Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Rośliny, Kwiaty i Zioła > Rośliny doniczkowe > Jak pielęgnować pelargonie wielokwiatowe?

Jak pielęgnować pelargonie wielokwiatowe?

, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (19 ocen)
Oceń 
Pelargonie wielkokwiatowe występują w formie stojącej i wiszącej. Są to typowe kwiaty doniczkowe, które dobrze rosną na balkonach. Jeżeli odpowiednio zadbamy o tą roślinę będzie miał ona mnóstwo świeżo pachnących kwiatów. Poniżej znajdziesz instrukcję jak to zrobić.
1
Co do stanowiska pelargonie wielkokwiatowe nie są bardzo wybredne. Najważniejsze jest by stały w miejscu przewiewnym i w miarę ciepłym. Zimą należy je przechowywać w temperaturze 10- 15 0C.
2
Pelargonie nie potrzebują dużo wody, dlatego podlewamy je niewiele, zimą prawie wcale. Jeżeli ziemia jest zbyt wilgotna korzenie gniją a na liściach i pąkach tworzy się szara pleśń.
3
Roślina z czasem rogowacieje dla tego ważne jest by ja rozmnożyć w odpowiednim momencie, najlepiej z pędów wierzchołkowych o długości 10 cm.
4
Nawożenie nie jest konieczne chyba, że zaniepokoi nas mała liczba kwiatów, wtedy podlewamy je specjalna odżywką do pelargonii.
Jak pielęgnować paprotki?
Jak pielęgnować gardenię?
Jak pielęgnować grudnika?
Jak przycinać storczyki?
 2.7/5 (19 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak pielęgnować pelargonie?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub