Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Juwenalia > Jak szybko wytrzeźwieć?

Jak szybko wytrzeźwieć?

, specjalista Tipy.pl
 1.9/5 (331 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Czasami zdarza się że wypijamy na imprezie więcej niż byśmy tego chcieli. Czujemy, że jesteśmy pijani, ledwo trzymamy się na nogach. Trzeba szybko wytrzeźwieć aby uniknąć awantury w domu lub musimy po prostu rano wstać i załatwić kilka ważnych spraw - czego na dużym kacu nie będziemy w stanie wykonać. Błyskawicznie wytrzeźwieć się niestety nie da ale istnieje kilka sposobów aby przyspieszyć ten proces.
 1.9/5 (331 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (48)

majkel - 2014-08-18
jakim skończonym kretynem trzeba być ,żeby stwierdzić,że wypicie piwa pomaga w trzeźwieniu???????
nsa - 2014-08-16
Tylko i wyłącznie zimny prysznic. Nawet ciężkie ukojenie alkoholowe potrafi pokonać!
grawmug - 2014-07-28
Wszystko się zgadza. Nie ma nic lepszego na syndrom dnia następnego jak dobry, tłusty rosołek albo żurek. Jednak jeśli jesteście skacowani, chcecie jak najszybciej lepiej się poczuć, a nie macie nic ważnego do zrobienia następnego dnia, to polecam po prostu wypić piwo. Zawsze na mocnym kacu sama myśl o alkoholu sprawia, że zawartość żołądka chce wyjść na spacer, ale trzeba się przełamać, bo piwko na kaca czyni cuda.
wzkwz - 2013-11-11
Dobre porady ale dodalbym jeszcze kilka.
Rano nalezy spozyc duzo witaminy C ( nie wazne w jakiej postaci)
Duzo witaminy B 12.
Odrazu po przebudzeniu zjesc cos ciezkostrawnego. Swietnie nadaja sie do tego gotowe dania z marketu typu Lasagne. Jesli nie ma, to rowniez dobrze sprawdzaja sie rosolki w proszku( w tym przypadku chemia dziala na nasza kozysc). Podstawa to ruch. Nie mozna lezec w luzku.Wszelkie sposoby na spocenie sie sa dobre. Ruch pomaga wypocic alkohol.
Bardzo wazne, zeby najszybciej jak to mozliwe po przebudzeniu isc na kibelek. W czym pomoze kubek kawy.
I nawazniejsze. Pic dobry alkohol. Jesli to piwo, unikac picia znanych marek z duzych kompani piwowarskich. Bezpieczniej pic piwo z malych browarow. Pisze o tym, poniewaz malo ludzi wie, ze pijac np Tyskie mamy duze prawdopodobienstwo, ze zamiast napoju chmielowego pijemy napoj z zolci bydlecej.
skrzacik0007 - 2013-04-02
Pierwszy punkt najlepszy, po pawiu od razu człowiek czuje się lepiej
Chudi - 2012-12-16
walnąc sobie baniaka i wsztstko ok :)
kolo - 2012-10-04
kolega mi zrobił trunek pomużcie jak szybko wytrzeźwieć.
PiFo - 2012-08-29
Na kaca najlepsza jest praca :)
piter - 2012-05-05
Na kaca pijemy piwko a jak nie pomaga to jeszcze jedno i spać . Kacyk powinien przejść, a jak ktoś ma wstręd musi sie przełamać.
Dzxiubor - 2012-04-22
zimny prysznic podziałał ale niestety zimno!!!
pawlo2727 - 2012-03-31
mam to w dupie walne piwo na kaca i bedzie git :)
majki - 2012-03-26
7. dzień wcześniej nie pić - moja głowa!!
Studencik - 2012-03-22
Dzięki oby zadziałało..
siema - 2012-01-22
Narazie jest dobrze zobaczymy do rana , dziekuje bardzo za poradnik ;p
radolo - 2012-01-03
nadal cie kac trzyma? Po sylwestrze?
Kac to bardzo nieprzyjemne następstwo mocno zakrapianej imprezy. Podczas zabawy nikt z nas o nim nie myśli, ale gdy już...
Jak uniknąć kaca?
Kac to bardzo nieprzyjemne następstwo mocno zakrapianej imprezy. Podczas zabawy nikt...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub