Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak rozświetlić cerę?
Jak rozświetlić cerę?

Jak rozświetlić cerę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Twoja cera jest poszarzała, sucha i brak jej blasku? Pośpiesz jej na ratunek. Przeczytaj jakie zabiegi możesz jej zafundować, by stała się piękna i rozświetlona. To najprostszy i najtańszy sposób na idealną cerę nawet bez makijażu. Na co dzień i na specjalne okazje!
1
mydło z węgla drzewnego

Oczyszczanie

Zacznij od oczyszczenia cery i przygotowania jej do dalszych zabiegów. Jeśli masz cerę tłustą i mieszaną ze skłonnością do trądziku, polecam kostkę myjącą do twarzy z węgla drzewnego. Węgiel drzewny ma doskonałe właściwości oczyszczające, poza tym jest hipoalergiczny. Mydła te zazwyczaj wzbogacane są olejkiem z drzewa sandałowego lub herbacianego o właściwościach antybakteryjnych i regenerujących.

2
mydło z czerwoną glinką
Cerę mieszaną, normalną lub tłustą możesz oczyścić mydłem z dodatkiem czerwonej glinki. Jest ona całkowicie naturalna i ma właściwości kojące. Nie przesuszy skóry, za to dodane do niej masło shea wzmocni ją i odświeży. Ma właściwości wzmacniające kruche naczynka krwionośne, nadaje się do pielęgnacji cery z trądzikiem różowatym. Panom polecam je zamiast pianki do golenia.
3
mydło z płatkami owsianymi
Dla cery suchej i wrażliwej – mydełko z płatkami owsianymi. Ma właściwości złuszczające, delikatnie usuwające martwy naskórek. Poszukaj tego mydełka w wersji z glinką białą kaolin, która doskonale nadaje się do pielęgnacji cery wrażliwej ze skłonnością do niedoskonałości.
Jak zrobić olejek?
Jak zrobić maseczkę na twarz z ziemniaków, żółtka i mleka?
Jak mieć piękną cerę od zaraz?
Jak zrobić naturalny antyperspirant?
strona 1 z 3następna >
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ten balsam nie tylko doskonale nawilży twoje usta, ale nada im również piękny różany zapach. Jak dla mnie jest on...
Jak zrobić kokosowo-różany balsam do ust?
Ten balsam nie tylko doskonale nawilży twoje usta, ale...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub