Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak rozświetlić cerę?
Jak rozświetlić cerę?

Jak rozświetlić cerę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Twoja cera jest poszarzała, sucha i brak jej blasku? Pośpiesz jej na ratunek. Przeczytaj jakie zabiegi możesz jej zafundować, by stała się piękna i rozświetlona. To najprostszy i najtańszy sposób na idealną cerę nawet bez makijażu. Na co dzień i na specjalne okazje!
4
peeling domowej roboty

Złuszczanie

Nawet dwa razy dziennie oczyszczana cera będzie się łuszczyć. Jedynym sposobem na usunięcie martwego naskórka, który blokuje pory i ogranicza regenerację cery, jest peeling. Możesz kupić gotowy peeling w sklepie lub zrobić go samodzielnie. Po prostu wsyp do miseczki kilka łyżek soli morskiej lub cukru (najlepiej z jak najgrubszymi kryształkami) i dodaj odrobinę oliwy, tak by uzyskać gęstą papkę. Do tego dodaj kilka kropel olejku eterycznego (np. lawendowego lub eukaliptusowego). Wymieszaj dokładnie i delikatnie wmasowuj w twarz, a następnie dobrze spłucz letnią wodą.

5
maseczka domowej roboty

Odżywianie

Gdy cera będzie już oczyszczona i złuszczona, czas odżywić ją za pomocą odpowiedniej maseczki. I tu znów możesz kupić gotową maseczkę w drogerii lub zrobić swoją ulubioną z naturalnych składników. Na przesuszoną, zaczerwienioną, zmagającą się z niedoskonałościami cerę polecam maseczkę z miodu i gałki muszkatołowej. W małej miseczce zmieszaj ze sobą równe części miodu i gałki muszkatołowej (np. po jednej łyżce stołowej). Jeśli masz cerę tłustą lub problemy z rozszerzonymi porami, do zamieszczonego wyżej przepisu dodaj jeszcze łyżkę cynamonu (uwaga: może podrażnić wrażliwą cerę) . Wymieszaj całość i nałóż na twarz na 30 minut. Po tym czasie zmyj maseczkę ciepłą wodą.

Jakie są domowe sposoby na piękny wygląd?
Jak mieć piękną cerę od zaraz?
Jak zrobić domową maseczkę na zniszczone paznokcie?
Jak zrobić naturalny demakijaż?
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każda z nas marzy o tym, by być piękną. Wydajemy majątek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub