp i choćby się posrać, porostu fizycznego nie zagęścisz i nie przyśpieszysz. Najlepszym przykładem są faceci po 30. Nie słuchajcie głupot, że włosy można "odżywić" z zewnątrz. Nie da się! Można je nabłyszczyć, wygładzić, żeby wyglądały lepiej. Ale z zewnątrz nie da się wpłynąć na ich kondycję! Dlatego. Albo cały organizm jest zdrowy albo dupa z włosów. Jasne?
NIki - 2014-07-23
A ja bym chciała się dowiedzieć co zrobić aby włosy nie rosły tak szybko?????
tadaa - 2013-10-03
słyszałam na zajęciach z trychologii że włosy rosną do pewnego momentu. Jest to zapisane w informacji genetycznej. Czyli jeśli w Twoich genach jest informacja że włosy bedą miały długosć 50 cm to dluższe nie będą. Co jeszcze do pielęgnacji włosów, zimą przez noszenie czapki nieszczy włosy, "wycierają sie" i mamy ich mniej. Wlosy dobrze chronia skórę głowy przed zimnę wiec ograniczajmy noszenie czapki do minimum. Najlepiej jest też wzmocnić włosy od wewnątrz przyjmując np. tabletki, jedne wypróbowałam sama i jestem z nich zadowolona.
sandra30012 - 2013-07-03
Czy Maseczka z ziemniaków zmywa farbę z włosów i co ile można ją stosować ?
wikuśśś - 2013-05-20
spoko ale nie działają ne ktore sposoby ehehe
Sophie - 2013-05-14
Nie taka znowu oczywistość. Sama nie znałam np. okładu z białka jajek. Ciekawi mnie czy naprawdę tak dobrze działa.
kinia - 2013-05-07
Ktoś tu w kulki leci, tylko nie wiem kto. Ponieważ Pani MalutkaToJa na następny dzień dodała komentarz o tym że jest w trakcie zapuszczania włosów i świetnie u niej działają drożdże. Więc jak to możliwe?
http://www.tipy.pl/artykul_12303,co-zrobic-aby-wlosy-szybciej-rosly.html
STELLA176 - 2013-04-17
. . . (~") . . . W sumie to liczyłam na inne informacje. To co zostało umieszczone to " oczywista oczywistość" i tyle.
anuszka - 2013-04-03
Większość tych porad odnosi się do ogólnej poprawy wyglądu włosów, nie tylko do przyspieszenia porostu. Do tego drugiego polecam przede wszystkim wcierki (np. Jantar, woda pokrzywowa, woda brzozowa, capitavit, seboravit, seboradin i wiele innych) oraz masaż skalpu.
ania5825 - 2013-03-29
Niektóre porady są nieprawdziwe... na przykład odżywki. MOŻE taka odżywka, która dużo kosztuje cokolwiek pomoże, ale specjalistka powiedziała mi, że ogólnodostępne w drogeriach odżywki jedynie pomagają rozczesywać włosy.
MalutkaToJa - 2013-03-27
Najlepszym sposobem na przyspieszenie porostu włosów jest po prostu codzienny masaż głowy. Pobudza on krążenie i pracę cebulek włosowych. Najlepiej robić to kilka razy dziennie. Wcierając przy tym różnego rodzaju odżywki możemy znacznie przyspieszyć proces wzrostu włosów. Ze swojego doświadczenia mogę również polecić wcieranie olejku rycynowego i pozostawianie go na kilka godzin lub nawet całą noc. Ja stosowałam się do tej drugiej opcji i byłam zaskoczona rezultatami. Dlatego serdecznie polecam wypróbowanie go jeśli jeszcze ktoś tego nie zrobił ; ) . Olejek rycynowy nakładany na rzęsy także przyspiesza ich wzrost.
Claire - 2013-03-04
Większość powyższych porad jest dość bzdurnych. Stosowanie odżywek na końcówki nie ma zupełnie żadnego wpływu na porost włosów ;) Podobnie z częstotliwością mycia - to nie częstotliwość, a to jaki szampon stosujemy jest istotne dla zdrowia włosów i cebulek.
majkaku.95 - 2013-01-25

Nie sądzę, żeby takie zabiegi cokolwiek dawały. Porost włosów zależy przecież od predyspozycji i genów danej osoby i nie wydaje mi się, żeby cokolwiek mogło w równym stopniu podziałać na każdego.

Minkaa14 - 2013-01-21
Bardzo dobre pomysły.! Super :D
Często pod wpływem impulsu pędzimy do fryzjera aby ściąć włosy chociaż jeszcze kilka miesięcy temu postanowiłyśmy je w...
8 powodów dla których warto mieć długie włosy
Często pod wpływem impulsu pędzimy do fryzjera aby...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub