Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak rozświetlić cerę?
Jak rozświetlić cerę?

Jak rozświetlić cerę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Twoja cera jest poszarzała, sucha i brak jej blasku? Pośpiesz jej na ratunek. Przeczytaj jakie zabiegi możesz jej zafundować, by stała się piękna i rozświetlona. To najprostszy i najtańszy sposób na idealną cerę nawet bez makijażu. Na co dzień i na specjalne okazje!
4
peeling domowej roboty

Złuszczanie

Nawet dwa razy dziennie oczyszczana cera będzie się łuszczyć. Jedynym sposobem na usunięcie martwego naskórka, który blokuje pory i ogranicza regenerację cery, jest peeling. Możesz kupić gotowy peeling w sklepie lub zrobić go samodzielnie. Po prostu wsyp do miseczki kilka łyżek soli morskiej lub cukru (najlepiej z jak najgrubszymi kryształkami) i dodaj odrobinę oliwy, tak by uzyskać gęstą papkę. Do tego dodaj kilka kropel olejku eterycznego (np. lawendowego lub eukaliptusowego). Wymieszaj dokładnie i delikatnie wmasowuj w twarz, a następnie dobrze spłucz letnią wodą.

5
maseczka domowej roboty

Odżywianie

Gdy cera będzie już oczyszczona i złuszczona, czas odżywić ją za pomocą odpowiedniej maseczki. I tu znów możesz kupić gotową maseczkę w drogerii lub zrobić swoją ulubioną z naturalnych składników. Na przesuszoną, zaczerwienioną, zmagającą się z niedoskonałościami cerę polecam maseczkę z miodu i gałki muszkatołowej. W małej miseczce zmieszaj ze sobą równe części miodu i gałki muszkatołowej (np. po jednej łyżce stołowej). Jeśli masz cerę tłustą lub problemy z rozszerzonymi porami, do zamieszczonego wyżej przepisu dodaj jeszcze łyżkę cynamonu (uwaga: może podrażnić wrażliwą cerę) . Wymieszaj całość i nałóż na twarz na 30 minut. Po tym czasie zmyj maseczkę ciepłą wodą.

Jakie są domowe sposoby na piękny wygląd?
Jak zrobić maseczkę na twarz z ziemniaków, żółtka i mleka?
Jak zrobić naturalny antyperspirant?
Jak zrobić balsam do ciała?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić peeling do ust?
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przygotowanie idealnego balsamu do ust wymaga nieco cierpliwości i wprawy. Jeśli robisz to po raz pierwszy, zmieszaj...
Jak zrobić lawendowy balsam do ust?
Przygotowanie idealnego balsamu do ust wymaga nieco cierpliwości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub