Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku?
Jak zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (7 ocen)
Oceń 
Zdjęcia profilowe są naszą wizytówką, zatem przed ich ustawieniem lub zmianą warto się kilka razy zastanowić zanim dokona się wyboru. Zdjęcie profilowe może zobaczyć każdy, zatem warto wybrać takie zdjęcie którego nie powstydzimy się przed nauczycielem, szefem, ojcem czy babcią. Poniżej krótka instrukcja ustawiania lub zmiany zdjęcia profilowego na Facebooku.
1
Zmiana zdjęcia na Facebooku
Wejdź na stronę swojego profilu a następnie na zdjęcia. Znajdź zdjęcie, które chcesz ustawić jako profilowe i na nie kliknij.
2
Zmiana zdjęcia na Facebooku
Otworzy ci się wyskakujące okienko ze zdjęciem. Najedź kursorem na zdjęcie - pod nim pojawi się pasek. Wybierz "Opcje" a następnie "Ustaw jako zdjęcie profilowe".
3
Zmiana zdjęcia na Facebooku
Przytnij zdjęcie na określoną wielkość (przeciągaj rogi zaznaczonego pola). Jak już będzie gotowe to kliknij na "Zakończono przycinanie" - znajduje się zaraz pod zdjęciem. Gotowe.
Jak dodać zdjęcie na Naszej Klasie?
Jak zablokować zdjęcia na Facebooku?
Jak zmienić hasło na Facebooku?
Jak zablokować znajomego na Facebooku?
 3.3/5 (7 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Znajdziesz tutaj wskazówki jak krok po kroku krok zmienić swój status związku na Facebooku.
Jak zmienić status związku na Facebooku?
Znajdziesz tutaj wskazówki jak krok po kroku krok zmienić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub