Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Juwenalia > Jak szybko wytrzeźwieć?
Jak szybko wytrzeźwieć?

Jak szybko wytrzeźwieć?

, specjalista Tipy.pl
 1.9/5 (330 ocen)
Oceń 
Czasami zdarza się że wypijamy na imprezie więcej niż byśmy tego chcieli. Czujemy, że jesteśmy pijani, ledwo trzymamy się na nogach. Trzeba szybko wytrzeźwieć aby uniknąć awantury w domu lub musimy po prostu rano wstać i załatwić kilka ważnych spraw - czego na dużym kacu nie będziemy w stanie wykonać. Błyskawicznie wytrzeźwieć się niestety nie da ale istnieje kilka sposobów aby przyspieszyć ten proces.
1
Aby szybko przetrzeźwieć dobrze jest najpierw zwymiotować. Dzięki temu ostatnio wypity alkohol nie zdąży się przedostać do naszej krwi a co za tym idzie - nie będziemy jeszcze bardziej pijany niż w chwili obecnej.
2
Bardzo pijanej osobie pomoże wypicie szklanki mocnego octu. Jest to stara metoda wykorzystywana przez żołnierzy. Do octu można dodać cukru.
3
W momencie kiedy uznasz, że przesadziłeś z alkoholem wypij kilka szklanek wody. Alkohol jest moczopędny zatem bardzo odwadnia nasz organizm. Po pierwsze wypicie kilku szklanek wody rozjaśni nasz umysł w trakcie upojenia - wypłucze szybciej alkohol z naszego ciała. Po drugie, na następny dzień nie będziemy czuć tego potwornego bólu głowy. Im więcej wody wypijesz tym lepiej się poczujesz (jeśli wypiłeś 5 piw - wypij nim 5 szklanek wody).
4
Weź zimny prysznic. Niska temperatura pobudzi twoje zmysły i powoli ci wydostać się z alkoholowego amoku i otępienia. Pamiętaj, że prysznic musi być naprawdę zimny. Nie jest to miłe doznanie ale działa.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak uniknąć kaca?
 1.9/5 (330 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (45)

wzkwz - 2013-11-11
Dobre porady ale dodalbym jeszcze kilka.
Rano nalezy spozyc duzo witaminy C ( nie wazne w jakiej postaci)
Duzo witaminy B 12.
Odrazu po przebudzeniu zjesc cos ciezkostrawnego. Swietnie nadaja sie do tego gotowe dania z marketu typu Lasagne. Jesli nie ma, to rowniez dobrze sprawdzaja sie rosolki w proszku( w tym przypadku chemia dziala na nasza kozysc). Podstawa to ruch. Nie mozna lezec w luzku.Wszelkie sposoby na spocenie sie sa dobre. Ruch pomaga wypocic alkohol.
Bardzo wazne, zeby najszybciej jak to mozliwe po przebudzeniu isc na kibelek. W czym pomoze kubek kawy.
I nawazniejsze. Pic dobry alkohol. Jesli to piwo, unikac picia znanych marek z duzych kompani piwowarskich. Bezpieczniej pic piwo z malych browarow. Pisze o tym, poniewaz malo ludzi wie, ze pijac np Tyskie mamy duze prawdopodobienstwo, ze zamiast napoju chmielowego pijemy napoj z zolci bydlecej.
skrzacik0007 - 2013-04-02
Pierwszy punkt najlepszy, po pawiu od razu człowiek czuje się lepiej
Chudi - 2012-12-16
walnąc sobie baniaka i wsztstko ok :)
kolo - 2012-10-04
kolega mi zrobił trunek pomużcie jak szybko wytrzeźwieć.
PiFo - 2012-08-29
Na kaca najlepsza jest praca :)
piter - 2012-05-05
Na kaca pijemy piwko a jak nie pomaga to jeszcze jedno i spać . Kacyk powinien przejść, a jak ktoś ma wstręd musi sie przełamać.
Dzxiubor - 2012-04-22
zimny prysznic podziałał ale niestety zimno!!!
pawlo2727 - 2012-03-31
mam to w dupie walne piwo na kaca i bedzie git :)
majki - 2012-03-26
7. dzień wcześniej nie pić - moja głowa!!
Studencik - 2012-03-22
Dzięki oby zadziałało..
siema - 2012-01-22
Narazie jest dobrze zobaczymy do rana , dziekuje bardzo za poradnik ;p
radolo - 2012-01-03
nadal cie kac trzyma? Po sylwestrze?
Kacekkkkkkkkkkkq - 2012-01-03
Kurwa mnie nadal kac trzyma chociaz wypiłem 2l soku i zjadłem 8 kanapek
doro - 2012-01-02
pić z umiarem
pijk - 2012-01-01
Hehe mi teraz chyba nnic nie pomorze xd szczesliwego nowego roku!! ;*
Karnawał to najlepsza okazja na zabawę. Żeby wspomnienie imprezy było miłe także następnego dnia rano, warto dowiedzieć...
Jak pić, żeby nie mieć kaca?
Karnawał to najlepsza okazja na zabawę. Żeby wspomnienie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub