Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak rozświetlić cerę?
Jak rozświetlić cerę?

Jak rozświetlić cerę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Twoja cera jest poszarzała, sucha i brak jej blasku? Pośpiesz jej na ratunek. Przeczytaj jakie zabiegi możesz jej zafundować, by stała się piękna i rozświetlona. To najprostszy i najtańszy sposób na idealną cerę nawet bez makijażu. Na co dzień i na specjalne okazje!
1
mydło z węgla drzewnego

Oczyszczanie

Zacznij od oczyszczenia cery i przygotowania jej do dalszych zabiegów. Jeśli masz cerę tłustą i mieszaną ze skłonnością do trądziku, polecam kostkę myjącą do twarzy z węgla drzewnego. Węgiel drzewny ma doskonałe właściwości oczyszczające, poza tym jest hipoalergiczny. Mydła te zazwyczaj wzbogacane są olejkiem z drzewa sandałowego lub herbacianego o właściwościach antybakteryjnych i regenerujących.

2
mydło z czerwoną glinką
Cerę mieszaną, normalną lub tłustą możesz oczyścić mydłem z dodatkiem czerwonej glinki. Jest ona całkowicie naturalna i ma właściwości kojące. Nie przesuszy skóry, za to dodane do niej masło shea wzmocni ją i odświeży. Ma właściwości wzmacniające kruche naczynka krwionośne, nadaje się do pielęgnacji cery z trądzikiem różowatym. Panom polecam je zamiast pianki do golenia.
3
mydło z płatkami owsianymi
Dla cery suchej i wrażliwej – mydełko z płatkami owsianymi. Ma właściwości złuszczające, delikatnie usuwające martwy naskórek. Poszukaj tego mydełka w wersji z glinką białą kaolin, która doskonale nadaje się do pielęgnacji cery wrażliwej ze skłonnością do niedoskonałości.
Jak zrobić olejek?
Jak zrobić serum nawilżające do twarzy?
Jak zrobić domowy balsam brązujący?
Jak zrobić peeling do ust?
strona 1 z 3następna >
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ten balsam jest tak apetyczny, jak apetyczna jest czekolada. Jego konsystencja jest nieco twarda, więc wymaga nieco...
Jak zrobić czekoladowo-miętowy balsam do ust?
Ten balsam jest tak apetyczny, jak apetyczna jest czekolada...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub