Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Matki > Prezenty na Dzień Matki > Jak zrobić stojak na długopisy w kształcie doniczki na Dzień Matki?
Jak zrobić stojak na długopisy w kształcie doniczki na Dzień Matki?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (8 ocen)
Oceń 
To jest wspaniała propozycja, na wykonanie dekoracyjnego stojaka na długopisy i ołówki. Gliniana doniczka z długopisami zakończonymi kwiatami będzie ślicznym prezentem na Dzień Matki. Poniżej znajdziesz instrukcję jak go wykonać.
Glinianą doniczkę, Cement lub gips, Zieloną farbkę, Pędzel, Długopisy z zatyczką, Zielona taśma klejąca, Chusteczki higieniczne lub bibułę, Dużą miskę lub wiaderko aby rozmieszać gips lub cement, Pistolet klejowy lub klej, Rękawiczki gumowe.
1
rozmieszaj gips lub cement
W misce rozmieszaj gips lub cement w ilości odpowiedniej aby napełnić niemal do pełna doniczkę. Ubierz rękawiczki aby ochronić ręce. Rozmieszaj gips z wodą w proporcji podanej na opakowaniu. Otrzymana zaprawa powinna mieć kremową konsystencję.
2
Napełnij doniczkę zaprawą
Napełnij doniczkę zaprawą, pamiętaj ze zastyga bardzo szybko więc musisz działać szybko. Włóż w nią (wybraną ilość) zatyczek z długopisów. Jak cement stwardnieje pomaluj go na zielono, omijając zatyczki.
3
Zieloną taśmą owiń długopis
Zieloną taśmą klejącą owiń długopis, aby wyglądał jak łodyżka kwiatka, albo użyj zielonych długopisów.
4
Z bibuły wytnij prostokąty
Wykonaj kwiaty. Z bibuły wytnij prostokąty o boku 20 x 25 cm (nie musi być dokładnie taki rozmiar podaję około). Potrzebujesz około 4-6 takich prostokątów. Ułóż je jeden na drugim i złóż w harmonijkę (jak akordeon).
5
zepnij harmonijki zielonym drucikiem
W środku zepnij harmonijki zielonym cienkim drucikiem.
6
rozkładaj poszczególne warstwy z harmonijki
Delikatnie rozkładaj poszczególne warstwy z harmonijki wyginając je do góry i dolne w dół, formując coś w rodzaju kuli – płatków. Patrz rysunek.
7
Przyklej kwiaty
Przyklej kwiaty za pomocą pistoletu klejowego do końca długopisu.
8
Powkładaj otrzymane kwiaty w zatyczki w cemencie
Powkładaj otrzymane kwiaty w zatyczki które pozostały w cemencie. Odtąd osoba obdarowana będzie miała przyjemność pisać tylko kwiatowymi długopisami.
Jak zrobić koszyczek serduszko na Dzień Matki?
Jak zrobić farbę do malowania palcami?
Jak ozdobić styropianową choinkę?
Jak narysować świątecznego aniołka?
 3.9/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Już niedługo Halloween i zamierzasz przebrać się za wampira. Wolałabyś jednak uniknąć tych niewygodnych plastikowych...
Mini miotły będą doskonałym dodatkiem dla lalki lub misia twojego dziecka. Możecie je wykonać wspólnie i mieć przy tym...
Jak zrobić mini miotły czarownicy?
Mini miotły będą doskonałym dodatkiem dla lalki lub...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub