Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Kosmetyki dla Pań > Jak w nietypowy sposób wykorzystać sodę oczyszczoną?
Jak w nietypowy sposób wykorzystać sodę oczyszczoną?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (14 ocen)
Oceń 
Soda oczyszczona niekoniecznie na zawsze wyleczy nas z trądziku, czy cofnie czas, którego upływ widoczny jest w naszym wyglądzie. Jednak nie zapomnij o niej, jeśli szukasz domowych sposobów na zadbane ciało! Soda potrafi bardzo ułatwić nam życie bez konieczności wydawania mnóstwa pieniędzy na kosmetyki. Możliwe, że twoja babcia uczyła cię, że dzięki sodzie chleb lepiej urośnie, a lodówka będzie ładniej pachnieć, jednak czy wiedziałaś o możliwościach wykorzystania sody w celu poprawienia swojego wyglądu?
1
Pasta do zębów z sody oczyszczonej

Umyj nią zęby

Większość ogólnodostępnych past do zębów ma w swoim składzie laurylosiarczan sodu. Podrażnia on śluzówkę dziąseł i ma szkodliwy wpływ na serce, wątrobę, oczy (zaćma), czy mózg. Zęby możesz jednak umyć sodą oczyszczoną. Zwalczy ona nieświeży oddech i wybieli zęby. Uwaga! Częste mycie zębów sodą oczyszczoną osłabia szkliwo!

2
Maseczka z sody oczyszczonej

Umyj nią twarz

Wiemy, że zbyt mocne środki ścierające nie są dobre dla skóry. Skóra potrzebuje swojej warstwy ochronnej, aby zatrzymać brud i kurz na zewnątrz oraz wilgoć wewnątrz. Większość peelingów zawiera różne składniki - np. plastikowe kuleczki, które często bardziej podrażniają delikatną skórę twarzy, niż ją oczyszczają. Jeśli uwielbiasz dobrze oczyszczoną twarz, to z pomocą przychodzi ci soda oczyszczona. Świetnie złuszcza ona również martwy naskórek z łokci i stóp. Zmieszana z miodem może służyć jako maseczka odświeżająca, wygładzająca i zapobiegająca trądzikowi.

Jak zrobić odżywczą maseczkę do twarzy?
Jak zrobić peeling do ust?
Jaki jest termin ważności kosmetyków?
Jak przedłużyć trwałość tuszu do rzęs?
strona 1 z 2następna >
 4.5/5 (14 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (4)

monis - 2013-11-28
Soda na zgage? Ok wiem ze pomaga ale trzeba bylo tez napisac ze niszczy zoladek
madonna - 2013-11-28
Polecacie mycie zębów sodą oczyszczoną a w artykule 'obalamy mity " piszecie ze jest szkodliwe !
vanille - 2013-06-29
Nie polecam mycia zębów sodą oczyszczoną. Piekielnie niszczy szkliwo. Najlepiej używać jej wyłącznie w kryzysowych sytuacjach, kiedy nagle zabraknie nam pasty.
Z kolei porada nr 6 jest naprawdę pomocna, już nie raz uratowała mnie i moich znajomych ;)
colonia - 2012-03-30
bardzo pomocne na pewno wypróbuję :)
Gdy pierwszy raz zobaczysz, że koktajl może zmieniać kolor, pomyślisz, że to magia. Nie ma w tym jednak niczego...
Jak robić drinki zmieniające kolor?
Gdy pierwszy raz zobaczysz, że koktajl może zmieniać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub