Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Co zrobić, żeby włosy szybciej rosły?

Co zrobić, żeby włosy szybciej rosły?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (120 ocen)
Oceń 
 1 z 18 
Jeśli zapuszczasz włosy, zapewne zastanawiasz się co możesz zrobić, aby przyspieszyć ten proces. Otóż sposobów jest wiele, trzeba tylko znaleźć te najlepiej działające na Ciebie i Twoje włosy. Możesz sobie oczywiście włosy po prostu przedłużyć, ale jeśli chcesz mieć naturalnie długie włosy powinnaś zastosować kilka sztuczek. Zapoznaj się z nimi.
 3.7/5 (120 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (24)

nik - 2014-11-18
Olejki eteryczne??? Ktoś chyba zgłupiał do reszty! Niech sam/a sobie wetrze - pieczenie, wysypka, opuchlizna a nawet dosłownie poparzenie gwarantowane! Olejki eteryczne można tylko dodawać w niewielkiej ilości do oleju bazowego np.: migdałowego, oliwy z oliwek, itp.
nikoś - 2014-09-18
czy te białka to trzeba ubić i dopiero dać na włosy?
Julia - 2014-08-22
wiążcia włosy na noc w luźny warkocz, jak jesteście w domu też! rozpuszczone włosy sie łamię, a zbyt mocne wiązanie ciągna za cebulki. ;)
jednorożec - 2014-08-04
Włosy rosną u każdego inaczej- moi koledzy, blond i brunet, zapuszczali włosy mniej więcej tyle samo czasu. Brunet w ciągu jakiś 2 lat był około 5 razy u fryzjera, blondyn zero, a włosy mieli tej samej długości, jeśli nawet ciemne loczki jednego z nich nie były dłuższe od loczków drugiego. Na pewno miał jednak więcej włosów i to w lepszej kondycji, ale to po części też przez geny.
Natomiast włosy nie muszą być długie, choć niektórym faktycznie taka długość najlepiej pasuje do kształtu twarzy, ważne, by były zadbane, więc część z tych porad może się przydać. Ale tylko część, bo w końcu chyba nie wszystkich stać na takie luksusy jak jedwabna poszewka- zwłaszcza, że trzeba by ją wymieniać.
henryka-fika - 2014-07-28
Ja używałam olejków wcierałam je w głowę i innych cudów na porost włosów. Najskuteczniejsze okazało się być zwykłe czesanie! Czeszę włosy kilka minut dziennie robiąc sobie taki krótki masaż głowy i dzięki temu skóra ma większe ukrwienie i włosy szybciej rosną to naprawdę doby sposób!
Zmora - 2014-07-24
Co to za bzdury? Włosy nie rosną szybciej lub wolniej. Każdy ma dany genotyp i choćby się posrać, porostu fizycznego nie zagęścisz i nie przyśpieszysz. Najlepszym przykładem są faceci po 30. Nie słuchajcie głupot, że włosy można "odżywić" z zewnątrz. Nie da się! Można je nabłyszczyć, wygładzić, żeby wyglądały lepiej. Ale z zewnątrz nie da się wpłynąć na ich kondycję! Dlatego. Albo cały organizm jest zdrowy albo dupa z włosów. Jasne?
NIki - 2014-07-23
A ja bym chciała się dowiedzieć co zrobić aby włosy nie rosły tak szybko?????
tadaa - 2013-10-03
słyszałam na zajęciach z trychologii że włosy rosną do pewnego momentu. Jest to zapisane w informacji genetycznej. Czyli jeśli w Twoich genach jest informacja że włosy bedą miały długosć 50 cm to dluższe nie będą. Co jeszcze do pielęgnacji włosów, zimą przez noszenie czapki nieszczy włosy, "wycierają sie" i mamy ich mniej. Wlosy dobrze chronia skórę głowy przed zimnę wiec ograniczajmy noszenie czapki do minimum. Najlepiej jest też wzmocnić włosy od wewnątrz przyjmując np. tabletki, jedne wypróbowałam sama i jestem z nich zadowolona.
sandra30012 - 2013-07-03
Czy Maseczka z ziemniaków zmywa farbę z włosów i co ile można ją stosować ?
wikuśśś - 2013-05-20
spoko ale nie działają ne ktore sposoby ehehe
Sophie - 2013-05-14
Nie taka znowu oczywistość. Sama nie znałam np. okładu z białka jajek. Ciekawi mnie czy naprawdę tak dobrze działa.
kinia - 2013-05-07
Ktoś tu w kulki leci, tylko nie wiem kto. Ponieważ Pani MalutkaToJa na następny dzień dodała komentarz o tym że jest w trakcie zapuszczania włosów i świetnie u niej działają drożdże. Więc jak to możliwe?
http://www.tipy.pl/artykul_12303,co-zrobic-aby-wlosy-szybciej-rosly.html
STELLA176 - 2013-04-17
. . . (~") . . . W sumie to liczyłam na inne informacje. To co zostało umieszczone to " oczywista oczywistość" i tyle.
anuszka - 2013-04-03
Większość tych porad odnosi się do ogólnej poprawy wyglądu włosów, nie tylko do przyspieszenia porostu. Do tego drugiego polecam przede wszystkim wcierki (np. Jantar, woda pokrzywowa, woda brzozowa, capitavit, seboravit, seboradin i wiele innych) oraz masaż skalpu.
ania5825 - 2013-03-29
Niektóre porady są nieprawdziwe... na przykład odżywki. MOŻE taka odżywka, która dużo kosztuje cokolwiek pomoże, ale specjalistka powiedziała mi, że ogólnodostępne w drogeriach odżywki jedynie pomagają rozczesywać włosy.
<p>Nie można zaprzeczyć, że od dłuższego czasu długie włosy dla kobiety czy dziewczyny są bardzo modne. Nic więc...
Jak sprawić, aby włosy szybciej rosły?
Nie można zaprzeczyć, że od dłuższego czasu długie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub