Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Rośliny, Kwiaty i Zioła > Rośliny doniczkowe > Jak pielęgnować pelargonie wielokwiatowe?

Jak pielęgnować pelargonie wielokwiatowe?

, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (19 ocen)
Oceń 
Pelargonie wielkokwiatowe występują w formie stojącej i wiszącej. Są to typowe kwiaty doniczkowe, które dobrze rosną na balkonach. Jeżeli odpowiednio zadbamy o tą roślinę będzie miał ona mnóstwo świeżo pachnących kwiatów. Poniżej znajdziesz instrukcję jak to zrobić.
1
Co do stanowiska pelargonie wielkokwiatowe nie są bardzo wybredne. Najważniejsze jest by stały w miejscu przewiewnym i w miarę ciepłym. Zimą należy je przechowywać w temperaturze 10- 15 0C.
2
Pelargonie nie potrzebują dużo wody, dlatego podlewamy je niewiele, zimą prawie wcale. Jeżeli ziemia jest zbyt wilgotna korzenie gniją a na liściach i pąkach tworzy się szara pleśń.
3
Roślina z czasem rogowacieje dla tego ważne jest by ja rozmnożyć w odpowiednim momencie, najlepiej z pędów wierzchołkowych o długości 10 cm.
4
Nawożenie nie jest konieczne chyba, że zaniepokoi nas mała liczba kwiatów, wtedy podlewamy je specjalna odżywką do pelargonii.
Jak dbać o anturium?
Jak hodować orchidee?
Jak pielęgnować gardenię?
Jak pielęgnować paprotki?
 2.7/5 (19 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak nawozić pelargonie?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub