Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Kosmetyki dla Pań > Jak w nietypowy sposób wykorzystać sodę oczyszczoną?

Jak w nietypowy sposób wykorzystać sodę oczyszczoną?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (34 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Soda oczyszczona niekoniecznie na zawsze wyleczy nas z trądziku, czy cofnie czas, którego upływ widoczny jest w naszym wyglądzie. Jednak nie zapomnij o niej, jeśli szukasz domowych sposobów na zadbane ciało! Soda potrafi bardzo ułatwić nam życie bez konieczności wydawania mnóstwa pieniędzy na kosmetyki. Możliwe, że twoja babcia uczyła cię, że dzięki sodzie chleb lepiej urośnie, a lodówka będzie ładniej pachnieć, jednak czy wiedziałaś o możliwościach wykorzystania sody w celu poprawienia swojego wyglądu?
 4.4/5 (34 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (10)

jaś fasola - 2014-08-18
burza idzie. nad Rosję.
hihi - 2014-08-16
Wyliczyła dziecku zapalenie spojowek woda z odrobina wody.poleciła ciocia pielęgniarka.....2 dni i z głowy....
Camillo - 2014-08-14
Jako chemik powiem jedno - bzdura i głupota. Soda oczyszczona to zwyczajowa nazwa związku chemicznego o nazwie wodorowęglan sodu (kiedyś - kwaśny węglan sodu) o wzorze NaHCO3. Każdy gimnazjalista wie, że na drodze reakcji hydrolizy odczyn wodnego roztworu tej soli jest zasadowy (wysokie pH). Czy pomaga na zgagę? teoretycznie tak - tylko ile jej połknąć? Łyżeczkę, dwie a może łyżkę stołową? Tego nikt nie jest w stanie oszacować i dlatego trzeba kupić leki na zgagę, które zawierają tą substancję. Przestańcie mącić ludziom w głowie głupimi artykułami w stylu "Eureka!". Osoby, które piszą takie głupoty powinny cofnąć się do gimnazjum.
pol - 2014-08-14
jak chcecie zniszczyc sobie skóre, szkliwo i zdrowie, warto spróbowac:)
wegetus - 2014-08-14
No właśnie, dobrze piszą, że zwykła soda jest słaba i dlatego ja do kąpieli używam sody kaustycznej, na koniec spryskuję się octem by poprawić ph skóry i gitarka. Zero brudu, zero smrodu a skóra różowiutka jak u bobaska.
topielica - 2014-05-16
Soda, jako mocno zasadowa, bardzo dobrze sprawdza się przy odkwaszaniu organizmu i usuwaniu z niego toksyn ,wskazana przy chorobach nowotworowych ,guzach -warto się zapoznać z jej właściwościami.
monis - 2013-11-28
Soda na zgage? Ok wiem ze pomaga ale trzeba bylo tez napisac ze niszczy zoladek
madonna - 2013-11-28
Polecacie mycie zębów sodą oczyszczoną a w artykule 'obalamy mity " piszecie ze jest szkodliwe !
vanille - 2013-06-29
Nie polecam mycia zębów sodą oczyszczoną. Piekielnie niszczy szkliwo. Najlepiej używać jej wyłącznie w kryzysowych sytuacjach, kiedy nagle zabraknie nam pasty.
Z kolei porada nr 6 jest naprawdę pomocna, już nie raz uratowała mnie i moich znajomych ;)
colonia - 2012-03-30
bardzo pomocne na pewno wypróbuję :)
Gdy pierwszy raz zobaczysz, że koktajl może zmieniać kolor, pomyślisz, że to magia. Nie ma w tym jednak niczego...
Jak robić drinki zmieniające kolor?
Gdy pierwszy raz zobaczysz, że koktajl może zmieniać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub