Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Cera sucha > Jak zrobić maseczkę z żółtka na twarz? Cz. I.
Jak zrobić maseczkę z żółtka na twarz? Cz. I.

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 

Żółtko znane jest z dużej zawartości składników odżywczych, dzięki czemu idealnie nadaje się do odżywiania, nawilżania i ściągania skóry twarzy. Skóra pozostaje gładka, miękka i promienna. Maseczki polecane szczególnie do cery suchej. To jest pierwsza część przepisów na maseczki z żółtka, jeśli chcesz przejść do części drugiej kliknij TUTAJ.

1
jajko

MASECZKA PODSTAWOWA

  • 1 żółtko

JAK WYKONAĆ? Po prostu oddziel białko od żółtka. Żółtko rozbij i delikatnie nałóż na oczyszczoną twarz za pomocą szpatułki. Omijaj okolice oczu i ust. Połóż się na 30 minut z żółtkiem na twarzy i zrelaksuj się. Po tym czasie zmyj twarz chłodną wodą. Wytrzyj twarz do sucha, użyj tonika i nałóż krem na twarz.

2
jajko i miód

ŻÓŁTKO + MIÓD

  • 2 żółtka,

  • 1 łyżeczka miodu,

  • 1 łyżeczka oliwy z oliwek,

  • 4 krople ekstraktu z witaminą E.

JAK WYKONAĆ? Miód powinien być płynny, możesz go lekko podgrzać (naprawdę lekko!). Zmieszaj miód z żółtkami i oliwą na gładką masę. Na końcu dodaj ekstrakt z witaminą E. Rozprowadź maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy i szyi za pomocą specjalnej szpatułki, omijając okolice oczu. Pozostaw maseczkę na 15 do 20 minut. Zmyj maseczkę ciepłą wodą. Na końcu opłucz twarz wodą chłodną. Stonizuj twarz i wklep krem.

Jak zrobić maseczkę aloesową?
Jak zrobić cytrynową maseczkę na przebarwienia?
Domowe sposoby na piękny wygląd
Jak zrobić maseczkę z ogórków?
strona 1 z 2następna >
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czy Twoja skóra jest sucha i często zaczerwieniona? Maseczka z ogórków jest najlepsza, gdy zależy Ci na czasie lub...
Jak zrobić maseczkę z ogórków?
Czy Twoja skóra jest sucha i często zaczerwieniona?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub