Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Matki > Prezenty na Dzień Matki > Jak zrobić stojak na długopisy w kształcie doniczki na Dzień Matki?
Jak zrobić stojak na długopisy w kształcie doniczki na Dzień Matki?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (8 ocen)
Oceń 
To jest wspaniała propozycja, na wykonanie dekoracyjnego stojaka na długopisy i ołówki. Gliniana doniczka z długopisami zakończonymi kwiatami będzie ślicznym prezentem na Dzień Matki. Poniżej znajdziesz instrukcję jak go wykonać.
Glinianą doniczkę, Cement lub gips, Zieloną farbkę, Pędzel, Długopisy z zatyczką, Zielona taśma klejąca, Chusteczki higieniczne lub bibułę, Dużą miskę lub wiaderko aby rozmieszać gips lub cement, Pistolet klejowy lub klej, Rękawiczki gumowe.
1
rozmieszaj gips lub cement
W misce rozmieszaj gips lub cement w ilości odpowiedniej aby napełnić niemal do pełna doniczkę. Ubierz rękawiczki aby ochronić ręce. Rozmieszaj gips z wodą w proporcji podanej na opakowaniu. Otrzymana zaprawa powinna mieć kremową konsystencję.
2
Napełnij doniczkę zaprawą
Napełnij doniczkę zaprawą, pamiętaj ze zastyga bardzo szybko więc musisz działać szybko. Włóż w nią (wybraną ilość) zatyczek z długopisów. Jak cement stwardnieje pomaluj go na zielono, omijając zatyczki.
3
Zieloną taśmą owiń długopis
Zieloną taśmą klejącą owiń długopis, aby wyglądał jak łodyżka kwiatka, albo użyj zielonych długopisów.
4
Z bibuły wytnij prostokąty
Wykonaj kwiaty. Z bibuły wytnij prostokąty o boku 20 x 25 cm (nie musi być dokładnie taki rozmiar podaję około). Potrzebujesz około 4-6 takich prostokątów. Ułóż je jeden na drugim i złóż w harmonijkę (jak akordeon).
5
zepnij harmonijki zielonym drucikiem
W środku zepnij harmonijki zielonym cienkim drucikiem.
6
rozkładaj poszczególne warstwy z harmonijki
Delikatnie rozkładaj poszczególne warstwy z harmonijki wyginając je do góry i dolne w dół, formując coś w rodzaju kuli – płatków. Patrz rysunek.
7
Przyklej kwiaty
Przyklej kwiaty za pomocą pistoletu klejowego do końca długopisu.
8
Powkładaj otrzymane kwiaty w zatyczki w cemencie
Powkładaj otrzymane kwiaty w zatyczki które pozostały w cemencie. Odtąd osoba obdarowana będzie miała przyjemność pisać tylko kwiatowymi długopisami.
Jak zrobić dom z papieru?
Jak zrobić kwiaty z liści?
Jak zrobić renifera z drucików kreatywnych?
Jak zrobić spinacz w kształcie serca?
 3.9/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Mini miotły będą doskonałym dodatkiem dla lalki lub misia twojego dziecka. Możecie je wykonać wspólnie i mieć przy tym...
Jak zrobić mini miotły czarownicy?
Mini miotły będą doskonałym dodatkiem dla lalki lub...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub